༄کــوتــایی༄

275 29 4
                                    

تکایە ڤونت لەبیر مەکەن🤎🦋

تکایە ڤونت لەبیر مەکەن🤎🦋

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

~

"من...نازانم چی بڵێم، جونگکوک-" نەیهێشت قسەکانم تەواو بکەم و پەنجەی ئاماژەی بە لێوەکانمدا گرت.

"بەهەر حاڵ نامەوێت هیچ بڵێیت ئۆلیڤیا من تەنها وتم کە هەستم چۆنە." وتی و هەستا هەر کە قۆڵم گرت و دەستم  کرد بە ماچکردنی لێوەکانی. سەرەتا بۆ ماوەیەک وەڵامی نەدایەوە، ڕەنگە لە سەرسوڕمانەوە بووبێت، بەڵام دواتر دەستی کرد بە ماچکردنی لێوەکانم.

ئەم ماچە ئەوەندە هەستیار و هێندە خێرا بوو کە دواتر وایلی هات بەزەحمەت وەڵامی بدەمەوە. دەستی خستە ناو کراسەکەمەوە و دەستی کرد بە نازکردنی پشتی ڕووتم. دوای چەند چرکەیەک لێواری خوارەوەی جلەکەیم گرت تا کراسەکەی داکەنم، ئەویش لە یەک کاتدا خۆی کێشایەوە دواوە و یارمەتیم دا کە کراسەکەی داکەنم. پاشان تانکی منی داکەند. من لە سوتانی خۆمدا بە ڕووتی مابوومەوە و ئەویش دیسانەوە بە لێوەکانمەوە گیر بووەوە. کاتێک کێشی تەواوی خۆی خستە سەرم، پشتم بە جێگاکەدا فشاردا و ئەویش لە یەک کاتدا کەوتە سەرم.

دوای ئەوەی ماوەیەک لەسەر لێوەکانم مایەوە، لێوەکانی ڕێگایەکی جیاوازیان گرتەبەر و لێوەکانمیان بەجێهێشت و کەوتنە خوارەوە بۆ ملم. هێندە بێ شەرمانە دەجووڵایەوە کە دەمتوانی سوێند بخۆم کە لێوەکانی لەسەر ملی منە و شوێنەواری بەجێهێشتووە. بەڵام من گرنگیم پێنەدا و کەمێک سەرم بۆ لای ڕاست چەقاند تا شوێنی زیاتری پێ بدەم.

ھەندێ جار دەمژێت، ھەندێ جار وەک خوێنمژێکی برسی ددانەکانی دەچەوسێنێتەوە، ھەندێک جار بە نەرمی ماچم دەکات، وەک ئەوەی بترسێت ئازارم بدات. سەرسام بووم پێی. زۆر ویستم لە چێژەوە نالە بکەم، بەڵام گەشاوە بوو و بەم زووانە لە خەو هەڵدەستێن .ترسام دەنگم ببیسترێت.

ئەمجارەیان لێوەکانی زیاتر کەوتنە خوارەوەی ملم و بو  سەر  سنگم کە لە ڕێگەی سوتانی منەوە ڕژابوون. هەر شوێنێک دەستی لێدەدا، بووە هۆی ئەوەی کە من هەڵبگرم.

من وەک خەڵوزێک بووم کە تامەزرۆی سووتانی بووم، ئەویش وەک کبریتێک بوو کە تامەزرۆی سووتانی من بوو. لەو ساتەی دەستی لێدام، دەستم کرد بە هەڵچوون و سووتانی. وە وەک چۆن سووتام، ئەویشم سووتاند.

    ﮼دز.   ﮼جیون‌جونگکووک᯾ ✔️Where stories live. Discover now