3 GÜN SONRA
Bugün gerçekten güzel bi uyku çekmiştim okulların açılmasına da çok az kalmıştı.
Aşağı indiğimde kahvaltı hazırdı masaya geçtim
"Çocuklar bugün şirketin bir iş alması nedeni ile partı düzenlenecek,biz ailecek siyah giyinceğiz ona göre giyinin"
Kısık bir şekilde yanımdaki çınara
"Sürekli iş alıyor bu şirkette""Hahahahha"
"Tamam Baba" Kahvaltımı edince odama çıktım.
Akşama kadar odamda vakit geçirecektim zaten 12 de uyanmıştım saat 1 buçuk olmuş,önce instagrama girdim St paylaştım.arkasına da "muhtemel aşk"şarkısını koydum.
Artık bu sene kendimi derslere vermem lazımdı dersimin başına oturdum.2-3 saat ders çalıştım sonra odamın balkonuna çıktım bi anlık aklıma Ayaz ile yaşadıklarım geldi.
Bugün hastaneden çıkacaktı.Pufuma oturdum ve instagrama girdim hikayemi beğenenlere baktığımda Ayazi görmüştüm harbi ben bunu niye hala takip ediyordum hemen takipten çıktım.
Saat akşam 7 olmuştu partiye 1 buçuk saat vardı hazırlanmaya geçtim,Partide ayazlarda olabilirdi.
Normalde kırmızı bi elbise gözüme takılmıştı ama babamın dediği şey aklıma geldi siyah bi elbise seçtim mükemmeldi.
Saçlarımı dalgalı yaptım makyaj yaptım dudaklarıma kırmızı ruj sürdüm ayaz çok severdi.NEDEN AKLIMA HEP AYAZ GELİYO DEFOL GİT AKLIMDAN YA!Hazırlanıp aşağıya indim herkes simsiyah giyinmişti baya bi olay gözüküyorduk.
"Bozmayın şu anı fotoğraf çekilmemiz lazım"
"Alemsin kızım"
"Her zaman"
Fotoğraf çekildik ve instagrama attım,
Bunun gibi bişey hayal edin bulamadım
arabalara bindik ve Partininin olduğu yere geldik en son biz gelmiş olmalıyız ki her yer araba ile doluydu
"Neden biz en son geldik" Dedi çınar,katılır bir şekilde kafamı salladım
"Partinin saati değişmiş bana mesaj atmışlar ama görmemişim"
"Arayabilirlerdi" Dedi ateş abim haklıydı yani.İçeri girdik bizim soyismimizin yazılı olduğu masaya geçtik biraz zaman geçtikten sonra dans müziği çaldı babam ayağa kalktı ve annemi dansa kaldırdı.
Annem ve babamı böyle görmek beni çok mutlu ediyordu adeta gözlerim parlıyordu.
Ateş abim ayaklandı önüme durdu ve elimi uzattı
"Bu dansı bana lütfeder misin abicim"
"Hay hay abicim"Abimin elini tuttum ve piste gittik dans etmeye başladık çok güzel dans ediyorduk.
"Paylaştığın şeyi gördüm"
"Ne paylaşmışım ayol"
"Bizi"
"Heeee olay çıkmışız demiii"
"Vallahi bana da atsana dicektim"Dans ederken gözlerim gelen davetlilere kayıyordu,göz gezdirirken Ayaz ile göz göze geldim yutkundum.Onunla en son beraber dans etmiştik aklıma o geldi uzun bi süre bakıştık ama ben gözlerimi ayırdım.
Dansımız bitince yerimize geçtik ve bunalmıştım Ayazların masasında Areli de gördüm
"Ben terastayım bunaldım çok sıcak ya"
"Tamam kızım"
Abimler kafaları ile onayladılar.Terasa çıktım ve biraz hava aldım geri içeri geçicekken
Omzuma bi el dokundu
"NAPIYORSUN LAN!"diyip yumruğu geçirecektim ama bileğimi tuttu.
"Sakın ol"
"Senin sesin çok tanıdık bir dakika sen beni kaçıranlardan arabada olanlardansın UTKU"
"Buyrun benim"
"Ne işin var burda senin olay çıkmadan git!yoksa çığlık atarım"
"Gitmiyorum"
"Öyle miii"
"Öyle" Tam çığlık atacakken elini dudaklarıma bastırdı
"Dur be kızıım neymişsin sen" Eli hala ağzımdayken konuşmaya çalıştım,sırıttı bende sırıttım ellerini çekti.
"Karşı şirketten Utku ben"
"NE! AMA SİZ ADAM KAÇIRIYORSUNUZ BABAMIN SİZİNLE NE İŞİ OLUR"
"Bizim de öyle şeyler ile işimiz olmaz zaten canım"
"Eee niye kaçırdınız o zaman daha doğru dürüst birini kaçıramıyorsunuz zaten"
Güldü bende güldüm
"O iş farklı gececim""Peki o halde"
Yanıma biri oturduğunda kafamı çevirdim"Ayaz"
"Kim bu gece"
" Ben gideyim "dedi bora ve hızlı adımlarla gitti
"Ne yaptığını sanıyorsun sen!"
"Kim bu gece"
"Sanane olum"
"Olum falan çok iyi"
"Ben herkes ile öyle konuşurum"
"Ben herkes miyim" Diyince yutkundum
"Konuyu çaptırma.NİYE GELDİN BURAYA"
"Gece güzelim sende çaptırma kim bu" Uzun zaman sonra ilk defa güzelim demişti.
"Sanane ya sen kimsin siktir git şimdi " Elini bacağıma koydu
"Hop hop çek o elini başlatma eline sikerim bı yerini" Elini aldım ve kendi bacağına koydum.
"Çok güzel"
"Ne güzel ayaz?"
"Sen gece sen"
"Ayaz sabrımı sınama bak siktir git hiç bişey olmamıs gibi davranmam ben defol"
Diyip yanından kalktım ve içeri girdim
Gece'nin attığı post
@ates.karacaa abimm💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abilerim Mi?
Acak17 yıldır yaşadığı hayatının yalan olduğunu öğrenen Gece yeni ailesine alışabilecek mi karaca ailesi ona destek olacak mı??