Efe herşeyi abilerime anlatınca gerçek ortaya çıkmıştı.Konuşma bitince alparsan ve ateş abim yiğit ve efeye baktılar aynı anda
&çocuklar sıra sizde değil mi?Efe ve yiğit sıra ile benden özür dilediler efenin bana söyledikleri kalbimi çok kırmıştı hiç bir şey demedem odama çıktım.
Ateş abim "hakkettiniz." Dedi.Odama çıkınca instagrama atmak için galeriyi kurcaladım ve buldum.POST
Paylaşıp telefonu elimden bıraktım.Aşağıya su içmeye mutfağa indim suyumu içerken arkadan pıtı pıtı biri geliyordu duymamış gibi yaptım sonra bi anda belime dokunarak beni yerimden sıçrattı.Arkama döndüğümde karşımda ateş abim ve çınar vardı ikisine biraz gülerek ve sinirli bir şekilde baktım
"Tikim var benim ya!"
Dedim.
Onlarda kıkırdadılar.Bende izninizle diyip odama çıktım telefonu elime aldım ve 3 cevapsız çağrı vardı.En yakın arkadaşım arel arıyordu.
Hemen onu aradım ve Arel konuşmaya başladı.
"Kankaaa tatilden döndük neler olmuş bee"
"Ay kankacım hemen buluşalım o zaman" Dedim saati nerde buluşacağımızı ayarladık. Üstümü giyinmek için ayağa kalktım.Üstümü giyinip hemen aşağıya indim Alparsalan abim koltukta oturuyordu
"Abi ben arkadasımla buluşacam öptüm""Hangi arkadaşınla"
"O abilikte taslanırmış ĞWMSŞWLDÜA arel diye bi kızla"
"Tabi cannım,abim bir şey olursa ara"
"Baayy"
Kapıdan çıktım ve korumalardan biri kapıyı açtı gideceğim kafeyi söyledim ve kafeye geldim geldiğimde daha Arel gelmemişti.
Hemen bi masaya geçtim ve kendime ve arelr waffle ve kahve söyledim ikimizde çok severiz.Siparişler gelince 1 dk sonra arel geldi.
"Kankaaacccıımmmm" Diye içeri girdi ve bana sarıldı.
"Asskıım çok özlemişim seni arelim"dedim.
Sonra masaya geçtik.Hemen sohbete daldık 2-3 dk sonra masamızın başında uzun boylu biri belirdi kafamı kaldırıp baktığımda bide ne göreyim Ayaz buradaydı.
AYoksa beni takip falan mı ediyordu.Şaşkın gözlerle birbirimize bakarken bakışmamızı Ayaz bozdu.Masadan sandalye çekip oturdu tam konuşacakken.
"abicim tanıştırayım en iyi arkadaşım gece"
"ABİ Mİ?"
(içimden söylemiştim)
"Selam gececim yüz yüze daha güzelmişsin" Dedi.Arel ve ben şoke haldeydik.Arel lafa girdi.
"Siz tanışıyor musunuz ki?""E şey evet kafede tanışmıştık beni nerden bulduysa instagramdan takibe aldı takipleştik muhattabımız sadece buydu." Dedim.
"Beni daha önceden neden abinle tanıştırmadın dedim.
Hemen lafa Ayaz girdi.
" Benimle daha önceden mi tanışmak isterdin yoksa güzelim"dedi.Utançtan yanaklarım kıpkırmızı olmuştu.
"Ben bi tuvalete gideyim"
Arel bende geleyim mi dedi ama kabul etmedim sadece utancımı gizlemek gerekiyordu.Masadan kalkdığımda arel ile Ayaz fısırdaşıyorlardı.Konuşmalarına bakalım."Abi sen bu kıza aşık mısın?"
"Ne alaka arel saçmalama döverim seni"
"Aynen he he abicim bende yedim."
Tuvalete geldiğimde yüzümü yıkayıp kapıya yöneldim kapıyı açtığımda karşımda eski sevgilim Kaan duruyordu.
"Selam güzelim naber?"
Demişti.konuşmama izin vermeden beni duvarla arasına almıştı.Eliyle ağzımı kapattı hareketsiz kalmıştım.Arkadan bir ses yükseldi.Bağıran ayazdı.
"NAPIYORSUN LAN SEN!" diyip kaanı kendine çevirip yumruklamaya başladı.
________________
OY VERMEYİ UNUTMAAYIN 💅💫🎀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abilerim Mi?
De Todo17 yıldır yaşadığı hayatının yalan olduğunu öğrenen Gece yeni ailesine alışabilecek mi karaca ailesi ona destek olacak mı??