part 20

46 4 7
                                    

این پارت رو با آهنگ rauf faik گوش کنید

Felix

رفتم اتاقم واردش شدم بعد از دوسال دوباره دارم اتاقم رو میبینم خیلی دلم تنگ شده بود برای همه.
نمیدونم فردا برای من بهترین روزه یا بدترین بهترین برای اینکه قراره انتقام بگیرم یا بدترین چون قراره بمیرم به همه ی بچه ها فک کردم که وقتی من برم حاله همشون داغون میشه اما من خودخواهی کردم و عمل نکردم الانم شاید بشه عمل کرد اما ریسکه من نمیتونم این ریسک رو بپذیرم.
مجبورم بسپرم به دست سرنوشت.
به یونگ فک کردم که بعد از من قراره افسرده بشه به جونگین که قراره داغون بشه همینطور هان و سونگمین و بچه ها تهیونگ نامجون یونگی جیمین جونگکوک و جین چان و چانگبین و لینو اما...هیونجین رو نمیدونم شاید بعد از من خوشحال بشه شاید ناراحت یا شایدم عذاب وجدان بگیره.
نقشم اینه قراره فردا برم به خونه ی هوانگ این سونگ خودم تنهایی قراره خیلی از حقایق برام برملا بشه.

امم....سلام بچه ها
وقتی این نامه رو میخونید من دیگه پیشتون نیستم
ازم متنفرید؟
فککنم چونکه الان پیشتون نیستم و خودخواهی کردم
واقعا متاسفم که انقدر خودخواه بودم من به حاله همه ی شماها بعد از رفتنم فکر کردم ولی....
متاسفم اینطوری خدافظی میکنم شاید اگه من هیچوقت هیونجین رو نمیدیدم الان این لعنتی تو ریم نبود و آروم زندگی میکردم ولی اکه من به چین نمیرفتم با هیونگ ها آشنا نمیشدم درسته سرنوشتمه نمیتونم عوض کنم اما من نمیخوام بمیرم میخوام زنده بمونم چون من تازه پیداتون کردم....
ولی نمیتونم عمل کنم چون الان عمل ریسکه چون خیلی برای عمل دیر شده و من نمیتونم اجازه بدم که لحظاته پایانیم زودتر تمومشه حداقل......
وقتی به خودم اومدم که عمل کنم دیر بود....
من تازه یونگ رو پیدا کردم تازه خانودام رو پیدا کردم ولی الان دیگه دیره

خب اول از همه برای یونگ کوچولوی من یونگه آپا
یونگ کوچولو بعد از من باید قول بدی قوی بشی با هیونگ ها یه آدم خوب بشی آدم خودخواهی نباشی مثله من....
من اموالم رو تو چین به نامت زدم اینکه اگه دوست داری میتونی شرکتم رو اداره کنی اگه نه که دیگه خودت میدونی البته بچه ی احمق پولام رو یه شبه به چوخ ندیاا شوخی کردم کوچولو بعد از من بیقراری نکن چون هیونگ جوجه همیشه میبینتت و مراقبته به حرف هیونگ ها گوش بده و لجبازی نکن دوست دارم جوجه خدافظ برای همیشه.

برای هیونگ هام
مرسی که تو این مدت مراقبه من و یونگ بودید شما بهترین بودید برای ما من خیلی خوش شانس بودم که با شما ها آشنا شدم لطفا بعد از من گریه نکنید خوب زندگی کنید اینکه تونستم این دوسال دووم بیارم با اون گل لعنتی رو مدیونه شمام مرسی که بودید شما بهترین هیونگ بودید بعد از من هم برای یونگ باشید لطفا بعد از من مراقبه یونگ باشید.

برای هان و سونگمین و جونگین

اول سونگمین کوچولو پاپی دوست داشتنیه من
بعد از من بیقراری نکن پاپی 
بدونید من همیشه کنارتونم تو بهترین رفیق برای من بودی همیشه تو شرایط سخت بودی کنارم ازت ممنونم که این همه سال من رو تحمل کردی مراقبم بودی با چانگبین بهترین زندگی رو بساز لطفا بعد از من مراقب یونگ باش

هان
سنجاب کوچولوی من
کسی که همیشه ازم حمایت میکرد پشتم بود همیشه مراقبم بودی بهترین رفیقم بودی لطفا بعد از من سالم بمون ناراحت نشو گریه نکن و افسرده نشو قوی باش با لینو یه زندگی عالی بساز که بعدا پشیمونی نداشته باشی لطفا بعد از من مراقبه یونگ باش

و جونگین
روباه کوچولوی هیونگ
مرسی که بودی همیشه نگرانم بودی بهترین رفیق بودی میدونی که هیونگ چقدر دوست داره کوچولوی من بعد از من بیقراری نکن و افسرده نشو بچه
با چان زندگی تو بساز و خوشحال باش این دنیا ارزش ناراحت شدن نداره
لطفا بعد از من مراقب یونگ باش

برای ته کوک یونگی موچی جین نامی لینو چان و چانگبین
خب خب خب ممنونم تو اون مدت کم من ازم حمایت کردید نگرانم شدید مثله هیونگ های واقعی بودید برام مرسی که بودید لطفا بعد از من هم باشید به پسرم یعنی یونگ براش هیونگ باشید حمایتش کنید اون بچه خیلی آسیب دیده درست مثله من مرسی ازتون.

ودر آخر به عشقه بی وفام
هیونجین 
نامرد تو میدونستی عاشقت شدم؟ تو میدونستی من دارم بخاطرت جون میدم؟ تو میدونستی بخاطرت دارم با مرگ دستو پنجه نرم میکنم؟ اون روزی که تو کلاب اتفاقی باهم خوابیدیم من بهت دارو ندادم تو خیلی مست کرده بودی منم همینطور بردی تو اتاق فک کردی عشقته و داری باهاش سکس میکنی وگرنه من بهت دارو نداده بودم.
من به خاطر توعه لعنتی هاناهاکی گرفتم گل تو ریم رشد کرد الان فک میکنی من دروغ میگم چون هاناهاکی یه افسانس اما من واقعا بخاطر تو هاناهاکی گرفتم من خیلی دوستت دارم بعد از من عذاب وجدان نگیر دوستت دارم خدافظ برای همیشه.

از طرفه جوجه رنگیتون.

خب خب اینم از نامه ی خدافظیمون هعییی چقدر عرررررررررر زدم ینیاا
خب دیگه شاید یکی دو پارت دیگه تمومه.

cruel loveWhere stories live. Discover now