Eve geldiğimizde yüzmekten olsa gerek çok yorgundum ve uykum vardı salona girip annemle babamı yanağından öpüp pijamalarımı giydim ve yatağa atladim.
Ne ara uyudum ne ara uyandım bilmiyordum bugün arellere gidicektim arelin ısrarı üzerine ayaz'lada konuşmak istiyordum her ne kadar ona sinirli olsamda onsuz yapamam gibi hissediyordum. üstümü giyinip aşağı indim.
Sadece arda vardı kapıdan çıkarken arda konuştu
"Nereye"
"Arellere"
"Bende geliyorum"
"Niye"
"Ayaz piçide orda çünkü"
"Ee gel madem"
Dedim ve evden çıktım arda'da peşimden geliyordu.Arellere geldiğimizde kapıyı açan areldi ben arelle sarılmıştım arda arele baş selamı verip içeri geçmişti.
Ayaz salonda oturmuş telefonla oynuyordu.
Arkasını dönüp bizi görünce yanımıza geldi
"Hoş geldin"dedi bana bakarak sonra ardaya dönüp
"Yani hoş geldiniz"Arda ona ters bir bakış atıp koltuğa oturdu ne kadar rahatti.
Bizde arelle yan yana oturduk ayazda karşımızda oturuyordu.Biz arelle sohbet ederken ayaz bana bakıyordu ama ona bakmadım.
Arda ise telefonla oynuyordu.
Ayaz ayağı kalkınca hepimiz ona döndük
"Gece seninle bişey konuşabilir miyiz"Benden önce Arda konuştu
"Hayır ne konuscaksanız burda konuşun dedi benimde ayaza soylicek şeylerim olduğu için ardaya döndüm"Abi 10 dakika sadece"
Ona abi dediğimde bana baktı sahi ben buna abi dememiştim
Gülerek bana baktı"Peki abim"
Dediğinde ayaz'la mutfağa geçtikSandalye çekip otururduk ayaz telefonunu masaya koymuştu.
"Bak gece sensiz yapamıyorum senin kokun olmadan uyuyamıyorum Sana ihanet ettiğim için değil ne olursa olsun gitmene izin verdiğim için kendimi kızıyorum sevmesen bile nefret etme benden olurmu ben seni ölesiye severken özlerken en azından nefretle bakma gözlerime olur mu"
Ayaz cidden pişmandı ama onu hemen affedemezdim ama ona karşı hala içimde büyük bir sevgi vardi.
"Ayaz bak Sana o kadar kırgınım kızgınım ki seni bin parçaya bölsem yetmez içim rahatlamaz. Ama kaybolacak bir parçan için canımı verebilirim seni affedemem bunu benden isteme yada en azından düşünmeme izin ver olurmu"
Ay çok mantıklı konuşmuştum Alp abim görse gurur duyardi.
Ayaz bana donecekken telefonuna bı bildirim geldi.
Gözüm hemen oraya kaydıDamla
Tebrik ederim sevgilim baba oluyorsun*********
Kestikkk
Ayaz ve gece yumuşamışken neler oldu öyle
Oy vermeyi unutmayın ⭐
Finale son 4 bölüm 😱😬
Şarkı ve bölümün uyumu der susarım 🫶🫠
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abilerim Mi?
Random17 yıldır yaşadığı hayatının yalan olduğunu öğrenen Gece yeni ailesine alışabilecek mi karaca ailesi ona destek olacak mı??