Μια στιγμή και όλα αλλάζουν

4 1 0
                                    



"Αχ πόσο κρυώνω.... Δεν μπορώ άλλο....θέλω να τελειώσει το μαρτύριο αυτό...θέλω να ξεκουραστώ..."

Είχα μείνει να τις κοιτάζω και τις τέσσερις τους. Χωρίς να ξέρω τι πραγματικά ήθελαν από εμένα.

"Γιατί με καλέσατε εδώ τι θέλετε να πετύχετε με αυτό; Εσείς μου στέλνατε τα μηνύματα έτσι; Και για πείτε μου ποια μου επιτέθηκε στη παραλία και σχεδόν μου έσπασε την μύτη;" Τα είπα αυτά και τις κοίταζα στα μάτια μια προς μια..μέχρι κάποια να βρει το θάρρος να απαντήσει .. Εκείνες έδειξαν για μια στιγμή να τα χάνουν μόλις άκουσαν για την επίθεση. Την σιωπή την έσπασε η Έλενα.

"Εμείς δεν έχουμε καμία σχέση με όλα αυτά και όταν λες επίθεση τι εννοείς  τι σου συνέβη ; Απλά θέλαμε να σου μιλήσουμε για τον Αλέξη... Και να σου πούμε πως δεν είναι αυτό που φαίνεται... Δεν ξέρω τελικά τι έγινε με την αδελφή μου εάν έβαλε μόνη της τέλος στη ζωή της ή όχι αν και δεν σε αφορά εσένα αυτό και κακώς ασχολείσαι.  Αλλά ένα έχω να σου πω πως αυτός ο άνθρωπος δεν είναι ο γλυκός και καλός καθηγητής που θέλει να δείχνει. Έχεις σκεφτεί μήπως αυτός σου στέλνει τα μηνύματα ή ακόμα μήπως βρίσκεται αυτός πίσω από την επίθεση .Πιστεύω πως αυτός ευθύνεται για το θάνατο της αδελφής μου. Δεν λέω πως αυτός την σκότωσε αλλά σίγουρα την ώθησε σε αυτό. Η Ελπίδα ήταν ένα πολύ ευαίσθητο παιδί. Και αυτός ο μαλάκας το εκμεταλλεύθηκε.."

"Όχι δεν γίνεται να τα έχει κάνει αυτά ο Αλέξης. Δεν το πιστεύω."είπα.

"Τι δεν το πιστεύεις εδώ πήγε με την ίδια σου την μάνα και δεν το έχεις ικανό να σου στείλει  τα μηνύματα τουλάχιστον αυτά μην πω και για την επίθεση." Συμπλήρωσε η Βανέσα. Δεν απάντησα απλά σκεφτόμουν και προσπαθούσα να βάλω τα κομμάτια του παζλ στη σωστή θέση..

"Κοίτα .."είπε πάλι η Έλενα  εμείς σε φωνάξαμε εδώ βασικά για να σου ανοίξουμε τα μάτια για τον Αλέξη... Και για να πάψεις να ρωτάς συνεχώς για την υπόθεση της αδελφής μου. Δεν θέλεις να φτάσουν στα αυτιά του πατέρα μου γιατί να ξέρεις δεν θα σου βγει σε καλό. Και αυτό δεν είναι απειλή αλλά συμβουλή."

"Και γιατί να το κάνει αυτό; ο Αλέξης εννοώ γιατί να μου στέλνει απειλητικά μηνύματα και ποιος ο λόγος να μου επιτεθεί."

" Ο άνθρωπος δεν είναι καλά. Αυτό έχω μόνο να σου πω. " Είπε πάλι η Έλενα.

"Ναι αλλά δεν καταλαβαίνω πείτε μου τι ακριβώς σας έχει κάνει πέραν του ότι έχει πάει με όλες σας απ' ότι κατάλαβα."

Λίγο πριν πεθάνω..Where stories live. Discover now