Kahvaltımızı ettikten sonra artık gitmemiz lazımdı gün boyu deli gibi uyuduğum için akşam saat 9 olmuştu insanlar akşam yemeği yerken ben kahvaltı ediyordum şaka gibi abim
"Hadi abicim eve gidelim artık"Dediğimde sandalyeden ayağa kalktım kalktığımda elbisem biraz toplaşmıştı ben farketmemiştim abim fark edip hemen düzeltmişti teşekkür ettim.
Arabaya binip eve geldik annem ile babam sevecen bir şekilde bizi karşıladılar efe ve yiğit her zamanki gibi göz devirdiler.
Aynı şekilde bende onlara karşılık verdim herkese iyi akşamlar diyip odaya çıktım hemen pijamalarımı giyip yatağa girdimBilgisayarı alıp film seçtim atıştırmalık olmadan sormaz dedim ve aşağıya mutfağa indim orda ateş abimi gördüm bana
"Bir şey mi oldu abim" Dedi bende
"Hayır film izliyorum atıştırmalık almaya geldim istersen beraber izleyeleyim"
abim reddetmeyince çok mutlu olmuştum ben cips+mısır+çekirdek aldım abimde kola aldı tam merdivenden yukarı çıkarken efe bizi görüp" Oo maşallah bakıyorumda abi kardeş ne kadar iyi anlaşıyorsunuz"
dedi itici bir şekilde tam ben konuşacakken Ateş abim"Ya evet abicim ne kadar iyi anlaşıyoruz sende fark etmişsin sonunda sevindim"
Dedi alaycı bir şekilde ben sessiz bir şekilde kıkırdadım efeyi arkada bırakıp merdiven hızlıca odama çıktık.Yatağa geçip yiyecekleri yerleştirdik filmi başlatıp izlemeye başladık gerçekten nasıl yorulduysam film bitmeden uyuyakalmışım abim başımı kendi göğsüne yaslayıp beni yatırdı ve derin bi uykuya daldık.Sabah ateş'den önce uyandım hemen telefonuma uzanıp instagrama girdim "ayazzsnmz" Diye biri bana istek yollamıştı profiline baktığımda...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abilerim Mi?
De Todo17 yıldır yaşadığı hayatının yalan olduğunu öğrenen Gece yeni ailesine alışabilecek mi karaca ailesi ona destek olacak mı??