נ.מ אלנה:
"די גבריאל" אני נכנסת לחדר שלנו שיכורה לחלוטין ועם התפרצות של צחוק, גבריאל מנסה למשוך אותי אליו לנשיקה ואולי אפילו ליותר מזה, גם הוא טיפה שיכור, דחפתי לו עוד ועוד כוסות של אלכוהול, למה שאני אהיה היחידה שתצא שיכורה מטומטמת?
אני נשכבת על המיטה כשרגליי מקופלות וגבריאל יושב על ברכיו מול הרגליים שלי "אם רגל ימין שלך זה חג ההודיה ורגל שמאל שלך זה קריסמס אז אפשר לבקר בין החגים?" הוא מפלרטט איתי, מפשק את רגליי ומקרב את ראשו לכיוון הכוס שלי.
הוא מתחיל לשתול נשיקות לאורך הירכיים שלי ומרים את השמלה עד אזור החזה, אני מרגישה את הרטיבות והרעד בין הרגליים ואני רוצה לסגור אותם אבל גבריאל מונע את זה ממני וממשיך להתקדם עד שהוא מגיע לתחתונים שלי ומשחק בהם עם הלשון שלו.
"גבריאל~" אני גונחת וזורקת את ראשי לאחור, הוא מוריד את התחתונים שלי ומחדיר את לשונו עמוק לתוך הכוס שלי, למרות שאני שיכורה אני עדיין זוכרת שאסור לו לעשות את זה אבל אני לא יכולה לשלוט על עצמי ועל החשק המיני שלי, המשיכה הזאת בנינו חזקה מדי וזה מרגיש כול כך טוב.
הוא מוציא את ראשו מבין הרגליים שלי עוד לפני שגמרתי ועולה למעלה לנשיקה סוערת ופראית במיוחד "למה הפסקת? תמשיך" אני אומרת לו עם חיוך שיכור ושחצי מעיניי כבר מתחילות להיסגר
"את שיכורה פוליטו, אסור לי לעשות את זה, אם לא היית שיכורה לא היית רוצה שנעשה את זה" הוא נשכב לידיי, מחזיר בחזרה את התחתונים שלי למקום ומסדר את השמלה שלי
"גבריאל אתה גבר מדהים אתה יודע את זה?" אני נשכבת על הצד מולו ומתחילה עוד סבב של נשיקות "אני לא פוליטו אני רוצח, אכזרי והראש של המאפיה הספרדית, שכחת?" אני נהיית מעט עצובה ואני מתכרבלת לתוכו והוא עוטף אותי בחום בעזרת זרועותיו השריריות והחמות
"אז אם אתה רוצח ואכזרי כמו שאמרת, אז למה אתה לא הורג נשים או ילדים? למה אתה לא אונס או סוחר באנשים?" אני לא מנסה לשכנע אותו לעשות את זה, אבל אני כן רוצה להגיעה לנקודה שהוא יבין שהוא לא כזה נורא כמו שהוא חושב, יש לו לב ורגישות לאנשים, או לחלקם לפחות.
"אני כזה רק בזכות אמא שלי, אם לא היא הייתי כנראה יוצא כמו המפלצת" הוא אומר ומביט לתקרה, תמיד שאנחנו מגיעים לנושא שקשור אליהם הוא נעצר ולא רוצה לדבר עליהם, יש לו גם מבט שקוע בעיניים כאילו הוא נזכר בהכול.
"אתה יכול לספר לי עליהם?" הורדתי את ראשי כי לא ידעתי איך הוא יגיב, לפעמים הוא מתעצבן ולפעמים הוא נהיה קר ואדיש. הכפתורים שהגיעו מלמעלה עד לקוביות שלו היו פתוחים וליטפתי עם אצבעותיי את החזה שלו.
"תלוי, מה את רוצה לדעת?" הוא מרים את ראשי ומלטף את הלחי שלי
"אני רוצה שתספר לי מה קרה" אני רוצה לדעת מה קרה שבגלל זה יש לו סיוטים וצלקות, מה קרה שבגלל זה אמא שלו החליטה להתאבד ומה קרה שבגלל זה הוא מחליט לאטום את עצמו מכול מני רגשות ובמיוחד מאהבה
YOU ARE READING
la mafia 1- המשך
Romanceהיוש לכול הקוראות: אז לאחר תקלה מצערת שבה החשבון הקודם שלי שבו התחלתי לכתוב את הספר נמחק, אני מתחילה לכתוב כאן את המשך הספר הקודם la mafia (1), זה ייקח זמן ואני יודעת שאותה כמות של קוראות והצבעות זה לא יהיה אותו הדבר, אבל אני כן הולכת להמשיך אותו וא...