~
"هیی!" وتم و هەنگاوم ناوە دواوە.
- "پێت وایە چی دەکەیت؟" خەریک بوو لە ڕوومەتەکەی بدەم، بەڵام دەستی گرتم و کفنی دەستم ماچ کرد.
-هەرگیز جارێکی تر بیر لەوە مەکەرەوە". بەجدی وتی و بەبێ هیچ هۆکارێک هەستم دەکرد بۆ ساتێک دەبێ بترسم.
"تەنها ئاگادارکردنەوەیەکی بچووک بوو." وتی و پەنجەی بەسەر لێوەکانمدا جووڵاند.
"پاشان سبەی خۆت بچۆ قوتابخانە، ئەگەر شتێک ڕوویدا، دەتوانیت خۆت بۆ باوکت ڕوونی بکەیتەوە." کاتێک لە ژوورەکەم دەرچووم هەناسەیەکی قووڵم هەڵمژی.
ئێستا بەجدی دەستی دەکرد بە بێزارکردنم. چوومە دەستشورەکە ، دەست و دەموچاوم شۆرد و جلەکانم گۆڕی.
نەمتوانی بەرگەی ئەو نیشانانەی برسێتی بگرم کە لە گەدەمەوە دەهاتن، چوومە چێشتخانە و دەستم کرد بە ئامادەکردنی شتێک.
دوای ماوەیەک گوێم لە دەنگی دەرگای پێشەوە بوو، دەبێ جونگکوک ماڵەکەی بەجێهێشتبێت، چونکە ئۆتۆمبێلەکەی لە پەنجەرەکەوە لە بەرجاوی من دوورکەوتەوە.
کێ دەزانێت بەرەو کوێ دەچوو؟
ئەوەی ئامادەم کردبوو لەسەر سینییەکە دانا، چوومە ژوورەکەم و دەستم کرد بە کۆپیکردنی ئەو تێبینیانەی لە پۆلدا وەرمگرتبوو. من ئەفسانەم زۆر خۆشدەویست و ناوم پەڵە پەڵە بوو. کە دواجار تەواو بووم، لەسەر جێگاکەم دانیشتم و دەستم کرد بە سەیرکردنی فیلمێک لەسەر لاپتۆپەکەم.
*****
کە دواجار فیلمەکە کۆتایی هات، چاوم ئاوساوە بەهۆی گریانەوە سەیری دەوروبەرم کرد. تاریک بووبوو. لە دەرەوە باران دەباری. پێم سەیرە باوکم یان جونگکوک هات؟
لاپتۆپەکەم داخست و دوای فڕێدانی لووتم دەستکێشێکی ترم فڕێدایە ناو سەبەتەی زبڵەکەمەوە.
دوای داخستنی لاپتۆپەکە، تاکە ڕووناکی ژوورەکەم نەما و بە تەنیا لە تاریکیدا مابوومەوە. کاتێک ئەو ساتەم بیرکەوتەوە کە جونگکوکم ناسی، ترسام و ڕاستەوخۆ گڵۆپەکەم داگیرساند. پێم وایە هێشتا لە نائاگایی مندا بەردەوام بوو لە بوونی. بەهەر حاڵ هەر جارێک ویستم بیسڕمەوە، ڕزگارم بێت لێی، تەنها بەردەوام لێی دوور دەکەوتەوە و بەردەوام بوو لە تێکەڵکردنی سەرم وەک ئەوەی بڵێت ، من لێرەم. زیاتر.
هەر جارێک زیاتر و زیاتر.
سەرم بە چەپ و ڕاست لەقاند تا لە بیرکردنەوەکانم دەربچم. بەرەو حەمام ڕۆیشتم و دەست و دەموچاوم شۆرد و هەناسەیەکی قووڵم هەڵمژی. چاوەکانم خوێنیان لێ هاتبوو و ژێر چاوەکانم وەنەوشەیی دەبوون.
بە خاولییەک خۆم وشک کردەوە و هەم حەمام و هەم ژوورەکەم بەجێهێشت.
تازە هاتبوومە ناوەوە کە کارەبا کوژایەوە. جنێوم دا و لە کوێ بووم داڕما. بێ هۆکار دەستم دەکرد بە ترسان. هەستم دەکرد پێنیوایز لە شوێنێکەوە دەردەکەوێت.
دەبێ شێت بووبم!
هەناسەیەکی قووڵم هەڵمژی و دەستم کرد بە گەڕان بەدوای چرای دەستی. دەبێ لە دیراسەی باوکمدا بووبێت.
لە کاتی سەرکەوتنم بەسەر پلیکانەکاندا، دەستم کرد بە بیستنی دەنگەکان لە ژوورەکەی دایکمەوە. سەرم لێ شێوا، ئەمجارە کێ بوو؟ دیسان گوڵدانێکم بە دەستەوە گرت و هێواش هێواش بەرەو ژوورەکە ڕۆیشتم. نازانم دەبوو ڕابکەم یان نا، بەڵام هەر ئێستا لە پشتی ئەو پیاوە چاوەڕێی ئەوە بووم کە پشتی بۆم کردبوو تا گوڵدانەکە بخەمە سەر سەری.
لەناکاو گڵۆپەکان هاتن و ڕووبەڕووی ئەو نامۆیە بوومەوە.
"جۆنگکووک؟؟"
YOU ARE READING
﮼دز. ﮼جیونجونگکووک᯾ ✔️
Action"بـاوکـم هـیـچ نـازانـێـت، کـە دزی-" کـاتـێـک لـەنـاکـاو قـۆڵـمـی گـرت و بـردم بـۆ ژوورێـک جـەسـتـەمـی بـە دیـوارەیـەوە نـوسـانـد وە دیـسـانـەوە مـنـی لـە نـێـوان قـولـەکـانـی دا هـیـشـتـەوە "واز لـە نـاوم هـێـنـانـم بـە دز بـێـنـە!" کـاتـێـک هـاوا...