🎀

2.3K 78 18
                                    

Yatağa yattım ve uyumaya çalıştım tam uykuya dalıcakken.

"Ne olursa olsun üzülmene  asla izin vermeyeceğim abiciğim sen geldiğinden beri aileme neşe geldi iyi ki geldin"
diyip saçım öpücük kondurup gitti.

Sanırım ilk alışacağım abi diyeceğim işte Ateş olacaktı.

Bunları düşünmeye bırakıp kendime uykunu kollarına bıraktım. Sabah saçımın okşanmasıyla uyandım başıma annem vardı

"Günaydın kızım hadi gel kahvaltıya"

Kalkıp banyoya gittim elimi yüzümü yıkayıp güzel bir kombin yaptım bugün dışarı çıkmayı planlıyordum hem de Ateş abimle evet abi diyorum onun içinden abi demeye karar verdim.

Hatta bugün diyeceğim bana ne çabuk alıştın derseniz diğerleri gibi değil o bunu hissediyorum İnşallah hislerimle yanılmam.

Gecenin giydiği kombin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gecenin giydiği kombin

Üstümü giyip aşağı indim

"Günaydın"

Annem babam Ateş abi ve Çınar cevap verirken diğerleri sessiz kaldı hatta Yiğit ve Efe göz devirdi ama orangutan beyinli maymunlar bense çok meraklıydım sanki.

Sakince kahvaltımızı yaptıktan sonra hepimiz salona geçtik ve oturduk Ateş abinin yanına geçip

"bugün dışarı çıkalım mı"

"Olur çıkalım"

Abim hazırlanmak için odasına gidip geri geldiğinde salonda beni gördü.

"Hadi abiciğim değiştir üstünü"

"Ben hazırım"

"Abiciğim üstüne uzun kollu bir şey giy bak hasta olursun"

"Bu havada mı  hava 33 derece"

Söylediği şeyin farkına vardıktan sonra bir şey demeyip evden çıkacaktık ki
Annem yanımıza geldi.

"Kendinize dikkat edin çocuklar çok geç kalmayın"

Onun aradıktan sonra ateş'in arabasına binip gezdik önce AVM'de oyun oynadık ondan sonra parka ege'yi çağırıp çekerek kola yaptık üçümüz akşam 7 gibi eve dönerken ateşe teşekkür etmiştim.

"Teşekkür ederim abicim"

"Ne demek güzelim iste her zaman çıkarsayim seni dışarı"

Akşam yemeğini yedikten sonra odamıza çıktık ama ben çok sıkıldığım için ateş abimin odasına gittim.

Yatakta üstsüz bir şekilde yatıyordu sanırım 5 dakika boyunca onu süzdüm tam odaya gireceğim sırada.

"Kızım gözlerine taciz ettin resmen"

Dediği şeyler kıpkırmızı olduğuma yemin ederim.

"Abi bugün beraber yatalım mı"

"Tabii ki abiciğim gel"

Abilerim Mi?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin