YAZAR'DAN DEVAM
Eve geleli tam 2 hafta olmuştu ama gece evi bırak odadan dışarı bile çıkmıyordu.
Kendini hapsetmisti bu odaya biliyordu ağlaması çok salakçaydı ama sevdiği adamın başka birinden bebeği olmasını kendine yediremiyordu.
Arayan kimsenin telefonlarını açamıyordu her gün farklı abisi geliyor geceyle konuşuyordu.
Ama ne fayda bu iki hafta içinde gece çökmüştü.
Çok zayıflamıstı kendine bakmıyordu bileAyaz aklında sadece o vardı gurursuz değildi ama her an aklına geliyordu
Ayaz içinde durum aynıydı dün damlayla konuşmuştu bu konuyu belki para için yapıyordu çocuğun ondan olup olmadığı bile belli değildi.
DNA testi yaptırmasi gerekiyordu.
Damlayı evine çağırıp hastaneye gittiler.
Verdikleri DNA testi sonucu 4 gün sonra açıklanacaktı.
4 GÜN SONRA
Ayaz ve damla bugün gidiyorlardı hastaneye damla adı kadar emin olsa da ayaz öyle değildi.
Damlaya dönüp konuştu
"En son ne zaman biriyle yattın""Seninle" diye kısa bir cevap verdi damla yalan söylüyordu ayazdan sonra gittiği barda bı adamla birlikte olmuştu ama Ayaz'ın bunu bilmesine gerek olmadığını düşündü çünkü adam koruyucu takmıştı ama ayaz.
Hastaneye geldiklerinde sonuc için doktorun odasına geldiler.
Doktor zarfı açıp konuşmaya başladı
"Çocuğun dna'si ile ayaz bey uyuşmuyor babası başka biri olabilir"
Doktorun dediklerini duyan ayaz hemen ayağa fırladı
Geceyle barışmak için hala bı şansı olabilirdi belki de
Hastaneden hemen çıkıp gecenin evine geldi.
Kapıyı çaldığında karşısında yıkılmış bir şekilde duran geceyi görmeyi düşünmüyordu.
Gece ayazı görünce hiç bişey hissetmedi ne mutluluk ne öfke ne başka bir duygu ayaza karşı bişey kalmamıştı içinde
Gece kapıyı kapaticakken engel oldu ayaz
"Yalvarırım dinle gece sadece"
Gece dinlesede bişey değişmicekti
Ayaz elinde tuttuğu DNA testlerini gösterdi geceye gece kağıtlara göz atıp geri ayaza döndü ne kadar şaşırsada belli etmedi.
"Ne bunlar ayaz"dedi gece büyük Bir sakinlikle
"Çocuğun babası ben değilmişim gece"dedi ayaz hafif bir mutlulukla
Gece sevinse mi üzülse mi bilemedi
"Ne yapabilirim ayaz"diye sordu gece tekrardan
"Birlikte olmamız için engel yok artık gece'm"
"Gece'm deme bana ismim ağzında kirleniyor ve bir daha asla yaklaşma bana ayaz seni affetmedim affetmeyecegim yoksun benim için sen artık bittin"
Dedi ve yüzüne kapattı kapıyı gece
Çocuğun ayazdan olmadığına sevinmişti ama tekrar ayaz'la sevgili olamazdı bu yaptığı çok büyük gurursuzluk olurdu.
******"*
NasıldııııOy vermeyi unutmayın ⭐
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abilerim Mi?
Random17 yıldır yaşadığı hayatının yalan olduğunu öğrenen Gece yeni ailesine alışabilecek mi karaca ailesi ona destek olacak mı??