21.Bölüm."Sakin olun şampiyonlar en iyi çift sizsiniz."

32 9 6
                                    

Gelen kişi mağazadan alınanları getirmiş.
-İyi günler ... geliyorum.
-Buyrun.
-Feride Özdinç ve Faruk kesici adına eve teslim kargo vardı ama Faruk Bey'in istediği üründe hata olduğu için onu iptal ettik o yüzden yeniden sipariş yapması gerek siz söyleyebilir misiniz?
-Anladım ben kendisine iletirim.
-Kendi teslimatınızı almak için şuraya imzanızı atar mısınız?

Feride imzayı atar ve paketi alır.

-Tamamdır iyi günlerde kullanın.
-Teşekkür ederim Kolay gelsin.
Feride kapıyı kapatır.
Ahmet Feride'ye dönüp "Seninki mi geldi?"
Feride başını kaldırarak "Evet." der sonra geri paketini açmaya devam eder ve açtığında paketin içinde iki ürün olduğunu görür.
"Buda ne ben bir ürün almıştım iki ürün var beğendiğim elbisenin beyazı..."
Ahmet şaşırarak " Ne diyorsun ben sadece beyazı almıştım."
Feride duraksayarak "Bi dakka bi dakka sen bu diğer elbiseyi bana mı aldın?"
Ahmet dudağını ısırarak "Şey ben aslında sana süpriz yapıcaktı-..."
Feride beyaz elbisenin olduğu ambalajı Ahmet'in göğsüne vurarak "Ben senin aldığın elbiseye ihtiyacım yok kendim aldığımı giyerim bi daha böyle şeyler yapma."

Ahmet refleksle yere düşecekken Feride'nin göğsüne dayadığı elbiseyi tutar.

Feride arkasını dönüp gider o sırada Ahmet Feride'nin arkasından giderek onun kolundan tutar "Feride özür dilerim ama ben belki beğenirsin sevinirsin diye aldım lütfen yanlış anlama beni..."
Feride sertçe kolunu çekerek "Ahmet keser misin konu aldığın şeyi bana söylememen ve arkamdan benim hakkımda karar vermen..."

Feride Ahmet"in odasına doğru gidip Ahmet arkasından gidip tam odaya girecekken Feride'nin kapıyı kapamasıyla Ahmet'in yüzüne kapının kapanması bir oldu "(Sanırım bu böyle olacaktı bunu niye yaptıysam.)Özür dilerim Feride seni üzmek istememiştim lütfen kapıyı açar mısın?"
Feride sinirli şekilde "Ahmet gider misin hazırlanıcam beni rahat bırak."
Ahmet üzülür "Tamam."

Ahmet ilk defa yaptığı bir şeyden dolayı kendini suçlu ve mutsuz hissediyordu sanırım Feride onu yanlış anlasa da o elbiseyi Feride'ye vermekte kararlıydı ve yapacaktı o bir şeyi kafasına koydu mu yapıyordu.

Ahmet ve Feride'nin sesine gelen Faruk "Noldu Ahmetcim..."
Ahmet sinirlenerek "Sanane herşeye burnunu sokma en çokta Ferideyle beni ilgilendiren şeylere..."

Ahmet ordan ayrılıp Sıla'nın odasına girip elindeki paketi hala açılmamış olan elbiseyi dolapa koyar.
Ve bir şey koyduğunu fark eden Sıla "Abi noldu ne koydun dolabıma..."

Ahmet üzülerek "Şey ben dolaba Feride'ye bir elbise almıştım oda istemedi daha doğrusu böyle gizli aldığım için kırıldı ama ben parti bitsin alırım vericem ona..."
Ahmet tam gidecekken Sıla "Biliyorum abi çünkü sen sevdiklerini mutlu etmek için herşeyi yaparsın."
Ahmet son sözü olarak "Ne alakası var yarın bir hafta dolacak zaten üzülmesin diye sadece o kadar..."

Ve odadan çıkar.

Sıla Ahmet'in arkasından bakarak "Kesin öyledir abicim...Evet ama şu doğru Feride yarın gidecek sanırım..."

Sıla'nın gözünden yaş süzülür sonra içeri hazırlanmış ve çok güzel olmuş bir güzellik (Feride) girer ve Sıla'nın ağladığını farkedip
"Noldu Sıla iyi misin?"

Feride Sıla'nın göz yaşlarını peçeteyle siler makyajı akmasın diye...
"Yok iyiyim Feroş da sen çok mükemmel olmuşsun acaba doğum günü kızı siz misiniz?"
Feride güler.

"Teşekkür ederim ama aşkım konuyu değiştirecek kadar seni üzecek bir şey olmuş seni en mutlu gününde üzen şey ney Sıla benimle herşeyini paylaşacabileceğini biliyorsun." Sıla üzülerek "Şey yarın sen doktora gidecek misin?"

Ay ve Güneş Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin