נ.מ גבריאל:
אלנה עכשיו נחה אחרי הטיסה, הגענו לבית הנופש שקניתי אותו בשבילנו לעכשיו ואולי גם בעתיד נחזור לפה לעוד נופשים.
אני משחק בשערה ומלטף את לחייה בעדינות, איך היא הגיעה לכול הנושא עם סלינה? למה זה היה כול כך דחוף כדי שזה יצוץ משום מקום באמצע הירח דבש שלנו? הסיפור עם סלינה לא קשור אליה, זה יותר קשור להורים שלה, אם הייתי יכול, ממזמן הייתי מעיף אותה מהבית שלי, אני רואה כמה היא מציקה ומתגרה באלנה, אבל שבועה של המאפיה זאת שבועה.
***
שבוע! שבוע שאני מחכה לאישה היפה הזאת!!! ובכול הזדמנות שיש לה היא תתגרה בי ולא תפסיק עד השנייה האחרונה לפני שייגמר לה המחזור ואז כבר הנמר ישתחרר מהכלוב ויטרוף הכול.
"פוליטו..." אני נאנח בייאוש כשאני רואה את הבגדים שאיתם היא בחרה שנרד לחוף. יש לנו פה בריכה שזורמת ישירות לים, אבל אלנה רוצה לראות עוד אנשים ולא להישאר תקועה בחדר. אבל מצידי להישאר פה איתה כול החיים וזה עוד יותר טוב לי שאף אחד לא רואה אותה, כמה שפחות דם על הידיים.
"מה? אתה לא אוהב?" היא מחייכת ועושה סיבוב, היא יודעת שאני אוהב את זה! היא גם יודעת שזה משגע ומטריף אותי! היא יודעת את זה וממשיכה להתגרות בי! לעזאזל האם עשיתי משהו רע למישהו בחיים שמגיע לי כול כך הרבה זמן לחכות לאישה שלי.
אלנה לבשה מיני שמלת חוף בצבע לבן שהייתה מחוררת ומתחת לזה את הביקיני הלבן שלה "אני באמת לא אבין את הבגדים היום? למה צריך את השמלה אם היא לא מסתירה כלום? בגדים אמורים לכסות את הגוף" אני נאנח בייאוש "אבל את לא צריכה כול פעם לשאול אותי אם זה יפה או אם אני אוהב את זה, אפרוח קטן, הכול יפה עלייך ואת הכול אני אוהב עלייך ואת יודעת עד כמה" חיוכה גדל וככה אני מרגיש גם את ליבי מתרחב, ההשפעות שיש לנשים על גברים בעולם הן גדולות, אבל ההשפעה שיש לאלנה עליי היא פשוט לא נגמרת, האישה הזאת, לא משנה מה היא תעשה או איך היא תיראה זה פאקינג ישגע אותי! האישה הזאת פשוט.... אני באמת כבר לא יודע איך לתאר את הרגשות שלי ואת ההשפעה שלה, אבל היא מדהימה.
היא עושה עוד סיבוב מהתרגשות ואז קופצת עליי כך שהרגליים שלה סביב מותניי והיא מנשקת אותי נשיקה קטנה אבל אני מעמיק אותה ולא מוריד אותה ממני, אני מוחץ את הישבן היפה שלה והיא גונחת וזזה, מתי לעזאזל היא כבר מסיימת עם המחזור הארור הזה?!
"אה נכון, יש לי הודעה חשובה" היא נזכרת באמצע הנשיקה ועוצרת, אני מלקק את שפתיי מרעב, אני רוצה אותה, אני רוצה לטעום עוד ולא רק את שפתיה המתוקות, אלא את כולה, את כול כולה אני רוצה לטעום.
"המחזור הסתיים" אני פוקח את עיניי בהלם "מה?" היא שאלה בחוסר הבנה
"ואת רוצה שנצא עכשיו לחוף?!" היא רצינית איתי? "תשכחי מזה" היא עדיין על ידיי ואני נועל את החדר כדי שתבין את המסר, מעכשיו ועד שנחזור חזרה למדריד אני נועל את שתינו ביחד ואני הולך לזיין אותה במשך כול היום והלילה.
YOU ARE READING
la mafia 1- המשך
Romanceהיוש לכול הקוראות: אז לאחר תקלה מצערת שבה החשבון הקודם שלי שבו התחלתי לכתוב את הספר נמחק, אני מתחילה לכתוב כאן את המשך הספר הקודם la mafia (1), זה ייקח זמן ואני יודעת שאותה כמות של קוראות והצבעות זה לא יהיה אותו הדבר, אבל אני כן הולכת להמשיך אותו וא...