🎀

370 21 10
                                    

Ne zaman bişey olsa kendimi kötü hissetsem kendimi soğuk suyun altına atıyordum.

Çünkü o soğukluk hissi vücudumu sararken hiç birşey düşünmüyordum.

Ama bugün düşünmeye başladım eğer ayaz'la şuan böyle olmasaydık nasıl olurduk acaba

Ayaz hakkında şuan cidden nötr düşünüyordum yaptığı her şey, ya kendini bana yaklaştıracak yada uzaklaştırcaktı.
Her şey ona bağlıydi, ayaza olan sevgim nefretimin önüne geçiyordu ama onunla barışacagim anlamına gelmiyordu.

İlk sevgili olduğumuz andan bu yana ilk o fotoğrafı aldığım günden bu güne çok şey değişti.

Artık ayaz benim gözümde eski ayaz değildi.

Bunları düşünürken daha fazla banyoda oyalanmamam gerektiğini düşünüp çıktım.

Üstümü giyinip saçlarımı kurulamadım gerek yoktu.

Aşağı indim ve koltuğa oturdum film açıp izlemeye başladım evde kimse yoktu ateş abim nöbetteydi arda Yiğit Çınar ve Alparslan abim neredeydi.

Belki onlarında işi vardır diye düşünüp aramadım.

Karnım açıktığı için filmi kapatıp mutfağa geçtim dolaptan domates,turşu kaşar peyniri, marul, cabata ekmeği ve beyaz peyniri çıkardım hepsini kesip ekmeğin içine koydum yanına da coca cola çıkardım ve masaya oturdum telefondan yeni başladığım filmi izlemeye başladım film korku filmiydi ve çok heyecanlıydı.

Sandviçimi bitirip tabağı tezgaha koyacakken elektrikler kesildi

'siktir bu iyi olmadı' izlediğim filmin etkisinden çıkmadan elektrikler gitmesi çok kötü olmuştu.

Telefonumun flaşını açıp salona geçtim abimi aradım

"Abi nerdesiniz"

"Benim çok önemli bi işim var güzelim Çınar ve ardada dışarda Yiğitde nerde bilmiyorum bişey olmadı değilmi"

"Hayır abi siz evde yokken bişey oldu sandım"

"Merak etme güzelim çok geç kalmam"

"Peki abim kolay gelsin öpüyorum"
Dedim ve kapattım şuan çok korkuyordum her an her yerden bişey çıkabilirdi.

Aniden kapi zilinin çalmasıyla ödüm bokuma yapıştı

Kimdi ki bu saatte ayağı kalkmadım evde olmadığımı düşünüp giderdi.

Kapı zilinin kesilmesiyle gittiğini düşünmüştüm ki tekrar çalmaya başladı.

En sonunda cesaretimi toplayıp kapıyı açtım
Birde kimi göreyim

UTKU VE AYAZ

"Ne işiniz var sizin burda"

"Sana bakmaya gelmiştim" ikisinin aynı anda konuşmasıyla onlara baktım.

İkisinde birbirine sabır çekerek bakıyorlardı

"Ee içeri almıyacak mısın bizi gece perisi"

"Üzgünüm efendim ailem evde yok"

"Beni tanıyorlar" dedi utku

"Benide" dedi ayaz

"Oofff susun ve ikinizde gidin"

"Seni tek başına mı bırakıyım yani aslaa"
Dedi ayaz

"Sana ne be tek kalmak istiyorum ben"

"Olmaz gece perisi bu akşam sizdeyim"diyip beni yana itti ve içeri girdi

"O burdaysa bende burdayım" dedi ayaz ve oda içeri girdi.

Bende mecburen telefonumun flaşını açıp peşlerinden gittim

***********

Nasıldıııı

Oy vermeyi unutmayın ⭐

Gece ayaz ve utku🙌

Bundan sonra neler olacak bende bilmiyorum

Öptüm🫶

Abilerim Mi?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin