"Mela napcaz" diye sordum Mela'ya. Mela "Yok kanka çıkamayız annemler evde anlarlar." Diye yanıtladı beni "Tamam kanka bekle bi dakika." Diyip elime telefonu alıp Aras'ı aradım. Bir kaç çalışta açtı "Alo" diye bir ses geldi karşı taraftan bu mükemmel ses kocamın sesiydi. "Aras gelmeyin sakın" dedim anında. "Niye gelmeyelim Su kız ben seni özledim ama." Dedi sakince. Bu çocuğun cümleleri bugün beni kalpten götürecekti. "Olmaz diyorum çıkamayız kapıya Mela'nın Annesi ve babası evde." Dedim. Aras derin bir iç çekip "Peki" dedi ve ekledi "Tamam o zaman telefonda konuşalım beni o sesinden mahrum bırakma." Bu çocuğa bugün noluyordu "Sen bugün beni kalpten götürmeye çalışıyorsun herhalde." Dedim. "Neden öyle dedinki şimdi." Diye sordu masumça bu hareketine kıkırdayıp cevapladım "Hem bende öptüm demeler,karıcım demeler,seni özledim demeler, sesinden mahrum bırakma demeler falan ondan diyorum." Karşı taraftan bir kahkaha sesi yükseldi ve "Sen onlaramı sevindin ben her kıza aynısını diyorum özel değilsin yani." Dedi. Bu dediği kalbimi binbir parçaya bölmüştü anında yüzüne kapattım telefonu ve engelledim. Biliyorum sinirlenmeye hakkım yoktu çünkü daha yazalı iki gün olmuştu onda bile anonim yazmıştım. Ama ne bileyim acayip kırılmıştım. Gözlerimin dolduğunu hissettim, sonrada yanağımdan bir yaş süzüldü. Anında Mela'ya baktım, görmüşmü diye. Ama uyumuştu o yüzden rahatladım. Ayaklanıp lambayı kapattım ve bende Mela'nın yanına kıvrıldım.
💤
Sabah telefonumun üst üste çalmasıyla uyandım. Arayan numara rehbere kaydedilmemişti ama zırt pırt aradığı için açtım telefonu kulağıma götürüp uykulu bir sesle konuştum "Ne var kardeşim sabahtan beri üst üste arıyon." Karşı taraftan bir gülme sesi geldiğinde kaşlarımı çattım "Ne gülüyon bilader kimsin hadi söyle." Dedim uykulu ve hafif sinirli bir sesle. "Su kız seni uyandırdım galiba kusuruma bakma." Karşı taraftaki kişinin sesini nerde olsam tanırdım. Beni arayan kişi Aras'tı kaşlarım biraz daha çatıldı ve cevapladım "Ne istiyorsun lan sen sabahın köründe arıyon diğer kızlara gitsene sen bilader." Dedim sinirle artık uykum tamamen açılmıştı. "Sen beni çok yanlış anladın Su kız şaka yapmıştım gerçekten." Onun sesi benim sinirli sesime karşılık çok daha sakin çıkmıştı. "Aynen bende inandım." Dedim sinirle ve sessizce ekledim "Çocuk kandırıyor sanki göt herif." Karşı taraftan bir gülme sesi daha yükseldi "Ağzın çok bozuldu senin Su kız. Hem bana niye inanmıyorsun hani beni benden daha çok tanıyordun." Dedi sakince.
Şimdi bir düşününce haklı olabilirdi o böle bişi yapmazdı anlık sinirle engellemiştim ve daha neyin ne olduğunu düşünemeden uyumuştum. "Haklı olabilirsin aslında." Dedim ve ekledim "Ama karşındakinin sana kör kütük aşık olduğunu unutma. Senin her cümlene inanabilirim ben Aras." Dedim. Aras "He öylemiymiş bakalım." Dedi bende "öyleymiş. Ama şuan siktir git uykum var sabahın köründe üst üste aramak nedir ya." Dedim. Aras gülüp "Senin ağzın çok bozuldu bir ara onada el atmak lazım." Dedi "hıhı atarsın canım, ama uykum var diyorum be adam kapat." Dedim ve telefonu suratına kapattım. Aras'ı herşeyden çok seviyor olabilirdim ama uykuyuda Aras'dan çok seviyordum. Telefonu kapattığım gibi uykuya daldım.
😪
Bir kaç saat sonra uyandım. Mela hala uyuyordu. Onu uyandırmadan telefonumu aldım ve mesajlara baktım. Bir kaç mağzaların indirim mesajı vardı. Ama indirim mesajları dışında bir mesaj gözüme takıldı. Hemen üstüne tıklayıp mesajı okumaya başladım. Bu en sevdiğim ve babamın bize yaşattıları yüzünden babamla konuşmayan amcamdandı.
0505: Su baban dün gece sarhoş araba sürerken kaza yapmış. Bende bu sabah halandan öğrendim amcacım. Başımız sağolsun. Cenaze yarın kalkcakmış gelmek istemeyebilirsin belki ama şunu unutma herşeye rağmen o senin baban. Gelmessende seni anlarım amcacım. Birde artık benle kalıcaksın. Bundan sonra annende benim babanda seni seviyorum. Telefonum bozuldu o yüzden şuan tamirde. Şuan arkadaşın telefondan yazıyorum. Yarın alıcam telefonu. O yüzden yarın benden cenaze konumunu bekle. Geri dönüş yapma çünkü telefon arkadaşımın.
Görüldü...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELZEM
Short Story"Çok güzel olmuşsun Su kız." "Eyvallah." "Eyvallahınla yaşa Su kız." "Ne ?" "Boşver."