༄تــوم دەویــت༄

272 34 0
                                    

~

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

~

ئێستا بوونی جونگکوک لە ماڵەوە زۆر دەمارگیری لێکردم. دەبوو لێرەوە دووری بخەمەوە، بەڵام چۆن؟

ئایا دەتوانم داوای یارمەتی لە یونگی بکەم لەسەر ئەم بابەتە؟

نەخێر نا، نەدەبوو ئەویش لەم کارەدا بەشدار بکەم.

تایهیۆنگ و جیمینیش نەیاندەکرد. ئای من چیم دەکرد!

ناچار بووم بۆ ئێستا ئەم بابەتە بخەمە لایەک.

کاتێک خەریک بوو شێت ببم، هەناسەیەکی قووڵم هەڵمژی و خۆم فڕێدایە سەر جێگاکە. ماوەیەک چاوم لە سەقفەکە بوو. حەزم دەکرد سەیری فیلمێک بکەم.

ژوورەکەم بەجێهێشت و خەریک بوو بچمە ژووری تەلەفزیۆنەکە و لەسەر قەنەفەکە دابنیشێم، بینیم جونگکوک پێش من نواندن دەکات. تەنانەت پیاوە بەڕێزەکە پۆپکۆنی بۆ خۆی هەبوو و سەیری تەلەفزیۆنی دەکرد. کاتێک سەرم بەرەو تەلەفزیۆنەکە سووڕاند، بینیم کە سەیری فیلمێک دەکات. هێشتا نەمدەزانی چ فیلمێکە، بۆیە بەبێ ئەوەی هەستم پێبکەم ڕیمۆتەکەم گرت و تەلەفزیۆنەکەم کوژاندەوە.

چاوەکانی بۆ ماوەیەک بە دەوری شاشەی تەلەفزیۆنەکەدا دەسوڕانەوە، چاوەکانی بڕیقاندەوە و ڕووی لە من کرد، پاشان دەستی کرد بە چاوخشاندن بە ڕیمۆتەکەی دەستم.

- "پێت وایە چی دەکەیت؟" کە وتی قۆڵەکانم بەسەر سنگمدا چەما. "هیچ، هەوڵدەدەم مێروو زیانبەخشەکان لە ژینگەکەم دوور بخەمەوە."

چاوەکانی بڕیقاندەوە. دوای ماوەیەک دەستی کرد بە پێکەنین. ئایا دەبوو هەر جارێک ئەم پیاوە پێدەکەنی بیر لە پێنیوایز بکەمەوە؟

چاوم لێی دوور خستەوە. "بەو شێوەیە پێمەکەنە! تۆ لە پێنیوایز دەچیت."

گەنمەشامیەکەی خستە لایەک و دەستی کرد بە پێکەنین بە دەنگی بەرز. "من... لە پێنیوایز دەچم... ڕاستە؟" نۆرەی من بوو کە ڕوخسارم بڕووخێنم کاتێک بەزەحمەت لە ڕێگەی پێکەنینەکەیەوە قسەی دەکرد.

    ﮼دز.   ﮼جیون‌جونگکووک᯾ ✔️Where stories live. Discover now