~
"هیی، چۆنیت پیاو؟" بێ ئیرادە زەردەخەنەیەکم کرد کاتێک گوێم لە دەنگێکی پێکەنینی بوو کە لە دیوەکەی ترەوە دەهات.
"- تەلەفۆن دەیکەت جوانکێڵ ؟"
بەرەو دەرگاکەم ڕۆیشتم و کەمێکم کردەوە تا بزانم کەس لەوێیە یان نا. دەزاننن جیۆن جونگکوکیش باشترین کەسە کە گوێ لە دەرگاکان دەگرێت.
"کەشوهەوای لێرە شتێکی گەوادە. تەنانەت مێزاچی ئەوەم نییە پەیوەندی بکەم." وتم و دەرگاکەم داخست و بەرەو پەنجەرەکە ڕۆیشتم.
"چی ڕوویدا؟" کاتێک وتی
" وازی لێبینە " منیش ڕەتم کردەوە.
- " تەلەفۆنم بۆ تۆ نەکردووە بۆ ئەوەی باسی کێشەکانم بکەم بوت ."
" دەتوانم تێبگەم، جوانکێل." بە زۆر زەردەخەنەیەکم کرد.
" دەڵێم با ئێوارە کۆببینەوە، لە هەمان شوێن."
هەناسەیەکی قوڵی هەڵمژی.
"دڵنیای؟ هەموومان دەزانین جارێکی ڕابردوو چی ڕوویدا، جوانکێل"
کاتێک ئەو قسەیەی کرد، دەستم لە سەرووی سەرمەوە جووڵاند وەک ئەوەی بتوانێت ببینێت.
"هیچ گرنگ نییە، کێ گرنگی بەم شتە دەدات کاتێک تەنانەت باوکم دەمسپێرێت بە کەسێک کە نایناسێت؟"
"چی."
"ئۆه ئۆلیڤیا بەیبی!" زەردەخەنەیەکم کرد کاتێک دەنگی تایهیۆنگ لە ڕێگەی تەلەفۆنەکەوە هات.
" تایهیۆنگ!"
"تۆ وات لێکردم بیری تۆی گەمژە بکەم، لە کوێیت؟"
"بە جیمینم دەگوت با بچینە ئەوێ و ئێوارە کۆببینەوە، تۆش دێیت، وایە؟" کە ئەوەم وت دەنگێکی پێکەنین لەو دیوەوە هات.
" - بێگومان جوانکێل"
دوای ئەوەی ناننی وتی ژەمی ئێوارە ئامادەیە، چوومە ژووری نانخواردن و لەسەر کورسی ئاسایی خۆم دانیشتم. جونگکوک ڕاست لەبەردەمم دانیشتبوو.
ئەگەر داوای کلیلەکەم بکردایە پێم دەدا؟ ڕەنگە ئەگەر درۆیەکم دروست بیکەم سەبارەت بە چوونم بۆ لای هاورێکەم ، ئەویش بیدات بە من؟
دوای ئەوەی بە هێمنی و ئارامی ژەمەکەمان خوارد، بانگم کرد بۆ ژوورەکەم.
"- تو بانگی منت کرد جوانکێل؟"
"ها ها ها. هەرچییەک بێت" وتم و دوای یاریکردن بە قژم بەردەوام بووم لە قسەکردن.
"بەم زووانە دەچمە ماڵی کچە هاوریکەم و لەگەڵیان دەمێنمەوە، دەتوانن کلیلەکەم بیدەیتی ؟" کە ئەوەم وت بە شێوەیەک پێکەنی کە من نەمتوانی تێبگەم.
"نا. من دەتگەئێنم ."
هەناسەیەکی قووڵم هەڵمژی.
"دەڵێم کچە هاەریکەم ، جونگکوک، کچ."
دەستەکانی بە سنگیدا چەما.
"باشە ب پارەیەوە ." چاوەکانم وەرگێڕا کاتێک ئەو قسەیەی کرد.
"ئایا من پاراناوە لە دزێک بەکەم ؟ وازی لێ بێنە، ئەو کاتە ناڕۆم." هەر کە ئەوەم وت ڕووخساری جدی بوو و لەناکاو دەستی کرد بە چەقاندنی قۆڵم.
"ئەگەر جارێکی تر بە دز ناوم بهێنیت-"
کاتێک لەناکاو دەرگاکە کرایەوە، جونگکوک بە جولەیەک قۆڵی منی جێهێشت. ئەوە ناننیم بوو."جونگکووک بەریز کانگ تلەڤونت بو دەکات، بەپەلەیە" قسەیەی کرد، چاوێکی لێدام و ژوورەکەی بەجێهێشت. هەناسەیەکی قووڵم هەڵمژی و دەرگای ژوورەکەمم داخست و چوومە ناو حەمامەکەوە.
دوای ئەوەی کارەکەم تەواو کرد، جلەکەم لە دولابەکەم دەرهێنا، لە فلاشێکدا جلم لەبەر کرد، پاشان دوای ئەوەی قژم و ماکیاژەکەم کرد، ئامادە بووم.
جەکمەجەکەم کردەوە و کلیلی ئۆتۆمبێلە یەدەگەکەم دەرهێنا و ماچم کرد. یەکەم جار کلیلێکی یەدەگم هەیە.
ئەمجارە زۆر دڵخۆش بووم. پەنجەرەکەم کردەوە - پێشتر لە مەودای بازدان بوو - بازم دا و بە خێرایی بەرەو ئۆتۆمبێلەکەم ڕۆیشتم.
بەڵام منیش بە هەنگاوی دزێوەوە ڕۆیشتم.
بەبێ ئەوەی هیچ کات بەفیڕۆ بدەم کلیلەکەم سوڕاند و ئۆتۆمبێلەکەمم هەڵکرد و لە ماڵەوە دوورکەوتمەوە.
شەو چاوەڕێی من بوو.
————————————————
YOU ARE READING
﮼دز. ﮼جیونجونگکووک᯾ ✔️
Aksi"بـاوکـم هـیـچ نـازانـێـت، کـە دزی-" کـاتـێـک لـەنـاکـاو قـۆڵـمـی گـرت و بـردم بـۆ ژوورێـک جـەسـتـەمـی بـە دیـوارەیـەوە نـوسـانـد وە دیـسـانـەوە مـنـی لـە نـێـوان قـولـەکـانـی دا هـیـشـتـەوە "واز لـە نـاوم هـێـنـانـم بـە دز بـێـنـە!" کـاتـێـک هـاوا...