"Bu soruları çözüp napcam ya sanki profesör olcamda" diye söylenip test çözüyordum seneye üniversitesi sınavına girecektim o yüzden çalışmam lazımdı.
Aras'ın mesajına görüldü atıp Mela'yı apar topar kaldırmıştım koşa koşa eve gelmiştik. Mela bizi ifşa ettim diye bana biraz sövüp birazda oturup gitmişti. Şimdide ben oturmuş test çözüyordum o olaydan sonra hala ne Aras ne ben mesaj atmıştık.
Bu kadar konuşmamak yeterdi ben Aras'ımı özlemiştim,testi bırakıp telefonu elime aldım.
Su kız: Napion la
Aras'ım yazıyor...
Aras'ım: İyi sen hemen kaçtın ama böyle olmaz daha yanınıza gelecektim KDMXKDMKXMDKDM
Su kız: He oldu çok komiksin sen ben anonim kalacaktım ya neden buldun beni
Aras'ım: KSMXLDMXLXMCLCMLC buldum artık Su kız benden kaçışın yok
Su kız: Bide gülüyor ya ayıp değilmi neyse ben senin karşına çıkmam ki
Aras'ım: Kaç bakalım kaç sen ama elbet karşıma çıkacaksın Su kız aynı mahalledeyiz sonuçta o zaman ne yapmayı planlıyorsun
Su kız: Onuda o zaman düşünürüz şuan beynimi yoramam
Aras'ım: Yorma bakalım
Su kız: Aras ben soru çözüyorum sonra konuşalım hadi öptümmm
Aras'ım: İyi çözmeler ve bende
Su kız: Sende ne
Aras'ım: Bende diyorum bende öptüm
Aras'ın bu dediği kalbimi hızlandırmıştı yerinden çıkacak gibi atıyordu. Ona görüldü atıp telefonumu yatağa fırlattım, kalbim hala göğüs kafesime çarpıyordu ama testime odaklanmam lazımdı.
📄✍🏻
Zor olmuştu ama odaklanmış yaklaşık iki saatir soru çözüyordum. Artık soru çözmeyi bırakıp yatağa geçip elime telefonu aldım aldığım gibi sanki bunu bekliyorlar gibi kapı alacaklı gibi çalmaya başladı, gidip kapıyı açtığımda karşımda babam vardı çok içmişti sarhoştu ve çok sinirliydi korkudan bir kaç adım geriledim bakışlarımı eline indirip elindeki çakıyı görünce gözlerim korkuyla doldu. Babam üzerime doğru yürümeye başlayıp "Seninde sonun annen gibi olacak demiştim." diyince ağlamaya ve babama yalvarmaya başladım "baba yapma lütfen gelme baba lütfen yalvarırım!" diye hıçkırarak ağladım. Babam bana iyice yaklaşınca erkekliğine tekmeyi geçirdim. Bu hareketimle acıyla inlemeye başladı, dikkatini acısına verince yanından koşarak geçip evden çıktım. Koşuyordum durmuyordun sadece koşuyordum artık yorulduğumda durdum. Bizim eve on dakika uzaklıkta olan sahile gelmiştim genelde gelip kafa dağıtırdım bu iyi olmuştu. Sahildeki banklardan birine oturtup denizi izlemeye başladım. Artık ağlamam kesilmişti ama içimde volkanlar patlıyordu. Denizi izlemeye devam edip kendimi sakinleştirmeye çalıştım.
Aynı şekilde denizi izlerken yanıma birinin oturduğunu hissettim bakışlarımı yanımdaki kişiye döndürünce şok oldum Aras yanımda oturmuş bana bakıyordu bende şokta olduğum için avel avel ona bakıyordum en sonunda şoktan çıkıp konuştum "Neden geldin ?" bakışlarını denize çevirip konuştu "Kafa dağıtmaya gelmiştim seni gördüm geldim bi sorunmu var." diyip bana döndü ve konuşmaya devam etti "sen ağladınmı?" dedi endişeyle "Ağlamadım." dedim ve gözlerimi kaçırdım ve denize döndüm. Çenemden tutup ona bakmamı sağladı. "hayır yalan söylüyorsun ağlamışsın neden ağladın sen." dedine karşılık "boşver umrundayımki sanki." dedim. "Umrumdasın." dedi net bir sesle bu dediği karnımda kelebekler uçurmasını sağlamıştı. "Boşver önemli değil." dedim çünkü babamın böle olduğunu bilmesi sadece bana acımasına sonuç açardı, babamdan babam olmasındanda utanıyordum. "Öyle olsun söylemek istemiyorsun belliki." dedi ve bakışlarını denize çevirdi denizi izlemeye başladı onun yaptığını yapıp bende denizi izledim.
4-5 dakika denizi izledikten sonra bana döndü ve beni izlemeye başladı bunu hissettiğimde bende ona doğru döndüm "Neden beni izliyorsun" dedim. Gözlerini gözlerime çivileyip uzun uzun baktı "Gözlerin çok güzelmiş Su kız." dedi Aras. Bu dediğine şaşırmıştım."Normal kahverengi göz işte." diye yanıtlayıp bakışlarımı denize çevirdim. Aras hala bana bakmayı sürdürürken konuştu "Hayır Su kız yanılıyorsun kahverenginin en güzel tonu gözlerin." Aras'ın bu dediği karnıma kelebekleri tekrardan çağırmıştı. Bakışlarımı Aras'a çevirdim ve yüzümde kocaman tebessümle sadece ona baktım.
Aras'a büyülenmiş bir şekilde bakıyordum Aras'ın bu hoşuna gitmiş olmalıki dudağının bir köşesi alayla kıvrıldı "Beni izlemeye devammı edeceksin Su kız ?" diyince bende kendime gelip bakışlarımı tekrardan denize çevirdim.
Tam o anda sessize almayı unuttuğum telefonuma üst üste mesaj düşmeye başladı. Mesaj Mela'dan gelmişti ama şuan bakamazdım o yüzden telefonu sessize aldım ve cebime koydum Aras merak dolu bakışları benim üstündeydi bende daha çok merak etmesin diye "Mela'dan gelmiş büyük ihtimalle video falan göndermiştir önemli değil" dedim Aras'da anladım der gibi kafasını aşağı yukarı salladı, ve bakışlarını denize geri çevirdi. Tam o anda arkadan hayatımı zehir etmiş o adamın sesi geldi "SUUUUU !" Diye bağıran tabikede babamdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELZEM
Short Story"Çok güzel olmuşsun Su kız." "Eyvallah." "Eyvallahınla yaşa Su kız." "Ne ?" "Boşver."