4. Bölüm

22 3 0
                                    

Babam üzerime doğru gelirken, Aras'da  bende ayaklanmıştım Babam bize doğru gelirken ilk eline baktım Allah'a şükür elinde kesici birşey yoktu. Babam koşar adımlarla yanıma gelip yüzüme sert bir tokadı indirdi, biraz yana doğru sendelensemde düşmedim Aras'ın hemen aramıza girdiğini gördüm. Babam "çekilsene lan sen kimsin, Su iyice oruspu oldun başımıza erkeklerlemi geziyorsun ben evde vercem sana bunu ve o evde bana attığın tekmenin cezasını. Gel eve gidiyoruz." dedi. "Ben senle hiç bir yere gelmiyorum ne bok yersen ye orda." Babam bu laflarımın üzerine sinirle soludu ve bağırdı "BENLE DÜZGÜN KONUŞ VELET BEN SENİN BABANIM BABAN !" aynı sinirle karşılık verdim "SEN BENİM HİÇ Bİ SİKİM DEĞİLSİN !" diye bağırdım "Şimdi siktir git." Diye ekledim. Babam sinirle iki adım geriledi "elbet o eve geleceksin ve geldiğin zaman bu sözleri söylediğine pişman edeceğim seni." Dedi ve arkası dönüp gitti.

Babam gözden kaybolduğunda. Aras'a döndüm "Bu gördüklerini unut." dedim utançla. "Su sen iyimisin nasıl unutiyim sen onun yüzünden ağlıyordun değilmi, ne yaptı sana evde bugün ?" Sustum sadece sustum ama gözlerimden anladı Aras, daha ne olduğunu anlamadan babamın gittiği yöne doğru hızlı adımlar atmaya başladı bende arkasından koşup ona yetiştim "Onun ecdadını s-" cümlesini tamamlayamadan bileğinden tutup bana doğru çevirdim "Aras lütfen" dedim. Aras gözlerime bakıp derin bir iç çekti "Tamam tamam." Dedi. Aras'a son kez bakıp cebimdeki telefonu çıkardım ve Mela'yı aradım. Bir kaç çalışta açtı ve "KIZIM SEN NERDESİN NEDEN CEVAP VERMİYORSUN BANA !" diye bağırdı. "Mela" dedim yorgunca "Gel bekliyorum." Dedi sakince anlamıştı sesimdeki yorgunluğun sebebini. "Aras ben Mela'lara gidiyorum." dedim Aras'a "Seni onlara kadar bırakıyım." dedi Aras bende tamam anlamında kafamı aşağı yukarı salladım.

Yol boyunca hiç konuşmadık sonunda Mela'ların apartmanına varınca Aras'a döndüm "Görüşürüz" dedim karışıklık olarak el salladı.

👋🏻🫂

Mela'nın yatağına oturmuş Ilgar'ı konuşuyorduk. Mela'lara gelişiminin üstünden 2 saat geçmişti Mela'ya olayları anlatmış 1 saat boyunca ağlamıştım oda bana sarılmış ve beni dinlemişti sadece o beni dinlerdi zaten. Şuanda sanki saatler önce babam beni öldürmeye kalkmamış gibi Ilgar ve Aras'ın dedikodusunu yapıyorduk. Mela'nın telefonuna mesaj düşünce Mela kimden geldiğini baktı ve yüzünde güller açtı sonra bana dönüp "benimki yazdı sen ne yaparsan yap ben kocamla konuşacam." dedi ve telefonuna geri döndü. Bende birşey demeyip telefonumu aldım ve bende kocama yazdım.

Su kız: Arasssss nasılsınnn

Görüldü...

Aras'ım Yazıyor...

Aras'ım: İyiyim güzelim sen nasıl oldun

Su kız: Güzelimmiiiiiiiii
Su kız: Aaaaaa bayılanziiii

Aras'ım: QKZMXNXKXNKXNDKCNXK

Su kız: Ya gülme bir an heyecanlandım

Aras'ım: Tamam tamam gülmüyorum neyse ben sana birşey dicem

Su kız: De kocacım

Aras'ım: Şimdi karıcım bizim bu Ilgar senin Mela'yı çok beğeniyordu ama cesaret edip yazamıyordu bugün yazmış konuşuyorlarmış senden ricam acaba bana Mela'da ona karşı birşey hissediyormu diye söylemen.

Yazdığı mesajda 'karıcım' kelimesini görünce sevinçle bağırdım ayağa kalkıp dans etmeye başladım. Mela bana nolduğunu anlayamayıp telefonumu aldı ve mesajları okudu okuduğu gibi oda sevinçle bağırdı ve yanıma gelip oda dans etmeye başladı.

Nasıl oldu bilmiyorum ama şuan halay çekiyorduk. "ABİM DAMAT OLUYOR SIRADA BANA GELİYOOOORRR !" diye şarkıda söylerken Melehat teyze odaya daldı. "Ne bu gece gece halay çekmeler ne yapıyorsunuz siz." Diyerek güldü. Hemen kendimize gelip ona döndük Mela hemen "Anne canımız halay çekmek istedide ondan şey ettik." Dedi bende "aynen Melehat teyze şimdi bırakacaktık zaten deme Mela" dedim ve Mela'ya döndüm "Aynen anne şimdi bırakacaktık." Dedi Melehat teyzede "Hadi öyle olsun bakalım." Deyip odadan çıktı. Anında Mela'ya dönüp "Ayy ben Aras'ıma cevap vermeyi unuttum" dedim ve telefonuma gidip Aras'la olan mesajlaşmalarımızı açtım ama şok oldum.

Aras'ım: Su kız cevap ver
Aras'ım: Görüldü yedik iyimi
Aras'ım: Heyy sana diyorum Su kız meraktan öldüm birşeymi oldu
Aras'ım: Mela'da Ilgar'a cevap vermiyormuş
Aras'ım: Geliyoruz Ilgar'la kapıya çıkın.

Görüldü...

ELZEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin