נ.מ גבריאל:
מתי שאלנה אמרה את המילים האלה הלב שלי כמעט יצא ממקומו, הוא פעם במהירות ובחוזקה, המילים שלה משפיעות על המחשבות שלי, על הגוף שלי. ואלו לא רק המילים שלה אלא זאת היא בעצמה, היא גורמת לי לדברים שבחיים לא חשבתי שאחוש שוב.
המילה אהבה מעולם לא הייתה בלקסיקון שלא המפלצת, שלי ושל האחים שלי, ככה הוא לימד אותנו ולא בדרך הטובה והקלה, הוא היה אכזרי כדי להראות לנו איך להתנהג, הוא רצה שנהיה כמוהו, אבל הייתה את אמא שלי שעצרה את התוכנית המטורפת שלו, אם לא היא בהחלט היינו כמוהו.
"א-את בטוחה פוליטו? או שאני עדיין צריך לקרוא לך אלנה?"
"אתה מגמגם אדון גרסיה?" היא מתגרה בי בחיוך קטן.
"לא, אבל את גורמת לי לעשות הרבה דברים שמעולם לא עשיתי" אנחנו מחובקים בשירותים של הגברים, ואלנה מתקרבת עוד יותר מניחה את הידיים שלה על החזה שלי ומשחקת בכפתורים של החולצה עם מבט מפתה ומתגרה.
"כמו מה למשל?" היא מתקרב עם שפתיה לשפתיי
"את גורמת לי להרגיש משהו שבחיים לא הרגשתי" אני מלקק את שפתיי ומנסה להתאפק מול שפתיה המגרות שקורצות לי לטרוף ולנשק אותן.
"מה אני גורמת לך להרגיש?" שפתיה במרחק מילימטר משפתיי והיא לוחשת את המילים בקול עמוק וסקסי.
"אהבה" אני בקושי מצליח לדבר כמו שצריך, כי הקירבה שלנו מסוכנת, מסוכנת מדי.
"אז אתה אומר שאתה אוהב אותי?" היא לרגע מורידה את ראשה בביישנות ואחר כך מרימה אותו שוב וממשיכה להתגרות בי במבטה ובשפתיה.
"כן. אלנה מריאנו אני אוהב אותך" היא הביטה בי מופתעת וסומק מכסה את לחייה, ולמען האמת גם אני מופתע, הלב שלי פועם על מאתיים ואני לא יודע מה לעשות. הנשימות של שנינו נהיים כבדים יותר ככול שאנחנו מקרבים את שפתינו אחד לשני.
לא התאפקתי יותר כששפתיי הברישו את שפתיה והתחלתי לנשק אותה, בהתחלה הנשיקה הייתה עדינה והעבירה בנינו רק את רגשות האהבה, אבל אחר כך הנשיקה הלכה ונהפכה להיות פראית יותר, והעברנו בה גם את הרגשות של התשוקה, געגוע ופורקן, כי החזקתי את הרגשות שלי יותר מדי זמן ועכשיו הם מתפרצים ושופכים הכול.
אני מרים את פוליטו שלי כשרגליה סביב מותניי וידיה מחזיקות בחוזקה את השיער שלי. פתחתי את פיה בעזרת לשוני ולקחתי את השליטה לידיי.
יד אחת שלי תמכה בגבה והיד השנייה החזיקה בישבנה תוך כדי שהאני מוחץ אותה טיפה. אלנה גונחת לתוך הנשיקה ואני נוהם בתגובה, היא משגעת, מחרפת אותי.
הדחקתי את שנינו קדימה עד שגבה נתקע בקיר ועכשיו יכולתי לאחוז בישבנה העגול והסקסי בשני ידיי, אך אחרי כמה זמן אלנה דחפה אותי ממנה מעט ואני הסתכלתי עליה בבלבול. הנשיקה הייתה כול כך טובה ומתוקה, למה היא עצרה?
YOU ARE READING
la mafia 1- המשך
Romansaהיוש לכול הקוראות: אז לאחר תקלה מצערת שבה החשבון הקודם שלי שבו התחלתי לכתוב את הספר נמחק, אני מתחילה לכתוב כאן את המשך הספר הקודם la mafia (1), זה ייקח זמן ואני יודעת שאותה כמות של קוראות והצבעות זה לא יהיה אותו הדבר, אבל אני כן הולכת להמשיך אותו וא...