༄مـن دز نــیـم༄

409 57 0
                                    

~

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

~

کاتێک برۆکانم جارێکی تر چرچ بوون، دەستیم گرت  تا باوکم هیچ نەلیت  و گوتم: "ئۆلیڤیا، منیش دڵخۆشم". وتم.

ڕووم کردە باوکم و وتم

"دەزانی منت بە کێ سپارد؟"  کاتێک ئەوەم وت، ئەو دزەی بەردەمم کە تازە زانیبووم ناوی جونگکوکە، سوور بووەوە.

"بەڵێ، جونگکوک ماوەیەکی زۆر لە ڕێکخراوی ئەمنیدا کاری کردووە، دەزانێت چۆن شەڕ بکات. باشترین و متمانەپێکراوترین کەسە کە دەتوانم پێت بسپێرم." فایلێکی لە چەکمەجەکەی دەرهێنا.   و لەسەر مێزەکەی دانیشت و دەستی کرد بە سەیرکردنی ناوی.
 
"دەتوانی ئەمڕۆ دەست بە کار بکەیت جونگکوک، چاودێرەکەی ماڵەوە ژوورەکەت پیشان دەدات." کاتێک ئەو قسەیەی کرد، جنێوم بە باوکم دا کە هیچ نازانێت.

ئەو منی بە دزێک دەسپارد، چۆن دزێک لە ڕێکخراوی ئەمنیدا کاری دەکرد؟

بە تووڕەییەوە ژوورەکەم بەجێهێشت و دەستم کرد بە هەنگاونان بەرەو پێشەوە.

"باوکم هیچ نازانێت، کە دزێ-" کاتێک لەناکاو قۆڵمی گرت و بردم بۆ ژوورێک جەستەمی بە دیوارەیەوە نوساند وە دیسانەوە منی لە نێوان قولەکانی دا هیشتەوە

"واز لە ناوم هێنانم بە دز بێنە!" کاتێک هاوارێکی کرد، ڕوخساری بەرانبەر روخساری من بوو . "تۆ دز نیت؟ بۆچی شەوانە کەسێک دەچێتە ناو ماڵی کەسێکەوە کە نایناسیت ؟ تۆ دزیت و منیش ئەمە بە باوکم دەڵێم!"

قۆڵمی توندتر چەقاند و روخساری زیاتر هینایە پێشەوە.

- ئەگەر شتێکی لەو جۆرە بە باوکت بڵێیت، تەواو بوویت، ئایا پێویستە جارێکی تر بیرت بخەمەوە؟

هێندە جدی دەرکەوت کە جەستەم بۆ ساتێک بە جددییەکەی لەرزۆک بوو.

"جگە لەوەش من دز نیم، تەنها هاتووبوم بو  ئەوەی هی منە بیبەم." کاتێک وای وت بە یەک جوڵە پاڵم پێوەنا . زۆر بەم نزیکییە تێکچووم

"شتێک کە هی تۆیە لەلای ئێمە چیدەکات؟"

" ئەوە پەیوەندی بە توو نیە ، جوانکێلەکەم ". کاتێک وتی و لە ڕێگام دەرچوو تا ڕێگەم پێبدات.  تێپەڕێم ، تێپەڕیم و ژوورەکەم بەجێهێشت.

ئەم پیاوە بە دڵنیاییەوە بکوژێکی بەدناو بووە و ناسنامەی خۆی گۆڕیوە  و بڕیار بوو منیش بکوژێت. بە دڵنیاییەوە هەستم بەو جۆرە دەکرد.

کاتێک سواری ئۆتۆمبێلەکەم بووم، کلیلەکانی لە دەستم وەرگرت و وای لێکردم سەیری بکەم.

من:
" دەتوانی کلیلی ئۆتۆمبێلەکەمم پێ بدەیت؟"

زەردەخەنەی کرد.

جونکگووک:
- " نەخێر، بەرێز لی وتی ئۆتۆمبێلەکەت لێدەخوڕم و کلیلەکانت لێ وەردەگرم"

ئەوە بێزاری کردم کە کاتێک وای وت شەرەفی(رێزلینانی) بەکار نەهێنا.

هێواش لە کورسی پێشەوە دانیشتم و سەیری جونگکوکم دەکرد کە ئۆتۆمبێلەکەم لێدەخوریت

لەلایێکە وە  جوان بوو، گوارە هەڵواسراوەکانی ناو گوێچکەکانی لەگەڵ با سەمایان دەکرد، تاتۆیەکیش بە نووسینێکی بچووک لەسەر قۆڵی نووسرابوو.

نوسراوبوو contrapposto* نەمدەزانی مانای چییە، بەڵام سەرنجی ڕاکێشام.

"باوکت ڕوونی کردەوە کە بۆچی پێویستت بە پاراستن هەیە. ئەوە ڕوودەدات کاتێک دەچیتە ئەو شوێنانەی کە لە تەمەنی خۆتدا نایناسیت." کاتێک ئەو قسەیەی کرد، لە بیرکردنەوەکانمدا هەڵهاتم.

"تەمەنم نۆزدە ساڵە و ئێستا گەورە بوومە ، بۆیە دەتوانم بچمە هەر شوێنێک."

"دەتوانی بچیتە هەر شوێنێک، بەڵام ناتوانیت خۆت بپارێزیت ئۆلیڤیا. بەهەر حاڵ، ئیتر بەرکەوتەی ئەو جۆرە شتانە نیت."

من:
"تۆ نامێنیتەوە"

چاوەکانم پڕ بوون لە فرمێسک. هەر جارێک ئەو ڕۆژەم بیر دەهاتەوە شێت دەبووم. لە باڕێکدا لەلایەن کۆمەڵێک پیاوەوە بە شێوەیەکی زارەکی سووکایەتیم پێکرا، سەرخۆش بووم بەڵام ئەو ساتەم لەبیرە. کێ دەزانێت ئەگەر یۆنگی ئۆپا نەهاتبایە و ڕزگاری نەکردایە چی ڕووی دەدا؟

"ئۆلیڤیا ، دەتوانی گوێت لێم بێت؟"

فرمێسکەکانی ناو چاوەکانم ناردەوە شوێنی ئەسڵی خۆیان و ڕووم کردە جونگکوک. من دەمارگیر بووم.

"تەنها کاری خۆت بکە جونگکوک، تێوەگلی تایبەتمەندی من مەکە و جارێکی تر درۆ مەکە."

بێ ئەوەی چاوەڕێی دابەزینی بکەم، لە سەیارەکە دابەزیم و بە خێرایی بەرەو ژوورەکەم ڕۆیشتم.

ئەم دزە هەرکەسێک بوو، لە ڕۆژی یەکەمەوە دەمارەکانی منی گرت.

———————————————————٠

ڤونت لەبیر مەکەن❤️🦋

ڤونت لەبیر مەکەن❤️🦋

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
    ﮼دز.   ﮼جیون‌جونگکووک᯾ ✔️Where stories live. Discover now