༄!!دایــکــە༄

159 24 0
                                    

~

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

~

هەستم دەکرد لە ژێر نیگای چەقاندنی جۆنگکوکدا دەچەقێم منی هێنابوو بۆ شوێنێکی تری دەرەوەی ماڵەکە و قاوەیەکی دروست کردبوو تا لە خەو هەڵسم، ئێستاش بە ڕوخسارێکی ڕوخسارەوە لەسەر قەنەفەی بەرامبەرم سەیری دەکردم.

- "هەرگیز ئاقل نابیت ،وانییە؟" کە وای وت قوومیک لە قاوەکەمم خواردەوە و با قوڕگم بسوتێت و بگاتە گەدەم.

"لەلای ئەو کابرایە چیت دەکر؟ ئەو مادەی هۆشبەرانەی خستە گیرفانتەوە، وانیە؟!" هیچم لەبیر نەبوو، ڕەنگە ئەو نەی کردبیت

- "جارێکی تر ئەو پیاوە نابینیتەوە!" کاتێک هاوارێکی کرد، چاوم بڕییەوە و بە تووڕەییەوە جامەکەی دەستم خستە ناو ئەو سێپیایەی کە لە تەنیشتم دانیشتبوو.

"ناتوانی ئەوە بڕیار بدەیت جونگکوک! تۆ کێیت کە دەستوەردان لە ژیانمدا بکەیت!" یەکێک بوو لەو ساتە دەگمەنانەی کە توڕە بووم. بیرم ناچێت هەرگیز بەم شێوەیە توڕە بووبێتم. شانازی بەوەوە بکات کە منی بەم شێوەیە کردووە. کاتێک لەڕادەبەدەر توڕە دەبووم، جەستەم دەستی بە لەرزین دەکرد. ئێستاش هەمان شت ڕووی دەدا و نەمتوانی کۆنتڕۆڵی بکەم. جونگکوک بە خێرایی هاتە لام، لاشەی منی کە ئامادە بوو بۆ داڕمان، لە باوەشی خۆی گرت و لەسەر قەنەفەکە داینا.

"بەنەفرەتبیی !" وتی و دەستەکانی خستە سەر ڕوومەتەکانم و هەوڵیدا جوڵەی سەرم سنووردار بکات. - "دەرمانەکانت لەگەڵ خۆتدایە؟" من لە دۆخێکدا نەبووم کە وەڵام بدەمەوە، بۆچی پرسیار لێم دەکات؟

"وەک ئەوەی لە دۆخێکدا بیت کە وەڵام بدەیتەوە، منیش پرسیارت لێدەکەم!" دەستەکانی لە ڕوومەتم وەرگرت و لێم دوور کەوتەوە. کێشەی هەناسەدانم هەبوو. دەستەکانم خستە سەر قوڕگم وەک ئەوەی هیچ سوودێکی هەبێت. مۆبایلەکەی دەرهێنا و تەلەفۆنی بۆ کەسێک کرد.

دوا شت کە بیستم "ناوی دەرمانەکانی کچەکەت، بەپەلەیە!" ڕووی دابوو. دوای ئەوە تاریک دەبێت.

کە دواجار چاوەکانم کردەوە، سەرم هێندە ئازاری دەدا، دیسان چاوەکانم داخستەوە. دوێنێ ئەو شەوە چی بەسەرم هات! من بەهۆی جونگکوکەوە تووشی تێکچوونی دەمار بووم، ماوەیەکی زۆرە تووشی تێکچوون نەبووم. دەبوو جوان سوپاسی بکردایە کە منی خستە ئەم دۆخە. تیشێرتەکەی جونگکوکم لەبەردا بوو کە دوێنێ شەو لەبەرم کردبوو، کە تاڕادەیەک درێژ و کەمێک شل بوو بۆ من.

کاتێک بۆنی خواردن بەر لووتم کەوت، لە سەر جێگاکە هەستام و بەرەو ئەو شوێنە ڕۆیشتم کە بۆنەکان چڕبوونەوە. دەمتوانی بڵێم ئەو دیمەنەی کە بینیم سەرسامی نەکردم، تەنانەت بووە هۆی ئەوەی کە بچمە ناو شۆکێکی کەمەوە.

جیۆن جونگکوک خەریکی ئامادەکردنی نانی بەیانی بوو و گۆرانییەکی دەگوت. دوای ئەوەی قۆڵەکانم بەسەر سنگمدا چەما، پشتم بە دەرگاکە بەست و دەستم کرد بە سەیرکردنی.

ئەو تیشرەتە سپییە تەسکەی لەبەری کردبوو هەموو ماسولکەکانی پیشان دەدا و لە ئێستادا لەڕادەبەدەر سێکسی دەرکەوت، ناچار بووم دان بەوەدا بنێم. ئەوەی کە کچە هاوڕێیەکی نەبوو سەرسامی کردم. منداڵێکی لەو شێوەیە نەدەبوو بێکار بمێنێتەوە.

دوای ئەوەی ماوەیەک لەسەر کەوانتەرەکە مایەوە، کاتێک منی بینی، وەرگەڕا تا سینیەکە بخاتە سەر مێزەکە و وەستا. برۆیەکی بەرز کردەوە و سینیەکەی خستە خوارەوە و دەستی کردەوە بە سەیرکردنی من.

-" کەی لە خەو هەڵسایت؟"

بەجدی جونگکوک، لە چیدا پرسیار دەکەیت لە کاتێکدا دەبێ بپرسیت کە من چۆنە!

شانەکانم بەرز کردەوە و دابەزاند و لەسەر مێزەکە دانیشتم. "چ جیاوازییەک دروست دەکات؟"

بەرامبەرم دانیشت و پشتی لە کورسییەکە کێشا. ئیتر بەرگەی ئەوەم نەگرت و دەستم کرد بە خواردن، بەڵام ئەو هیچ جوڵەیەکی نەکرد بۆ خواردن. چاوەکانم لە خواردنەکە دڕاند و لەسەری جێگیرم کرد.

-" نان ناخویت؟" کاتێک گوتم بە فێڵبازانە زەردەخەنەی کرد.

"نا، من تەنها بۆت ئامادەم کردووە." وتی و هەڵوێستی خۆی ڕاست کردەوە.

"بۆ داوای لێبوردن."

بەردەوام بووم لە خواردن بەبێ ئەوەی ئارامیم لەدەست بدەم. "بۆ یەک چرکە پێم وابوو هەرگیز داوای لێبوردن ناکەیت."

تامی ئەو خواردنانەی خواردم تا ڕادەیەک باش بوو، تامی هەموویانم بەدڵ بوو. پێم سەیرە لە کوێ فێری چێشت لێنان بووە چێشتێکی وا جوان؟

دواتر کاتێک دوای کڕینی شتێک کە لەگەڵیدا بگونجێت، هاتینەوە ماڵەوە، شۆکی دووەمم بەسەر هات.

"دایکە؟"

دایکم ڕاست لەبەردەممدا وەستابوو، سەیری دەکردم.





ڤونت لەبیر مەکەن❤️🦋

ڤونت لەبیر مەکەن❤️🦋

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
    ﮼دز.   ﮼جیون‌جونگکووک᯾ ✔️Where stories live. Discover now