Eren: İkra ve Masal acil buraya bakın
Eren: Lan siz belanızımı arıyonuzMuhammed: İKRAAA MASALL ELİMDE KALACAKSINIZ
Arda: İKRA MASAL BURAYA BAKIN YEMİNLE DAYAK YİCENİZ
Aras: Lan İkra ve masal malmisiniz amk
Ilgar: Sakatlar buraya bakın sizi dövmeden rahat etmivem
Mela: Hoop orda dur bakalım sen kimi dövüyorsun Ilgar
Ilgar: Hiç kimseyi hayatım şaka
Su: Orda durun bakalım siz dövüyorsunuz gelin bana söyleyin bakalım
Aras: Hiç kimseyi aşkım
Arda: İKRA MASAL BURYA BAKIN YEMİNLE DAYAK YİCENİZ
Gamze: Hoppp arda sen kimi dövüyon lan elimde kalırsın onları döverken dikkat etArda: Ya fakeden bize yazıp sevgili olalimmi yazdılar yetmedi engelledik başka fakelerden yazdılar sonra siz görceksiniz diyip eve on tane zurna gönderip kapıda ödemeli yaptılar rezil oldum kuryeye
Muhammed: Banada aynısını yaptılar amk neredeler onlar lan
Nergis: Napcan Muhammed canınamı susadın Masal ve ikrayimi dövcen he
Muhammed: Yok estağfurullah ne dövmesi sadece teşekkür edicem açıkmıştım ben zaten zurna göndermeleri iyi oldu
Eren: Oha U dönüşü yaptın lan
Eren: Neyse nerde onlarİkra: DEMİŞLERKİ ÖLDÜ SÖYLEYİN ONLARA KRAL GERİ DÖNDÜ
Masal: KEŞKE HERKES YAŞATTIĞIN YAŞASA BEN KRALLAR GİBİ YAŞARIM MY LİFE MY ROLE
İkra: Dostum mükemmel bir girişti ya
Masal: Harbi la
Eren: Lan siz sakatmısınız (sadece İkra) amk bizide siklerine takmıyorlar
İkra: oha sadece niye ben kuzen haini gidiyom ben
Eren: Nereye lan
Masal: Nereye dostum
Nisa: Çarşıya gitcek gezmeye bide bana abur cubur alacak hahahahaha neyse nasılsınız
Masal: Heee tamam dostum kendine dikkat et iyiyiz sen nasılsın
İkra: Sizde dikkat edin.
İkra'dan
Gruba son mesajımı atıp telefonu kapattım ve çantamın içine attım. Nisa'yla dün iddiaya girmiştik. İddia şuydu; ben Mükremin askere gitmez demiştim, o gider demişti. Sonrada Mükremin videosundan gideceğini öğrenmiştik o yüzden iddiayı ben kaybetmiştim. Hem ona abur cubur alacaktım sonra çiçek alıp Masal'ın kapısına bırakacaktım. Dün Masal bana bir exinin ismini söylemişti onuda trollemiştik, o yüzden kapısına çiçek bırakıp 'Beni trollemek kolaymı sandın Masal hanım." Diye not bırakacaktımki götü korksun salağın.
Zaten hazır olduğum için ayakkabılarımı giyip evden çıktım. Babam İzmir'de Nisa ve ben araba kullanırız diye ortak bir araba almıştı. Çok kullanmıyorduk mağlum benzin fiyatları uçuyor. Ama tabi gerektiği zaman kullanırdık.
Evden çıkıp arabama bindim yan koltuğa çantamı bırakıp arabayı çalıştırdım. Ve çarşının yolunu tuttum çünkü çarşıdan kıyafet falanda alacaktım.
...
Saat nerdeyse 8.30 olmuştu hava kararmıştı ben alacaklarımı almış en sonda bir buket gül almıştım. Şimdi sırıtarak Masal'ın evine gidiyordum. Çok heyecanlıydım çünkü mükemmel planımı uygulayacaktım.
Normal bir şekilde arabayı sürerken yanımdan bir motor hızla geçerken arabanın aynasına çarpıp kırdı. Anlık bir şok oldum ne olduğunu anlayamadım. Çocukda çarpıp kırdığını görünce ileride durdu. Sinirlenip arabayı hızlandırdım ve çocuğun yanına çektim arabayı. Arabadan hızla inip dışarı çıktım. O sırada çocukda motordan inmiş kaskını çıkarmıştı.
"Lan hayvanat yavaş olsana." Dedim çocuğa karşı. "Off sus neyse parası veririz güzelim kızma." Bu çocuk bu samimiyeti nerden buluyordu lan. "Annen güzel öküz." Çocuğun bakışları bir anda değişti. Az önce normal bir şekilde bakarken şimdi eğleniyor gibiydi. "Obaa anneme laf yok." Dedi gülerek. Ağzının ortasına bir tane çarpacaktın öyle adam olacaktı. Böle tipler hep benim karşıma çıkıyordu zaten bir kere Nisa'nın karşısına çıktığını görmedim. Çıkmasın zaten İkra Nisa'nın karşısına böle tipler kardeşinin asabını bozmasın. Katılıyorum içses. "Kes lan. Doğru düzgün sürsene şu motoru kasaptanmı öğrendin sürmeyi anlamıyorumki." Çocuk hala sırıtıyordu beni biryerine takmadığı belliydi. "Adın ne ?" Diye sordu. Lan ben ne diyom o ne diyo lan. Derin bir nefes aldım. Sakin kalmalısın İkra. "İkra." Dedim sonra ekledim "Senin ?" Çocuk "İkra güzel isimmiş. Bende Tamay." Dedi. Çocuğun yüzüne iki saattir doğru düzgün bakmamıştım. Şimdi baktım. Off analar neler doğuyor lan İkra. İçses sakin yakışıklı diye konuyu kapatamayız.
Arkamı dönüp arabanın aynasını gösterdim. "Bu nolcak lan." Dedim. Aynaya ufak bir bakış atıp. "Telefonunu çıkart." Dedi. Hiç sorgulamadan çıkartıp verdim. Neden ? Çünkü malım. Tamay telefonumu aldı ama şifresi olduğu için kilitliydi. Bana bakıp kafasını 'ne' anlamında salladı. Tabi ben ilk anlamadım "Ne ne ?" Diye sordum. "Şifre ne olcak." Dedi. "Ver ben yazarım." Dedim çünkü şifrem rezillikti. "Yok söyle ben yazarım hızlı." Derin bir nefes alıp pat diye söyledim. "İkra ananizi dıt yapar." Tamay bir anda kahkaha atmaya başladı. Sonra şifreyi yazdı. "Yanlış şifre diyor." Dedi. Yoo gayet doğruydu. "Nasıl sen ne yazdın." Dedim çünkü şifremi doğru söylemiştim. "İkra ananizi siker." Dedi. Lan ben böylemi demiştim. "İkra ananızı sikermi dedim lan ben. Dıt yapar dedim" Tamay bana dönüp "Ne bilim Dıt yapar derken terbiyesizlik olmasın diye dedin sandım." Dedi sonra telefona şifreyi girdi. Bu sefer yanlış olmamış olacakki rehbere girip kendini kaydetti sonra kendini çaldırdı kendindende beni kaydetti.
Tamay arkasını dönüp motoruna yürüdü kaskını takıp bana döndü. "Ben seni arıcam. Bir tanıdığım tamirci var ona götürürüz seni aradığım zaman." Dedi sonra motoruna binip el sallayıp "kendine dikkat et." Diyip gitti.
...
"Bay kemal olsam hayat daha güzel olabilirdi." Demesiyle Masal'a döndüm. Tamay gittikten sonra bende arabama binip Masal'ın evine gelmiştim. Masal'a şakamı yapmıştım sonra boşuna gelmiş olmayım diye kahve içmeye Masal'ın evine gelmiştim.
"Sen zaten bay kemalsin." Dedim Masal'ın az önce cümlesine karşılık olarak. "Hee doğru haklısın dostum." Dedi oda.
Aslında Su'yu da çağıracaktık ama o dışarı gezmeye çıkmıştı Arasla o yüzden evde yoktu.
Masal ayağa kalktı ona dönüp "Nereye ?" Dedim. "Kahve yapmaya." Diyip cevabımı beklemeden mutfağa gitti. O mutfağa gidince 1-2 dakika sonra telefonuma mesaj düştü. Yakışıklı Tamay yazıyordu gönderen. Bu salak kendini yakışıklı Tamay olarak mı kaydetmişti.
Yakışıklı Tamay: Uyudunmu ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELZEM
Short Story"Çok güzel olmuşsun Su kız." "Eyvallah." "Eyvallahınla yaşa Su kız." "Ne ?" "Boşver."