נ.מ אלנה:
אני שוב מרוקנת את תכולת קיבתי אל תוך האסלה בפעם השלישית להיום. גבריאל עומד מאחוריי, מחזיר לי את השיער ומטף את גבי להראות לי שהכול בסדר ושהוא כאן איתי.
"אני אומרת לך, אכלתי משהו מקולקל בירח דבש שלנו" אני אומרת אחרי שצחצחתי שיניים ונשענתי על הכיור "מחר יש לך תור לרופא, אני מקווה שהכול יהיה בסדר..." גבותיו התכווצו בדאגה והוא שיחק קצת עם זקנו הקטן.
***
"גברת גרסיה, לפני שנתחיל את הבדיקה אני רוצה לשאול אותך כמה שאלות" הרופא של המאפיה אומר ומקליד כמה דברים במחשב, אני יושבת מולו ומחכה שיתחיל אני לחוצה, בשלושת הימים האחרונים לא הרגשתי טוב ושום תרופה לא עזרה לי.
"את ומר גרסיה הייתם בירח דבש, נכון?" הוא שואל תוך כדי שממשיך להתעסק במחשב
"כן?" אני טיפה מהוססת כי הוא מתחיל להלחיץ אותי.
"אני מניח שמין הסתם עשיתם סקס?" לחיי מאדימות ממבוכה, אבל נראה שהשאלה לא הזיזה לו.
"אממ.. כן" הורדתי את ראשי ולא ידעתי איפה לקבור את עצמי, למה אף אחד לא היה יכול לבוא איתי?
"השתמשתם באמצעי מניעה?" פתחתי את עיניי בהלם עכשיו שאני מבינה ששכחנו את עצמנו בסקס, בכלל לא זכרתי שיש דבר כזה אמצעי מניעה. החרדה התחילה להתפשט בגופי כשאני מבינה לאן זה מתקדם, אני בהריון?
"אני מניח שזה אומר שלא" הוא ממשיך להקליד למחשב דברים "אוקיי, זאת הבדיקה שנעשה, אני צריך גבירתי שתלכי לשירותים ותשתיני לתוך המיכל הזה" הוא הביא לי מכל נמוך ורחב שאני צריכה להשתין לתוכו.
יצאתי מהחדר שלו והתקדמתי לשירותים של המרפאה, ישבתי על האסלה וחיכיתי בלחץ, מה אני אמורה להגיד לגבריאל? הוא יקבל את זה? ועוד לפני זה, אני בכלל מוכנה להיות בהריון, ללדת ולגדל ילד? קברתי את הראש שלי בין ידי ופשוט בכיתי, אין לי מושג מה לעשות. אבל אני חייבת להתאפס, זה לא מחייב שאני בהריון, אנשים יכולים לנסות הרבה זמן להביא ילדים וזה לא יצליח או שזה מגיע יותר מאוחר, זה לא מחייב שאני בהריון.
***
אני בהריון!!! שיט מה אני עושה עכשיו?! אני עכשיו בשירותים ואני קוראת את התשובה לבדיקה שעשיתי אתמול אצל הרופא, הדמעות לא איחרו מלהגיע ואני שמה יד על הפה שאף אחד לא ישמע אותי בוכה וישאל מה קרה, אני גרועה בלשקר.
אחרי כמה דקות שנרגעתי, שטפתי פנים ויצאתי החוצה לחדר וראיתי את גבריאל שוכב על המיטה עם המחשב שלו והוא מחוסר חולצה, הלב שלי פועם במהירות מהלחץ שהוא ידע על ההיריון.
"היי מותק, אני יכולה את הטלפון שלך?" אם הרופא שלח לי את התשובה לבדיקה, אז מין הסתם שהוא שלח גם לגבריאל
YOU ARE READING
la mafia 1- המשך
Romanceהיוש לכול הקוראות: אז לאחר תקלה מצערת שבה החשבון הקודם שלי שבו התחלתי לכתוב את הספר נמחק, אני מתחילה לכתוב כאן את המשך הספר הקודם la mafia (1), זה ייקח זמן ואני יודעת שאותה כמות של קוראות והצבעות זה לא יהיה אותו הדבר, אבל אני כן הולכת להמשיך אותו וא...