~
جیمین بە تێنەگەهشتنەوە سەیریی منی دەکرد ، سەرم لەقاند بە نەرێنی."بەڵام ئۆلیڤیا خۆشەویستێکی کوڕی نییە!" کاتێک ئەو قسەیەی کرد، جونگکوک زیاتر دەستی کرد بە فشاری مەچەکم، خەریک بوو پێم وابێت دەشکێت.
"ئێستا هەیەتی بڕۆ پێشەوە، ئێمە دەڕۆین!" وتی و ڕووی لە من کرد و دەستی کرد بە ڕاکێشانی من لە پشتیەوە.
"وازم لێبینە!"هەرچەندە هاوارم دەکرد، گوێی لێ نەدەگرتم، بەر خەڵک دەکەوت و ناچارم دەکرد بەدوایدا بچم.
کە دواجار گەیشتینە دەرەوە، دەستم بە زۆر لە دەستی دەرهێنا و وام لێکرد بوەستێت و سەیری من بکات.
"پێت وایە چی دەکەیت!" کە هاوارم کرد، برۆیەکی بەرز کردەوە.
"کارەکەم؟"
دەستم کرد بە ڕاکێشانی قژم بە دەستەکانم.
"کەس پێی نەوتیت کارەکەت بکە! وازم لێ بێنە." کە ئەوەم وت مەودای نێوانمان کورت کردەوە.
"هەرچەندە باوکت ئەوە ناڵێت؟"
"ئۆه! لە پێناو خوادا وازم لێ بێنە!" سەرو خوار سەیری کردم، پاشان مەودای نێوانمان داخست و دەستی کرد بە دەست لێدان لە جەستەم.
ئەم چەوتە چی دەکرد؟
"- کلیلەکەت لە کوێیە؟"وتی و بە شێوەیەکی ڕستەیی دەستی لە هەموو بەشێکی جەستەم دا، دوای ماوەیەک ناڕەحەت بووم و پاڵم پێنا.
-" بو خاتری خودا پێت وایە چی دەکەیت؟"بۆ ماوەیەکی زۆر سەیری کلیلی دەستی کرد و چاوەکانی بەیەکەوە گرێدا و دواجار برۆیەکی بەرزکردەوە.
"ئەوەی تۆ دەیکەیت هەراسانکردنە!" کە ئەوەی وت، قۆڵی گرتم و منی سوراندەوە ئاراستەی دەرگای باڕەکە، بە دەستی ئاماژەی بەو پیاوانە کرد کە وەک ئەوەی بڕیارە بمخۆن سەیری منیان دەکرد. "پیاوەکانی لێرەش ئەو کاتە هەراسانت دەکەن." کاتێک وا دەڵێیت چاوەکانم دەست دەکەن بە دڕان
دەستی پێکردبوو.
پشتم لەوان کرد. "پارەت دەوێت، باشە، دەیدەم بە تۆ. تکایە ماڵەکەم بەجێبهێڵە و بە تەنیا جێم بهێڵە." جارێکی تر مەچەکی گرتم و لەکاتی گەمژەیی دەستی کرد بە ڕاکێشانم. - پێم وتیت مەبەستم پارەیە
"- پێم وتیت نییە، جوانە."
کاتێک پاڵم پێنا بۆ ناو ئۆتۆمبێلەکە، ئەگەر بڵێین، تازە خەریک بوو دەستم بەرز بکەمەوە بۆ ئەوەی لێی بدەم، کە دەرگاکەی بە دەموچاوما داخست.
هەوڵەکەم بە شکست کۆتایی هات.
هەروەها لەسەر کورسی شۆفێرەکە دانیشت و ڕووی لە من کرد.
- "ئێستا چی ئەگەر بە باوکت بڵێم کە تۆ ئەمەت کردووە؟" کاتێک ئەو قسەیەی کرد، برۆیەکم بەرزکردەوە.
ئایا ئەم کابرایە گەمژە بوو؟
"کارەکەت لەدەست دەدەیت، بەهەر حاڵ ئەوە سوپاسگوزاری منە." وتم و قۆڵەکانم بەسەر سنگمدا چەما و پشتم بە دواوە هێنا.
"باوکت ئەرکێکی تری بۆ دیاری کردم، چی دەبوو ئەگەر پێت بڵێم لەم نێوەندەدا ڕاتکردووە؟"
لە کاتێکدا دەربڕینی دەموچاوەکەم شێواوە، وەک ئەوەی چێژی لێ وەربگرێت، پێکەنی.
"ناتوانی ئەوە بکەیت." وتم.
"هەروەها دەتوانم وەک هەنگوین بیکەم." یەک برۆم بەرز کردەوە.
"بەڵام بە یەک مەرج."
"بلێ ." بە بێباکی گوتم، ڕەنگە داوای ڕەفتارکردنم لێبکات یان شتێک بۆ ئەوەی لە ڕێگای خۆی دەربهێنم و ئەوەش بۆ من کێشە نەبوو.
- شەوێک لەگەڵم بەسەر دەبەیت.
بۆ خاتری خودا تەنانەت گاڵتەجاڕییەکەی خراپ بوو...
YOU ARE READING
﮼دز. ﮼جیونجونگکووک᯾ ✔️
Acción"بـاوکـم هـیـچ نـازانـێـت، کـە دزی-" کـاتـێـک لـەنـاکـاو قـۆڵـمـی گـرت و بـردم بـۆ ژوورێـک جـەسـتـەمـی بـە دیـوارەیـەوە نـوسـانـد وە دیـسـانـەوە مـنـی لـە نـێـوان قـولـەکـانـی دا هـیـشـتـەوە "واز لـە نـاوم هـێـنـانـم بـە دز بـێـنـە!" کـاتـێـک هـاوا...