༄ئـیـرەیی بـە دز نـابـەم!༄

218 29 0
                                    

~

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

~

"ئۆلیڤیا." دوای ئەوەی ئەوەم وت و سڵاوم کرد و چوومە شوێنێکی چۆڵ و دانیشتم. دوای ئەوەی جۆنگکوک لە تەنیشتم دانیشت، چاوم بڕییەوە و دەفتەرەکەم لە جانتاکەم دەرهێنا و لەسەر مێزەکەم دانا.

"چۆن توانی بێیتە ئێرە؟ تۆ زۆر پیر بوویت." کاتێک ئەوەم وت مۆبایلەکەی لە گیرفانی پشتەوەی دەرهێنا و ئەپڵیکەیشنێکی هەڕەمەکی لە ژێر مێزەکەدا کردەوە.

"هەرگیز ئەوە گرنگ نییە." دوای ئەوەی ئەو قسەیەی کرد بە دەستی قژی چاک کرد.

جونگکوک درۆزنێکی زۆر باش بوو. نەک هەر باوکمی هەڵخەڵەتاند، بەڵکو متمانەی خۆیشی بەدەستهێنا. بە دڵنیاییەوە ئەو خەریکی شتە نایاساییەکان بوو و ئەوە دەستی دەکرد بە ترساندنم.

چاوەکانم وەرگێڕا کاتێک زۆربەی کچەکانی پۆلەکە وەرگەڕان و سەیری ئێمەیان دەکرد.

ها، ئەوە نەبوو!

"بۆچی هاتی؟ دەکرا لەناو ئۆتۆمبێلەکەدا چاوەڕێ بکەیت؟" بەبێ ئەوەی سەیری من بکات دەستی کرد بە یاریکردنی.

"بە درێژایی ڕۆژ؟ گاڵتەجاڕ مەبە ئۆلیڤیا  جگە لەوەش من کاری خۆم دەکەم، هەموو پیاوەکانی لێرە دوژمنن."

"ها ها  ها!" وتم و قەڵەمەکانم دەرهێنا و دەستم کرد بە تێبینی.

ئەم کورە زۆر دەمارەکانم دەگریت . بەڕاستی!

کاتێک مامۆستا لە کۆتاییدا وانەکەی بەجێهێشت، چاوەکانم لە بەرامبەر ئازاری پەنجەمدا داخست پێش ئەوەی پشت بخەمە دواوە. تەنێک تێبینیم نۆسیی !

من ئەفسانەم زۆر خۆشدەویت ، بەڵام هەرگیز بیرم لەوە نەدەکردەوە ئەوەندە تێبینی بنۆسم!

کاتێک ڕووم کردە لای چەپم، سەری جونگکووکم بینی لەسەر مێزەکە و بێ ئیرادە زەردەخەنەیەکم کرد.

جونگکوک کێیە، کێ ئەفسانەیە!

"هەی" وتم و دەستم کرد بە چەقۆ لێدان. "هەستە، پۆل تەواو بوو!" وەک وتم سەری لە میزەکە هەڵگرت و بە چاوێک  دەستی کرد بە سەیرکردنی من.

    ﮼دز.   ﮼جیون‌جونگکووک᯾ ✔️Where stories live. Discover now