22. Bölüm

18 1 2
                                    

İkra: Acil bakın la

Masal: He baktık

Nergis: Noldu la

Gamze: Söyle baktım gülüm

Su: he söyle

İkra: Gece kulübüne gidelimmi içelim sarhoş olmak heheheeh

Masal: Ben varım geliyom

Nergis: Bende geliyom

Gamze: Valla benim hiç gelesim yok gidin siz

Su: Bende gelmicem ya

İkra: Tamam o zaman Masal ve Nergis hazırlanmaya başlayın aşklar

Masal: Tamamamamam

Nergis: Damamamam

Mesaja '💗' ifadesini bırakıldı.

...

İkra'dan

"Nasıl olmuşum." Diyip etrafında bir tur atan Masal'a döndüm. Siyah bir elbise giymiş altınada siyah bir topuklu giymişti. "Tam oruspulara benzemişsin." Diyip güldüm. Bana 'senden adam olmaz' bakışları atıp "Bana laf edenin profile resmine bak." Demeye başladı.

Sonra Nergis'e dönüp "Sence nasıl olmuşum." Dedi. Nergiste benim yaptığım gibi Masal'ı süzüp "Çok güzel olmuşsun." Dedi.

Masal teşekkür edip gece kulübüne doğru yürümeye başladı. Bizde Nergisle onu takip ettik.

Gece kulübüne girince Masal bize döndü "EVEETT KIZLAR BU GECE EĞLENEBİLDİĞİMİZ KADAR EĞLENCEZ!" diye bağırdı. Bizde kafa sallayıp iyiyce ortalara girdik.

...

"Dans edebilirmiyiz ?" Diye Masal'a soran adama döndük. Hepimiz sarhoş olmaya başlamıştık. Masal adama "Yok almim ben, tek başıma rahatım." Diyip dans etmeye devam etti. Çocuk Masalı bırakmamaya kararlıydı. "Yok ya edelim nolcak." Masal derin bir nefes alıp adama döndü "Bilader siktir olup gider misin ? Sevgilim var." Dedi sakince. Adam tam bir şey dicekken masal arkasını dönüp masanın yanına gitti.

Adam Masal'ın arkasından gidecekken adamı kolundan tutup Nergisle köşeye çektik. "Bilader kız istemiyorsa siktir git." Dedi Nergis. "Size ne lan." Dedi adam. Bu sefer ben konuştum "Kardeşim elimde kalacaksın git işine Allah aşkına." Dedim. Adam dalga geçecerek "Dövsene amına koyayım." Dedi.

Elimi kaldırıp adama tokat attım. Nergis yanımda gülüyordu. Adam yanağını tutup bize baktı sonra tek bana bakmaya başladı. "Sen bana nasıl vurursun karı." Dedi elini kaldırmasıyla yüzüme tokat vurdu. Masal hala elinde birasını içiyor ve dans ediyordu bizi görmemişti. Adamın bana tokat atmasıyla Nergis sinirlenip adamın yakasından tutup duvara yapıştırdı. Oha Nergis'e bak be. İlk kez böyle görüyordum Nergis'i. Benim gibi adamda ne olduğunu anlamamıştı. Nergis adama "Siktir git lan bida aramızdan birine yaklaş seni döve döve buradan çıkartırım." Dedi ve ellerini yakasından çekti sonra elimden tutup bizi Masal'ın yanına masamıza götürdü.

Bira içmeye devam edip konuşuyorduk artık tamamen sarhoş olmuştuk. Hepimiz salak salak gülüyorduk. Nergis bize dönüp sırıtmaya devam ederek konuştu "Hehe, ben Muhammed'imi arayım." Diyip telefonu çıkardı sonra Muhammedi aradı. Muhammed bir iki çalışta açtı. "Alo güzelim." Diyen Muhammed'e sırıtarak cevap verdi

ELZEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin