9.Bölüm."Biz onunla bı o kadar uyumsusuz aynı güneş ve ay gibi..."

37 8 0
                                    

Ahmet ve Mert içeri geçer.
Ahmet "Kızlar ne konuşuyorsunuz öyle" kızlar bı anda susar.Ve Ahmet ve Merte bakar.

Sıla "Hiç öyle havadan sud-" Ahmet Merte bakarak "Tabi canım kesin öyledir."

Feride "Pardonda bı tek siz mi özel şeyler konuşuyorsunuz."Ahmet Feride'ye bakarak
"Biz ne konuşmuşuz ki"

Feride"Bilmiyorum artık bizden gizli ne meseleleriniz varsa artık-"
Ahmet "Erkek meseleleri canım kafanı yorma sen anlamazsın."
Feride kaşlarını çatarak "Siz klasik erkek meselelerine kafamı yoramam canım benim boş iş anladın mı?"

Ahmet bı tık sinirlenerek "Erkek konularına boş diyen kadının tek bildiği şeyyy-" Ahmet susar.Feride Ahmet'e bakarak Feride "Evet devamına yüreğin mi yetmedi."

Sıla ve Mert ortanın sinirlendiğini hissederek lafı değiştirmeye çalışır.

Mert "Gençler sakin olur musunuz."
Sıla "Feridecim sakin ol klasik abim işte-"

Ahmet o kadar sinirlenir ki

Ahmet "Boşverin ya söylesem üzülecek gelmiş bana artistlik taslıyor."

Feride ayağa kalkarak yürümeye çalışarak Ahmet'in karşısına geçip göğsüne işaret parmağıyla 3 kere vurarak "Sen tam bı korkarsın unutma bunu"

Ahmet sinire hakim olmaya çalışırken "Eğer birini kırmamak tam bı korkaklıksa-"

Feride "Yok önemli değil yaşadığım şey değil bide sen söyle be" gülerek "Erkek konularına boş diyen kadının tek bildiği şey evet devamm-"
Ahmet dayanmaz hızlıca ve bağırarak
"ERKEK KONULARINA BOŞ DİYEN KADININ TEK BİLDİĞİ ŞEY BURNUNUN HERŞEYE SOKMASIDIR anladın mı beni"

Feride'nin omuzunu tutarak hem söyler hem onu sallar.
Feride üzülerek Ahmet'in ellerini omzundan çekip indirir.
"Merak etme anladım bı daha herşeye burnumu sokmam."

Feride üzülerek Ahmet'in odasına gider.

Sıla "Abi sen ne yaptın üzdün kızı" Ahmet üzülerek "Onu bu istedi."
"Sıla kaşlarını çatarak "Sen herkesin her istediğini ne zaman yapar oldun mutlu musun kızı üzdün."
Feride'nin peşine gider.

Mert Ahmet'in karşısına geçer."Olum sana noldu kendinden geçmiş gibi kıza neden öyle bağırdın."
Ahmet "Bilmiyorum sanki içimde yılların sinirini kıza patlattım neden bilmiyorum ben bir şey bilmiyorum."

Ahmet kendi suçlu hissederek Feridenin yanına gider.
Feride çantasını hazırlayıp gitmeye çalışıyordur.
Sıla onu durdumaya çalışırken
"Aşkım napıyorsun dur ayağın yanlış kaynıycak otur lütfen böyle yapma işte benim normal odun abim"

Feride"Sıla abinin laf söylemesi koymadı merak etme"

Sıla Feridenin gözlerine bakarak

"Ya noldu Feride lütfen gitme en azından ayağın iyileşene kadar abim deli dolu eser ama sonra hatasını anlar."

Feride elinden eşyalarını bırakarak Sıla'nın elini tutar.
"Bak sıla biz abinle çok yanlış zamanda çok farklı şekilde çok farklı dünyanın insanları gibi tanıştık yani sonra anlasa ne ki"

Ahmet Ferideyi duyup arkasını dönüp evden hızlıca çıkıp gider.

Sıla sesi duyarak

"Bak o bu çözemediği şeylerden kaçıp ona iyi gelen yere gider ama yıllardır bana o yeri söylemez."

Feride Sılaya bakarak "Biz onla bı o kadar uyumsusuz aynı güneş ve ay gibi birimiz aydınlığı birimiz karanlığı sevmiştik."

Lütfen Devamı için Tutması İçin oylayıp yorum yapar mısınız? #kırıcıay #duygusalgüneş #güven #kesfet #ahfer #güneşveay ⭐🌜 #kesfwtolurmusun





Ay ve Güneş Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin