Rozdział 1

135 9 8
                                    

6 lat później

Siedziałam na przystanku autobusowym, a na mojej twarzy błąkał się uśmiech. W końcu opuściłam sierociniec, dziurę, do której trafiał każdy, kto został porzucony na pastwę losu, jak skrawek papieru wyrzucony do śmieci.
Po długiej chwili nadjechał autobus jadący do Hollywood, wstałam i weszłam do autobusu, na moje szczęście nie było żadnych wolnych miejsc. Chwyciłam za rączkę przymocowaną do sufitu i czekałam aż pojazd ruszy.
***
Po paru godzinach stałam już przed pięknym domem i szczerze nigdy nikt mnie tak miło nie przywitał, a może to dlatego, że nigdy się z nikim nie witałam, po prostu nie jestem zbytnio towarzyska.
  - Dzień dobry - powiedziałam - Leila Watts.
  - Dzień dobry Leila - uśmiechnęła się kobieta - Mów mi Bell - podała mi rękę.
Uścisnęłam jej dłoń i uśmiechnęłam się szeroko. Kobieta miała piękne blond włosy i zielony sweter oraz jeansy z dziurami, obok niej stała niska blondynka w t-shircie oraz szerokich spodniach.
  - Hej - powiedziała i wyciągnęła rękę w moją stronę - Daisy Spears.
  - Lei.. - przerwała mi Daisy.
  - Leila, tak już wiem - Uśmiechnęła się.
Odwzajemniłam jej uśmiech i zarzuciłam plecak na jedno ramię.
Poszłam za Daisy na drugie piętro, miałam dzielić z nią pokój i w sumie się z tego cieszyłam, nigdy nie miałam przyjaciół, może to była moja szansa.
  - Tam możesz położyć rzeczy - Powiedziała Daisy wskazując palcem na białą szafę.
Uśmiechnęłam się do niej i odłożyłam plecak na wskazane przez nią miejsce.
  - A więc jesteś sierotą? - Zapytała kpiąco.
Na samą myśl o tym czułam gniew, nienawiść i jednocześnie smutek, nie chciałam do tego wracać, to był zamknięty rozdział.
  - Byłam - powiedziałam i ironicznie się wyszczerzyłam, po czym mrugnęłam parokrotnie, aby powstrzymać łzy - Twoja mama postanowiła mnie przygarnąć.
Blondynka wychodząc z pokoju zaśmiała się cicho i powiedziała przez ramię: Nie myśl tylko, że ktoś cię tu polubi, SIEROTO.
Przysunęłam kolana do piersi, a mój uśmiech momentalnie zamienił się na smutek i płacz.

This summer will stay in my heart forever Dylogia forever#1Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz