23. Bölüm

7 0 0
                                    

İkra'dan

Gözlerimi kırpıştırarak açtım, başım feci ağrıyordu. Etrafa bakındım. Kaldığım odayı ilk defa görüyordum. İnanmayıp bir iki kere gözlerimi ovuşturdum. Hassiktir kesin kaçırılmıştım.

Anında ayağa kalktım,çantam önümdeki masadaydı. Çantama doğru yürürken kapıdan biri girdi. Bakışlarımı kapıya doğru çevirince Tamay'ı gördüm. Aynen Tamay'ı gördüm. Lan Tamay'ı gördüm benim burda ne işim var Tamay'la aynı evde hemde.

"Lan sen beni kaçırdın deme."

"Ne alaka İkra."

"Senin burda ne işin var o zaman."

"Burası benim evim olduğu için burda olmam normal bişi."

"Benim ne işim var o zaman ?"

"Dün gece beni arayıp 'Tamay beni al' dedin." Tamay koltuğa geçip oturdu.

"Yalan söyleme öyle bişi yapmam."

"Yaptın." Dedi Tamay çok rahat bir şekilde. Yapmıştımki çocuk beni alıp buraya getirmişti. Beynimi zorladım dün geceyi hatırlamak için. En sonunda yavaş yavaş dün gece aklıma gelmeye başladı, bütün dün gece aklıma gelince Tamay'a döndüm. Dün bu adam bana sevgilisiyim diyip bana yaklaşan adamımı dövmüştü ?

"Tamay sen dün gece o sakat adama sevgilisiyim dedin."

"Demedim."

"Hayır adam bana dediki, senin sevgilin yok herhalde. Sende dedinki hayır var diyip adamı dövdün."

"İnsanlık yaptım kim olsa aynısını yapardım."

"Yapmana gerek yoktu, arkadaşlarım gelmişti onlar yardım ederdi bana. Sana gelme demiştim." Diyip çantamı alıp evden çıktım.

Su'dan

"İkra nerde ?" Diye sordum ortaya. Bizim evde hepimiz toplanmıştık bir tek Nisa ve İkra yoktu, Nisa zaten burda değildi ailesinin yanındaydı. Ama İkra ailesinin yanına gitmemiş bu şehirde kalmıştı hatta ve hatta dün Masal ve Nergisle gece kulübüne gitmişti.

"Dün onu bi tane çocuk korudu. Sonrada tutup dışarı çıkardı." Eren'in cevabıyla Eren'e döndüm "Siz malmısınız ? Kızı niye bıraktınız ya kaçırıldıysa." Diye söyledim endişeli çıkan sesimle. Masal başını tutup "Off, çok başım ağrıyor bu ağrı kesicide bir işe yaramıyor. Neyse İkra'ya bişi olmaz onu tutup götüren çocuk Tamay." Dedi.

Bütün erkekler Masal'a döndü. Biz kızlar tabi Tamay kim biliyorduk İkra anlatmıştı. İlk konuşan Muhammed oldu "Tamay kim?" Diye sordu. Nergis "Bir arkadaşı." Diye cevapladı.

Ben hepsinden bağımsız İkra'yı arıyordum ama telefonu kapalıydı.

İkra'dan

Banklardan birine oturmuş taksi geçsin diye bekliyordum, ama geçen taksiler durmuyordu. Yinede umudumu kaybetmeyip beklemeye devam ettim başımın ağrısı devam ediyordu.

Bir yandanda Nisa'nın eve gelmesini bekliyordum saat 2.30'da İzmir'e dönmesi lazımdı.

Beklemeye devam ederken önümde bir motor durdu. Bu motorun hangi sakata ait olduğunu biliyordum. Tamay kaskını çıkarttı motordan inip yanıma oturdu. Kafamı Tamay'a çevirmeden. "Neden geldin ?" Diye sordum.

"Neden gittin ?"

"Seni ilgilendirmez."

"İlgilendirir."

"Kardeşim insanlık görevini yaptın işte beni salsana."

"Heee anladım."

"Neyi anladın acaba ?"

"Sen bana trip atıyorsun." Diyince bakışlarımı ona çevirdim. Oda bana bakıyordu göz göze geldik. "Ne alaka ?" Tamay kendinden emin bir şekilde cevap verdi "Çünkü kim olsa aynısını yapardım dedim diye bana trip atıyorsun." Tamay'ın cevabını görmezden gelip "Saat kaç ?" Diye sordum.

Tamay telefonu çıkarıp saati bana gösterdi. Saat 3 olmuştu Nisa gelmişti büyük ihtimalle. Ayağa kalktım ve Tamay'a kafamla motorunu işaret ettim. "Ne ?"

"Beni eve bırak."

"Tamam bin." Diyip ayaklanıp motora doğru yürüdü, kaskını bana takıp motora bindi. "Sen kask takmıyor musun?" Diye sordum. "Yedek kaskım evde kaldı." Diye cevapladı. Bende motora bindim. Bu çocuk kendine takmayıp bana kask takmıştı.

Tamay'a evimi tarif ettim. Tamay beni evime bırakıp gitti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 14 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ELZEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin