9. Bölüm

20 2 6
                                    

Nergis'in "Dede" demesiyle herkes Nergis'e döndü. Biz şok üstüne şok yaşarken. Çağdaş bey,yani daha az önce Nergis'in dedesi olduğunu öğrendiğimiz Kandemir şirketinin sahibi Çağdaş Kandemir konuştu "Nergis yavrum görüşmeleyi nasılsın dedecim." Dedi gülümseyerek.

Hepizden önce şoktan Muhammed çıktı ve şaşkınlıkla konuştu "OHA NERGİS SEN BİR KANDEMİRMİSİN? O ZAMAN SEN ZENGOSUN!" Dedi bağırarak. Çağdaş bey gülerken biz Muhammed'e 'sus' bakışları gönderiyorduk. Muhammed bakışlarımızı anlamış olacakki sustu, Muhammed sustuktan sonra Nergis konuşmaya başladı "Dede senin ne işin var burda." Dedi Nergis'de en az bizim kadar şaşkındı. Çağdaş bey "Evden kaçmışsın galiba annen kaçırıldın sanmış bana seni bulmamı söyledi ama sen kaçırılmışa benzemiyorsun." Dedi.

Biz ne bir tepki veriyorduk ne bir ses çıkarıyorduk sadece onları izliyorduk, konuşmalarını dinliyorduk. Yani Muhammed dışında galiba çünkü anında başka bir soru sordu Muhammed  Nergis'e "Sen evdenmi kaçtın Nergis ?" Dedi. Biz alışkındık ama Çağdaş bey bıkmışa benziyordu o yüzden Muhammed'e dönüp "Sus lan sen bi, ne çok soru soruyorsun." Dedi. Muhammed, karşısındaki adam Çağdaş Kandemir diyemi bilmiyorum ama sustu. Çağdaş bey Nergis'e dönüp konuşmaya devam etti "Dedecim hadi gel annenler merak etti seni." Dedi, Nergis'in cevabı geç olmadı "Ben arkadaşımda kalıcam dedecim annemlere sen söylersin, bide bida yolumuzu kesmessen sevinirim."

Nergis son cümlesini söyleyip Eren'in arabasına geri bindi, sonra camı açıp "Hadi gelin gidelim." Dedi. Herkes Nergis'in dediğini yaptı ama asıl şaşırtan Nergis'in dedeside Nergis'in dediğini yapıp adamlarıyla yoluna devam etmişti.

...

"ANANI AVRADINI !" diye bağırdı Muhammed ve anın etkisiyle gözlerini kapatıp yanındaki Nergis'e sarıldı, daha doğrusu üzerine kapandıki korku filmimdeki o sahneyi görmesin diye.

Şuan korku filmi izliyorduk Muhammed'in ısrarları üzerine açmıştık ama Muhammed ikide bir korkuyordu. Nergis şaşkınlıkla şuan ona sarılıp kafasını göğsüne gömen Muhammed'e bakıyordu. En sonunda şoktan çıkıp Muhammed'in kafasına öyle bir vurduki Muhammed'in beyninde hücre kaldığından emin değildim. Kafasına vurduktan sonra "Lan sen ne yapıyorsun lan düzgün dur." Dedi sinirle. Muhammed kafasını kaldırıp az önce sarıldığı kişiye baktı ağzından bir küfür yuvarlayıp Nergis'e cevap verdi "Kusura bakma Eren'in tarafına doğru dönecektim korkudan karıştırdım." Nergis bu cevap karşısında kafa salladı biraz pişman olmuş gibiydi vurduğu için çünkü kazayla olmuştu.

Dikkatimi onlardan çekip filme odaklandım. Kafamı yanımdaki Aras'ın omzuna yasladım ve güzelce filmi izlemeye başladım.

...

Nergis'ten

Gözlerimi kırpıştırarak açtım bacaklarımdaki ağırlıkla bakışlarımı bacaklarıma çevirdim, gördüğüm görüntüyle şaşırdım çünkü Muhammed kafasını bacaklarıma koymuş koltukta uuyuyordu, bende oturur pozisyondaydım. Muhtemelen ikimizde film ortasında uyuya kalmıştık ve bir şekilde böle bir konumdaydık.

Yan sehpadaki telefonumu alıp saate baktım gece dörttü peki ben neden bu saate bir anda uyanmıştımki şimdi geri uyuyamazdım, öyle bir huyum vardı bir kere uyanınca birdaha uyuyamazdım. Ayağada kalkamazdım çünkü Muhammed yaratıyordu. Kafasına vurup geri çekilmesini sağlamasınıda bilirdim ama o kadar insafsız değildim uyuyordu çocuk.

Neden yaptığımı bilmeden elimi Muhammed'in saçlarına geçirdim ve tutamlarıyla oynamaya başladım. Uyurken çok komik uyuyordu o yüzden hemen fotoğrafını çektim ve telefonu yan sehpaya geri bıraktım. Bırakırken gözüme sehpanın üzerindeki Su'yun lastik tokaları takıldı hemen aldım. Neden yapmak istiyordum bilmiyorum ama Muhammed'in saçlarını örmek çok istiyordum. O yüzden hepsini tek tek örecektim.

1 saat sonra...

Sonunda saçını örmeyi bitirmiştim ve şaheserime gururla bakıyordum. "Of ben neyim bee." Diye kendimi överken Muhammed uyandı. Gözlerini iki üç kere kırpıştırdı tam gözünü açmamıştı hala uykuluydu ve uyukluyordu "Ne bu tantana ya." Dedi uykulu sesiyle. Bu haline güldüm, gülüşümün sesini duyar duymaz gözlerini açtı ve beni gördü gözlerindeki şaşkınlığı görebiliyordum. "Nergis ?"  Dedi şaşkınca. "Efendim." Diye cevapladım sakince. Muhammed tam ondan beklendiği gibi bir cevap verdi "Ben sana neden aşağıdan bakıyorum ya, bide bu kafamın altındaki yastık çok rahat Su'dan çalcam eve götürcem." Bu cevabına karşılık gülmeye başladım. Kaşlarını kaldırıp bana baktı "Niye gülüyorsun komik birşeymi dedim." Dedi bende gülmeyi bırakıp onu cevapladım "O yastık dediğin benim bacaklarım, ve nedenmi bana aşağıdan bakıyorsun çünkü kafanı bacaklarıma koymuşsun." Muhammed gözlerini kocaman açtı ve bağırdı.

"NE ?"

ELZEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin