Binadan çıktık. Kenara yaslandı ve cebinden bir sigara çıkardı. Tam yakacaktı ki karşıdan biri bağırarak gelmeye başladı.
Ağlıyor ve "Hyunsu!" diyerek bağırıyordu.
Heeseung anlamış olacak ki çocuğun karşısına geçip durdurdu.
"Olay yeri, giremezsiniz."
"Bırakın gireyim, Hyunsu orada." Ağlıyordu.
"Neyisiniz?"
"Yakın arkadaşıyım, lütfen bırakın."
"Bakın beyefendi-"
"O yaptı."
Dediğini duyup "Kim?" dedim.
Durup bana döndü.
"O orospu çocuğu yaptı."
"Adınız ne?"
"Minkyu."
"Konuşmaya sorgu odasında devam edersek daha iyi olacak Minkyu. Bizimle gelmeni rica edeceğim."
"Tamam."
Beraber dediğim gibi birime geçtik. Minkyu'yla Heeseung sorgu odasına girdi.
Ben de izlemek için diğer tarafa. Yanıma Hoon ve Sunoo geldi.
"Bir şey var mı komiserim?"
"Var hem de baya büyük bir şey var Hoon."
Konuşmaya başladılar.
"Anlatın buyrun."
"Hyunsu, birkaç ay önce bir eve taşındı. Evin sahibi Hyunsu'ya çok ilgili davrandı. Sonra Hyunsu da ona. Hepimiz iyi olduklarını düşünüyorduk. Onlar beraber olamadan evin sahibinin Hyunsu'ya 19 yaşından beri takıntılı olduğunu öğrendik. Evine, çantasına her yere gizli kameralar yerleştirip onu izliyordu. Hyunsu öğrendiğinde gitti o evden ama dayanamadı. Yüzlerce kere uyardık onu, geri döndü o adama. O adam yaptı bunu ona."
"Adamın adı ne?"
"Min Sungmin, 35 yaşında."
"35 mi?"
"35 mi?"
Heeseung'la aynı anda söyledik.
"Evet 35. Aralarında 11 yaş vardı."
"Nasıl aralarında 11 yaş olan bir ilişkiye tamam diyebiliyorsunuz? Bırak yaşı adam- Her neyse. Sizce nerede bulabiliriz Sungmin'i?"
"Bilmiyorum, bir kuzeni vardı. Ordalardı akşam. Onunla konuşsanız iyi olur."
"Kuzeninin yaşadığı yeri söyleyebilir misiniz?"
"Tabii."