༄دەتــوانــم༄

192 25 2
                                    

~

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

~

برۆی جونگکوک خوێنی لێ دەهات!

"تۆ.." وتم و ڕوخسارم ڕوناک کردەوە. "لێرە چی دەکەیت؟ وە چی بەو برۆیەی تۆیە!"

دڵم لە دەممدا بوو، دەکرا چەند خولەکێک پێش ئێستا لە ترسدا بێهۆش بم. وەک دزێک بە بێدەنگی چووە ناو ماڵەکە.

دەستی کرد بە سەیرکردنی هەموو شوێنێک جگە لە من. نزیک بوومەوە.

- "لە ژووری دایکم چی دەکەیت؟" کاتێک خوێنی برۆکەی دەستی کرد بە ڕژان بۆ خوارەوە بۆ ڕوومەتەکەی، تێگەیشتم کە دەبێت شتێک بکەم.

"فریاگوزاری سەرەتایی... بەڵێ، بەدوای کیتی فریاگوزاری سەرەتاییدا دەگەڕام. کاتێک دوایین جار دەستم بڕی، ناننی پێی وتم لێرەیە..." چاوم بڕیقاند کاتێک وتی.

ئایا لە چێشتخانەشدا بوو؟

من گرنگیم بەم شتە نەدا و بە نەرمی بە کەمەرم پاڵم بە جەستەیەوە هێنا و کیتی فریاگوزاری سەرەتاییم برد و چوومە سەر جێگاکە. جونگکوکیش لە تەنیشتم دانیشتبوو.

هێواش دەستم کرد بە سڕینی برۆکەی، ئاگاداری ئەوە بووم کە هێواش و ناسک بێت.

"ئەمە چۆن ڕوویدا؟" کاتێک ئەمەم وت، چەند چرکەیەک وەستا و دواتر هەناسەیەکی قووڵی بێزاری هەڵمژی. "گرنگ نییە، هیچ شتێک نییە." لە کاتێکدا بەردەوام بووم لە سڕینەوە، دەستی گرتم. دەستم کرد بە سەیرکردنی چاوەکانی.

- "ئازاری هەیە؟ " پێم وایە دەستم کرد بە قسەی بێمانا، هەر جارێک وروژام قسەی بێمانام دەکرد. قووتم دا. وەک ئەوە وابوو چاوەکانی لە نێوان هەردوو چاوم و لێوەکانمدا بۆ پێش و دواوە بجوڵێن. دیسان قووتم دایەوە. ڕوومەتەکانم دەستیان کردبوو بە سووربوونەوە، دڵم ئێستا لە ڕێڕەوی ئاسایی خۆی دەرچووبوو، وەک ئەوە وابوو پۆرشەیەک چوار سەد کیلۆمەتر لە کاتژمێرێکدا بڕوات.

چاوەکانم داخست کاتێک لێوەکانی لە لێوەکانی من نزیک کردەوە.

دەستی کرد بە ماچکردن

بە ناچاری دەستم کرد بە وەڵامدانەوە. لە کاتێکدا بە خێرایی لێوەکانیم ماچ دەکرد، لەناکاو نالەیەکم هێنایە ناو دەمیەوە کاتێک لێوی سەرەوەیی من گاز گرت. وەک ئەوە وابوو دەستی بە پشتمدا بگەڕێت، بە هێواشی و بە ناسکی پەنجەی ئاماژەی بە درێژایی پشتمدا دەجووڵاند.

دوای ماچکردن تا هەناسەبڕکێم، کشامە دواوە. لەگەڵ تێکەڵبوونی دەنگەکانی هەناسەدانمان لەگەڵ یەکتردا، لەناکاو هەستم کرد ڕوومەتەکانم دەستیان کرد بە سووربوونەوە.

"من... دەبێت بچم." وتم و لە ژووری دایکم ڕامکردە دەرەوە. دوای ئەوەی چوومە ژوورەکەمەوە و دەرگاکەم داخست، پشتم بە دەرگاکە بەست. دەستەکانم خستە سەر دڵم.

تازە ماچی  جونگکوکم  کرد!

دەنگی ناوەوەم پشتگوێ خست کە هاوار دەکرد 'وەک ئەوە وایە هەرگیز ماچت نەکردبێت' و خۆم فڕێدایە سەر جێگاکە.

دەبوو بخەوم، بێگومان ئەمە چۆن بەو دڵ و ڕوومەتەی کە بەردەوام بوو لە سووتانی!

تەنها ئەوەندە ڕوویدا کە هەموو شتێکم لە جێگادا کردبوو جگە لە خەوتن. لەناکاو هەستام کە ڕەشەبا دەستی کرد بە هەڵچوون. کارەباش نەمابوو! وە زۆر لەم دۆخە دەترسام!

من بەزۆری لە کەشوهەوای ئاوادا لەگەڵ ناننیم دەخەوتم، بەڵام ئەو لە ئێستادا لێرە نەبوو، باوکمیش هەروا. تەنها من و جونگکوک بووین لە ماڵەوە. هەرچەندە ئەم دۆخە کەمێک دەمارگیری لێکردم، بەڵام زیاتر بەرگەی تیشکی ڕەشەباکانم نەگرت و دوای چەند خولەکێک خۆمم بینی کە لە دەرگای جونگکوکم دەدا.

"جۆنگکوک، خەوتووی؟" کاتێک کە لە دەرگام دا  "نا". وتی و زیادی کرد. "وەرە."

دەرگاکەم کردەوە و چوومە ژوورەوە، بەو پێیەی کارەبا نەبوو، جگە لە تیشکی مانگی کاڵ هیچ ڕووناکییەک ژوورەکەی ڕووناک نەدەکردەوە و بەو پێیەی بەس نەبوو، هیچم نەدەبینی.

- "باشە... لە ڕەشەبا دەترسم، دەتوانم لە تەنیشتتەوە بخەوم؟" کاتێک ئەوەم وت دەستی کرد بە پێکەنین. لە جێگادا بیردەکەمەوە کە ئەو دانیشتبوو.

- "نەتتوانی بیانوویەکی تر بدۆزیتەوە بۆ ئەوەی لەگەڵم بخەویت؟"

ڕوخسارم ڕوناک کردەوە.

"نا درۆ نییە، من جدیم!" کاتێک لەناکاو ڕەشەبا لێیدا، بە خێرایی خۆم فڕێدایە سەر جێگاکە. جونگکوکیش هەر پێدەکەنی.

"ئەوەی پێکەنیناوییە نیە !" وتم و گەیشتمە ژێر پەتانیەکە.

دوای ئەوەی چوومە ژێر پەتانیەکە ئەویش هات و منی بۆ لای خۆی ڕاکێشا.

"تۆ وا نیشان دەدەیت کە تەمەنی یاساییت، بەڵام هەر وەک منداڵێک ڕەفتار دەکەیت.." وتی و قژمی  ماچ کرد

-" شەوشاد بچووکەکەم".



-" شەوشاد بچووکەکەم"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
    ﮼دز.   ﮼جیون‌جونگکووک᯾ ✔️Where stories live. Discover now