~
وازم لە یاریکردن بە دەستەکانم هێنا و خۆم فڕێدایە سەر جێگاکە. هەستم بە ماندوێتی دەروونی دەکرد. چاوەکانم داخست و هەوڵمدا بخەوم. ئەوەی تازە ئەزموونی کردبووم ڕێگەی بەم شتە نەدەدا، بەڵام من سەرسەخت بووم و خەریک بوو بخەوم.
نەفرەت لە جونگکوک ڕێگەی نەدەدام بڕۆم!!
دواجار توانیم خەوم لێ بکەوێت. هەستم دەکرد لە کاتی خەوتندا دەگریم، ئەمەش بەو ڕاستییە سەلمێندرا کە بالیفەکەم تەڕ بووە. مۆبایلەکەم برد و یەکسەر سەیری ئەو کاتەم کرد. کاتژمێر ٠٤.٢٠ بوو لە بەرە بەیانی دا . هەناسەیەکی قووڵم هەڵمژی و لەسەر جێگاکەم پاڵکەوتمەوە.
لە خەودا جارێکی تر لەلایەن چەند پیاوێکەوە دەچەقێنمەوە. پێم وایە ئەم ڕووداوە هەرگیز لە نائاگایی نەفرەتی مندا بەجێ ناهێڵێت. کەسێک دەهات و ڕزگارم دەکرد، بەڵام نەمدەتوانی بزانم کێیە.
"خەونێکی مەسخەرە، ئۆلیڤیا ." بیرم کردەوە و بێ ئەوەی زیاتر پێداگری بکەم، خەوتمەوە. ئەمجارەیان زمانی وشکم ڕێگەی پێنەدام بخەوم، بۆیە لە جێگاکەم هەستام وهێواش بە خەواڵووییەوە بەرەو چێشتخانەکە ڕۆیشتم.
هەر کە گڵۆپەکەم داگیرساند، چاوەکانم بە فراوانی کردەوە تا لاشەی بەردەمم ببینم، کاتێک خەریک بوو هاوار بکەم، دەستی خستە سەر دەمم و ڕێگری لێکرد.
- "هاوار مەکە."
بە جدی سەیری چاوەکانی دەکردم. هێشتا وەک هەمیشە لە پێنی وایز دەچوو. دوای ئەوەی چاوەکانمی چرچاند، هێواش دەستی لە دەمم دەرهێنا.
"ئایا هاوارکردن خولیای تۆیە؟"
"ئایا خولیای تۆیە لەناکاو دەربکەویت و خەڵک بترسێنیت؟" لە وەڵامی ڕستەکەیدا وتم. بەڵام ئەو بوو، یەکێک لە خولیاکانی بە دڵنیاییەوە منی دەترساند، من زۆر دڵنیا بووم لەوە.
- "بۆ چی هاتووی بۆ ئێرە؟ "کاتێک دەڵێت "بو ئاو خواردنەوە". منیش وەڵامم دایەوە. بەڵام خولەکێک چاوەڕوان بە، "دەبێت من ئەم پرسیارەت لێ بکەم، چونکە ئەمە ماڵەکەی منە." وتم و یەک برۆم بەرز کردەوە.
ئەم پیاوە بە دڵنیاییەوە لە ئاست شتێکدا بوو، بە دڵنیاییەوە دەیتوانی بۆنی بکات.
"من؟ هاتم بۆ خواردن. برسی بووم." دوای ئەوەی ئەوەی وت، برۆم دابەزاند و گوتم "من" و ئاوەکەم خواردەوە.
و گەڕامەوە ژوورەکەم.
بە دڵنیاییەوە نەمدەتوانی بخەوم!
دواجار خۆر سڵاوی لە ڕۆژێکی نوێی کردبوو، خەواڵووم و لە جێگاکەم هەستام. دوای تەواوکردنی کارە ڕۆتینییەکانم، چوومە ناو چێشتخانەکە و لەسەر مێزەکە دانیشتم. باوکمیش بەرامبەرم دانیشتبوو. سەرم سوڕما چونکە بڕیار بوو دوای نزیکەی ماوەیەکی زۆر بۆ یەکەمجار لەگەڵم نانی بەیانی بخوات.
"بەیانیت باش باوکە. من قەرزاری چیم کە ئەمڕۆ پێکەوە نانی بەیانیمان بخۆین؟" وتم کاتێک زەیتوونەکانم خستە سەر سینیەکەم
بەو قسانەی من خنکا بۆیە بەبێ ئەوەی گرنگی پێبدەم پەرداخێک ئاوم پێدا. ئەو لە ئێستادا یاری دەکرد، من لەوە دڵنیا بووم. جونگکوکیش کە لە تەنیشتی دانیشتبوو، بە نەرمی دەستی لە پشتی دەدا. لە کۆتاییدا خواردیەوە و کۆکەی جێگیر بوو.
خواردنەکەم خوارد و بەبێ ئەوەی هیچ بڵێم چوومە ژوورەکەم. ڕاشکاوانە بڵێم گرنگیم پێنەدا. بۆچی بیر لە باوکێک بکەمەوە کە گرنگی بە من نادات و ڕاست لەبەر چاوی ئەو ڕووداوانە ببینێت کە ڕوودەدەن و کچەکەی دەسپێرێت بە کەسێک کە تاتۆی لەسەر بێت و ڕوخسارێکی بکوژی هەبێت؟
ئای مەڵێ ئەو تۆی پەروەردە کردووە، ئەوە ئەو نەبووە، ئەوە ناننی بووە کە منی پەروەردە کردووە.
بەهۆی ئەو نامەیەی لە مۆبایلەکەمدا هاتبوو سەرقاڵ بووم.
مین یونگی:
ئێواران ئامادەی؟
بەڵێ چی ڕوویدا؟
مین یونگی:
ئایا یەکتر ببینین؟
YOU ARE READING
﮼دز. ﮼جیونجونگکووک᯾ ✔️
Acción"بـاوکـم هـیـچ نـازانـێـت، کـە دزی-" کـاتـێـک لـەنـاکـاو قـۆڵـمـی گـرت و بـردم بـۆ ژوورێـک جـەسـتـەمـی بـە دیـوارەیـەوە نـوسـانـد وە دیـسـانـەوە مـنـی لـە نـێـوان قـولـەکـانـی دا هـیـشـتـەوە "واز لـە نـاوم هـێـنـانـم بـە دز بـێـنـە!" کـاتـێـک هـاوا...