Feride Sıla'nın odasına girer.
"Günaydın Sıloşummm" Duraksar ve sıla oda da yoktur hatta yatak o kadar düzgündür ki Feride şaşırarak "Sıla sabah sabah nereye gitti acaba" Odadan çıkar ve Sılaya seslenir "Sıla"
Sesi duyan Sıla "Mutfaktayım Aşkımmm"
Feride "Geliyorum"(Sıla bizden önce uyanmışşş.)Feride Mutfağa gider.
Sıla "Günaydın Feroşşş..." Feride gülümseyerek "Günaydın Sıloşummm..."
Sıla mutfakta kahvaltı hazırlıyodur ve O sırada Feride elini saçına götürerek "Şey sıla sen ne zaman kalktın."
Sıla güler.
Feride söze girerek "Ya sıla gülme cevap ver."
Sıla gülerek "Merak etme abimle seni görmedim." Feride "Ne şey yani abinle derken..."Sıla "Feridecim lafı hiç boşa ağzında geveleme çünkü ben sizi gece de gördüm sabahta abimle konuştuklarınızı da abimin beline sopa indirdiğini de yani anlıyacağın dizi izler gibi sadece izledim yani ses çıkarmamak için kendimi zor tuttum ama en çok şurası komikti..."
Flashback
Feride Kısık sesle "Sen Ahmettt napıyorsun gece gece çok acıdı mı belin..."
Ahmet ağrıyla "Of be kızım kırık ayağınla bile bana zarar veriyorsun ya helal olsun sana..."Feride bilmemezliğe gelerek "Sen uyumadın mı?"
Sıla "Uyudum ama...Flashback
Sıla uykusunda rüyadan bi anda uyanır.
"Ay bu ne biçim rüyaydı." Lavaboya gitmek için odadan çıkar ve koridorda birilerini görür. "(Ay bunlarda kim abim ve Feride feride'nin elinde ne o uzun bir şey) Feride Ahmet'in beline sopayı indirir. (Ay Feride abimi hırsız sanıp gece gece dayak mı yedi yoksa kıyamam )...Böyle işte daha devamı var ama bende kalsın."
O sırada kapıdan onları dinleyen Ahmet (Vay be demek benim belim o yüzden ağrıyor bende kız iyi diyorum ah be söyleyince bile ağrıdı ulan Feride hep bana zararsın.)
Feride "Ama Sıl-"
Sıla Feride'nin omzuna dokunarak "Merak etme ben abimin-"
Ahmet içeri girerek "O gençler Günaydın"
Feride utanarak "Günaydın Ahmet"
Sıla "Günaydın Abicim güzel uyudun mu?"
Ahmet Sıla'nın yanağından bı fıstık alıp bide bir tane üzüm ağzına atıp "Uyumam mı koltuk çok rahattı ne demezsin."Sıla gülerek "Gördüm abicim görmez miyim?"
Feride utanır ve Ahmet Feride'nin utandığını görüp "Sılaaa" Sıla sırıtarak "Tamamm tamam sustum."
Ahmet konuyu değiştirmek için "Hadi bugün yer sofrası yapayım size ben içeri götürim kahvaltıyı..."Sıla söze girerek "Tabi kaslı abim görüm seni-" Ahmet sılaya sinirli bakışla "Sılağğğ"
Sıla masum çocuk bakışı atarak "Tamam tamam sustum." Sustum işareti yaparak.O sırada Feride kahvaltıda ki eksikleri kontrol ederken şekerin olmadığını görüp "Sıla şekeri unutmuşsun."
Ahmetle Feride aynı anda
"Sanırım üstten üçüncü dolapt-" Feride saçını kulak arkası yaparak "Şey ben alım şekeri..." Alıp tepsiye koyar o sırada telefonu çalar."Ben telefona bakım."Ahmet Feride'nin arkasından bakarken sıla abisinin koluna dürtüp "şşşt önce kızın şurunu bozup sonra onu arkasından mı izliyorsun Abicik..." Ahmet sılaya bı an dönüp "Hı hı ney-" Sıla derin bir nefes alarak "Bir şey demedim abiğğğ ben gidiyorum."
Telefon da"Ablammm💝" yazıyor.
Feride
-Alo
Fatma
-Alo Feride nasılsın
Feride
-İyiyim Abla sen nasılsın
Fatma
-Bende iyiyim arkadaşın nasıl
Feride
-Arkadaş
Fatma
-Sen dedin ya arkadaşımda kalacam bir hafta 4 gün oldu bizi unuttun.
Feride
-He yok be ablam ben sizi unutur muyum?
Fatma
-Baksana o yüzden 4 gün önce aradın.
Feride
-Ablacım arkadaşımı özlemişim sadece o yüzden yoksa sizi unutmak mümkün mü?
Fatma
-Unutamazsın zaten neyse ben kapatıyorum seni tutmayım.
Feride
-Tamam ablacım kendine iyi bak efoliyi öp yerime...
Fatma
-Tamam Görüşürüz.
Sıla odaya girerek "Noldu aşkım..." Feride hemen cevap vererek "Ablam aramış öyle sormak için" Sıla yanına gelerek "Hı anladım neyse abim gelsin de oturalım."Sıla salondan mutfaktaki Ahmet'i çağırır. "Abi hadi gel gelirken ocaktaki çayı da getirir misin?
Ahmet hemen cevap vererek "Hemen geliyorum ve getiriyorum."
Ahmet içeri geçer ve Feride Ahmet'in elindeki çaydanlığı almak için uzanır ve Ahmet "Bu evde çayları ben doldururum."Feride elini çeker ve tamam der gibi başını sallar.
Ahmet çayları doldurur. Ahmet "Senin çayın şekersiz di buyur." O sırada uzatırken parmağı yanlışlıkla değer ve Sıla "Sanırım artık şekerli oldu."
Hepsi güler.Bu bölümü sevdiyseniz destek olmak için oylayıp yorum yapabilirsiniz destekleriniz için şimdiden teşekkürler ☀️🌓
#kesfet #kesfetolurmusun #ahfer #ferideveahmet #ikimkansızagidençift #uyumluyuz #AyveGüneş #keşfetalbenii
#Aşk #geçmişinnizleri
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ay ve Güneş
RomanceGeçmişin izleri onları tekrar karşılaştıran iki uyumlu aşığın zıt karşılaşması...(Onların kaderleri birbirlerine bağlı yazılmış...)