Yazarın bakış açısından:
Gece ve Ateş gittikten sonra
"Ne işin var burda çektirdigin acılar yetmedimi"
diye sordu Alparslan, ada sırıttı"Her şeyin daha fazlasını isterim Alparslancim bilirisn"
Ateş gelip Alparslan'ın yanına oturdu "bişey olmuş ama söylemiyor"
dedi ateş düşünceli bi sesle Alparslan ve Ateş konuşurken ada gecenin odasına doğru gitmişti.
kapiyi tıklamadan içeri girdi.Gece onu gorunce yanına gidip ne olduğunu sordu
"Seni bu ailede istemiyorlar kızım Yiğit Efe senden nefret ediyor. Şimdi diyeceksin neden onları ben doldurdum senin hakkında bütün kotu şeyleri akıllarına ben soktum zaten onları sevmiyorum ama seninle aralarının iyi olmasını istemiyorum"
diyip sustu ada ve odayı suzmeye başladi ama ada ve gecenin bilmediği bir şey vardı Yiğit onları dinliyordu.
yigit hemen odaya girdi ve adaya bağırmaya başladı."AZ ÖNCE DEDİKLERİN DOĞRUMU ADA"
Ada korkarak Yiğite baktı
"Abi öyle bişey demek istememiştim"Yiğit adayı kolundan tutup dışarı çıkarttti bütün ev halki buradaydı Aslı hanım ve Adnan bey dışında onlar yurtdışına çıkmışlardı iş için.abi takımın hepsi odaya gelince efeye neler olduğunu sordular efe her şeyi anlattı.
_________________
Efenin geceden neden nefret ettgini anladınız.
Ayaz ve gece yakinlascak mi peki
Oy vermeyi unutmayın öptüm 🎀💅💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abilerim Mi?
Diversos17 yıldır yaşadığı hayatının yalan olduğunu öğrenen Gece yeni ailesine alışabilecek mi karaca ailesi ona destek olacak mı??