Sabah kuş cıvıltarılarıyla uyandım demeyi çok isterdim fakat abimin hayvan gibi böğürmesiyle uyandım
"GECE GECE GECE GECE KALK KALK KALK KALK UYAN UYANN HEMEN"
"Ne oldu abi"
"Elini yüzünü yıka aşağı gel hastaneye gitmemiz gerek"
"Tamam"
Hemen elimi yüzümü yıkayıp kombinimi yaparak aşağı indimGECENİN KOMBİNİ
Saçlarımı düzleştiriciyle yarım saatte düzleştirdim.Makyaj masamın karşısına oturup kapatıcıyı göz altlarıma sürüp süngerle yaydım,kirpiklerimi kıvırtıp üstüne maskara geçtim yanağıma likit allık uyguladım ardından dudaklarım da dudak kalemi ve lip balmimla makyajımı bitirdim.
Tamamen hazır olduğumda aşağı indim.
Hiç beklemeden hastaneye gitmiştik fakat ben hala neden gittiğimizi anlamdım hastaneye giriş yaptık abim ilerledi ben takip ettim bi odanın önüne durduk ve kapıyı tıkladı.
İçeri girdiğimiz zaman bir kadın Bir adam benden büyük 3 tane adam ve benden küçük duran bir çocuk vardı. Ve onun yanındaysa yüzü makyajdan geçilmeyen telefonla oynayan bir kız muhtemelen benimle aynı yaştaydı.Doktor geldiği zaman direkt giriş yaptı benden abimden o kızdan ve babasından kan aldı aslında olayın ne olduğunu anlamıştım karışmıştık büyük bir ihtimal yoksa bunu başka bir açıklaması olamazdı kız abimin kopyası gibiydi ben de oradaki kadının bir iki saat sonra sonuçlar çıktı ve onların kızı olduğum ortaya çıktı.
Kızın eski babası olduğunu tahmin ettiğim adam bir anda ayağa fırlayıverdi. Ve doktorun yakasına yapıştı.
"BUNE BİÇİM SORUMSUZLUK DAVA EDECEĞİM BU HASTANEYİ" doktor olduğu yerde büzülü verdi resmen ben hala olayın şokunu atlatamamıştım yanına bana çok benzeyen yani biyolojik Annem gelmişti.
"Biliyorum yaşadıklarımız çok zor ama senden bize bir şans vermeni isteyeceğim lütfen beni kırma canının sıkılmasına izin vermeyeceğim sana söz veriyorum."
Abim onay almak için baktığımda bana bakıyordu yavaşça kafa salladı.
Diğer kız o kadar heyecanlıydı ki abimin boynuna atladı ama abim hiçb bir tepki vermedi.
Gerçek ailemin yanına gittiğim zaman hepsi bana bakıyordu.
Biyolojik Annem yanıma gelip
"Bizi kırmadığın için sana çok teşekkür ederiz kızım"Kadından izin isteyip abimin yanına gittim kollarımı boynuna doladım onun da elleri belimi bulmuştu zaten.
"Abi seni çok seviyorum bunu unutma tamammi""Ben de seni çok seviyorum sümüklü böceğim beni her zaman arayabilirsin sabah akşam ne zaman olduğu fark etmez eğer sana kötü bir davranışları olursa hiç kimseyi dinlemem seni yanıma alırım"
Abimle vedalaşıp onları takip ettim ve kocaman bir arabaya bindik.
15 veya 20 dakika sonra kocaman bir eve geldik hatta ev demek az kalır saray.Biyolojik babam yani Adnan kapıyı çaldı ve beklemeye başladık içeriden tonton bir teyze çıktı
"Hoşgeldiniz efendim."
sonra bana bakarak konuştu
"siz de hoş geldiniz gece hanım"
"Hoş buldum"
İçeri salona geçtik koltuklara oturduk
Ve o an başlıyordu tanışma aşaması.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abilerim Mi?
Losowe17 yıldır yaşadığı hayatının yalan olduğunu öğrenen Gece yeni ailesine alışabilecek mi karaca ailesi ona destek olacak mı??