ڤونت لەبیرمەکەن❤️🦋
~
باوکم بە ڕوخسارێکەوە سەیری کردم و لەناکاو جدی بوو.- "خوشەویستت هەیە؟"
"بەڵێ هەمە." وتم بێ ئەوەی چاوەکانم لە چاوەکانی جونگکوک لاببەم. دەبێ چاوەڕێی ئەم هەنگاوەی من نەبووبێت.
دەربڕینێکی سەرسوڕهێنەری گرتەبەر.
"بیهێنە تا بتوانین یەکتر بناسین."
"من زۆرم پێ خۆشە." وتم و سوڕامەوە.
جونگکوک پێی وابوو هەوڵی ئەوە دەدات من بخاتە دۆخێکی سەختەوە بەڵام هەڵە بوو و بەم شێوەیە مامەڵەی کرد شەڕی ڕاگەیاند
باشە، هەروا بێت.
دوای ئەوەی چەند هەنگاوێکم گرت، وەستام و ڕووم لەوان کردەوە.
"پێموایە دوای خوێندن توش خوشەویستت بینیوە ، بەدوای تودا گەرام بەڵام نەمتوانی بیتدوزمەوە. خۆزگە ئاگادارم بکردایەتەوە. تکایە ئاگادارم بکەرەوە کاتێک جارێکی تر جێم دەهێڵیت." وتم و چاوم لێکرد و چوومە ژوورەکەم.
پاشان دەرگاکەم داخست. دوای ئەوەی هەناسەیەکی قووڵم هەڵمژی، بەرەو حەمامەکە ڕۆیشتم و دوشێکی گەرمم گرت.
هێشتا تێنەگەیشتم مەبەستی ئەم منداڵە چییە. تێنەگەیشتم هەوڵی چی دەدات، ئایا دەیەوێت لەبەردەم باوکمدا زەلیلم بکات یان تێکەڵم بکات. من شێت دەبووم مەگەر لێرە نەڕۆات. هیوادارم پێش ئەوەی دەرونیم نەخۆش بکەوێت ماڵ بەجێبهێڵێت.
جل و بەرگی حەمامەکەم پێچایەوە و چوومە دەرەوە و خەریکی وەرگرتنی جلەکان بووم لە دۆشەکەکەم کە لەناکاو دەرگاکە کرایەوە و بە شێوەیەکی خێرا جلی حەمامەکەم پێچایەوە.
ئەوە جونگکوکێکی خرۆشێنەر بوو کە هاتە ژوورەوە. ئەو کاتە تەواوەکەی دۆزیەوە.
"هییی! دەربکە!" کە هاوارم کرد دەرگاکەی داخست و قوفڵی کرد.
کە منی لەم حاڵەتەدا بینی لەناکاو ڕووخساری نەرم بووەوە و بە هێواشی دەستی کرد بە ڕۆیشتن بەرەو ڕووم. بۆیە بەرەو دواوە دەڕۆیشتم.
"چ-چی دەکەیت، دەربکە."
- "هەوڵی چی دەدەیت، بۆچی لەبەردەم باوکتدا وات وت؟"
- "کەواتە تو هەوڵی چی دەدەیت، بۆچی وات وت؟"
چاوەکانی بڕیقاندەوە.
"بە پرسیارێک وەڵامی پرسیارەکەم مەدەرەوە!"
"برو دەرەوە-" نەمتوانی هاوار بکەم کاتێک پشتم لەگەڵ دیوارەکەدا کۆبووەوە.
دەستی لە تەنیشت سەرم دانا. لوتی خۆی خستە ملی منەوە و هەناسەیەکی قووڵی هەڵمژی.
نیگاکانم گۆڕا بۆ برینی ڕوومەتەکەی. بەڕاستی، بە هیچ شێوەیەک خراپ دەرنەدەکەوت. کامڵبوون تەنانەت لە کەموکوڕییەکانیشیەوە دەڕژا.
خودایە ئۆلیڤیا ، تۆ چی دەڵێی؟!
"دەمەوێت توڕە بم بەڵام بە جۆرێک ئارامیم دەکەیتەوە.. هممم. بۆنێکی خۆشت هەیە، وەک هەمیشە."
پێم سەیرە ئایا ئاگاداری ئەوە بووە کە من دەسووتم؟
"بڕۆ." کە ئەوەم وت لوتی لە ملم لابرد و دەستی کرد بە نازکردنی قژە تەڕەکەم
"تۆ زۆر تووڕەیت، ئۆلیڤیا ."
"تۆش وەها چەوتێکیت، جونگکوک. ئێستا ژوورەکەم بەجێبهێڵە!"
بە چاوەکانی ئاماژەی بە تارەکەی عەباکەم کرد. "ئەوان بە تەنیا ڕێگریم لێدەکەن هونەری خودا ببینم." کاتێک ئەو قسەیەی کرد، ڕوومەتەکانم هێندەی تر سوور بوون.
"کەواتە ساتەکانی خۆشت لەگەڵ خۆشەویستەکەت بەسەر برد.." وتی و دەستی کرد بە جوڵاندنی دەستی بەسەر دەموچاوما.
"بەڵێ"
ئایا ئێستا ژوورەکەم بەجێدەهێشت؟
"دەست دەکەم بە بیرکردنەوە لەوەی کامێرایەکت لە ژوورەکەمدا داناوە یان شتێک." بە یەک هەناسە گوتم.
کە وتی "نەم داناوە، نایخەم.." برۆیەکم بەرزکردەوە.
- "سوپاس، ئێستا بڕۆ". دوای ئەوەی ئەو قسەیەم کرد، لێوەکانی بە لێوی منەوە فشار خستە سەر. نە دەجۆلا. ئەوان سارد بوون. بە دەستەکانم پاڵم پێوەنا.
"ئێستا دەربکە. من جلەکانم لەبەر دەکەم."
چاوەکانی چرپاند و ژوورەکەمی بەجێهێشت و ئۆلیڤیایی بەجێهێشت کە لە سوورەوە بوو بە تەماتە.
ئەم پیاوە چەوتێکی تەواو بوو!
هەر کە من شەڕم ڕاگەیاند، ئەویش هەوڵی لەناوبردنی دەدا بە چەقاندنی بۆم وەک ئەوەی ئەمە بزانێت.
ببورن دەبوو بە بەکارهێنانی سۆز و چەواشەکارییەکەی بڵێم.
YOU ARE READING
﮼دز. ﮼جیونجونگکووک᯾ ✔️
Akcja"بـاوکـم هـیـچ نـازانـێـت، کـە دزی-" کـاتـێـک لـەنـاکـاو قـۆڵـمـی گـرت و بـردم بـۆ ژوورێـک جـەسـتـەمـی بـە دیـوارەیـەوە نـوسـانـد وە دیـسـانـەوە مـنـی لـە نـێـوان قـولـەکـانـی دا هـیـشـتـەوە "واز لـە نـاوم هـێـنـانـم بـە دز بـێـنـە!" کـاتـێـک هـاوا...