15.Bölüm."Yapmaa aacııyorr."

46 8 2
                                    

Sıla başını eğerek "biliyorum ama bugün bana annem ve babamın ay-"

Ahmet Sıla'nın sözünü keserek "Abicim boşver bu sene kutla 22 yaşına sonuç olarak bı daha gelmiyceksin."

Sıla hemen Ahmet'e bakar ve Ahmet göz kırpar.

Feride söze girerek "O zaman hadi çıkalım alışveriş yap-"
Ahmet Feride'nin ağzından sözü alarak "Sen kendini nasıl hissediyorsun yürümeni zorlaştırmaz mı?"
Feride "Ben kendimi iyi hissediyorum ve basabiliyorum o yüzden sorun yok hadi gidelim."

Feride Ahmet'in odasına gider üstünü değiştirmek için ama aklına yanında kıyafetleri olmadığı aklına gelip Sıla'nın odasının kapısının önüne gider ve derin nefes alıp kapıyı çalar.

Sıla "Girebilirsin içeri..." Sıla hemen Feride'nin ihtiyacı olan şeyi anlayıp "Şey dur ben sana kıyafet verim."
Feride şaşırarak "Bende kıyafet isteyecektim nerden bildin."

Sıla dolaba dönerek "Bak yeni bir crop almıştım sırt detaylı bak rengi de beyaz sana çok yakışacak eminim."

Sıla elindeki cropu Ferideye uzatır ve Feride "Rengi çok güzel bu beyaz tonunu seviyorum ama bu senin ve üstelik yeni etiketini bile kopartmamışsın bunu kabul edemem olmaz."

Feride cropu sılaya uzatır Ve Sıla geri uzatarak

"Hayır Feride bu kıyafet yeni olabilir evet belki ben bunu çok severek aldım ama şuanda da çok sevdiğim birinin giymesini istiyorum lütfen bunu reddetme çünkü bu sana çok güzel yakışacak eminim."
Feride "Ama sıl-"

Sıla Feride'nin sözünü "Keserek aması falan yok ama yı unut."
Feride gülerek "Tamam ama bu seferlik."
Sıla gülerek "Şimdilik öyle olsun bakalım."

Feride elini cropu alır ve tam gidecekken Sıla "Dur bu siyah kot pantolonu da al."
Feride geri dönüp "Ah şey tamam."

Feride cropu ve kot pantolon alıp oda dan çıkıp Ahmet'in odasına üstüne giymeye gider.
Feride üstünü indirirken "(Ya kim bilir Sıla bunu ne heyecanla almıştır aptal kız niye ilk sen giyersin ki)"
Feride bunları düşünürken eline cropu alır ve tam giyecekken odaya Ahmet girer ve Ahmet Ferideyi görür Feride Ahmet'i farkedip yatağın üstündeki çarşafı üstüne koruma yapar gibi tutar ve Ahmet "Şey pardon özür dilerim senin üstünü burda değiştirdiğini bilmiyordum bu arada o çarşafla komik görünüyorsun.(Güler.)"

Feride kaşlarını çatarak "Bak Bay gıcık hem odaya giriyorsun hemde üstüne üstün laf söylüyorsun amacın ne senin..."
Ahmet bı tık kırılarak düz konuşup odadan çıkmak ister. "Amacım falan yok benim aptal kız sadece niyetim almaktı."
Feride hem sinirlenip hem şaşırarak "(Tövbe tövbe hem odaya dalıyor hemde saçma sapan konuşuyor neyi alacakmış.)
Ne diyorsun sen tövbe tövbe..."
Ahmet garipseyerek "Asıl sen ne diyorsun aptal kız onu alıcam izin versende vermesende o benim..."
Feride korkarak "Ne demek istiyorsun sen..."
Ahmet Feride'ye doğru yaklaşıp Feride korkup geri geri adimlar atarak yatağa ayağı çarpıp yatağa oturur ve Feride "Naapııyorrsun senn..."
Ahmet hem biraz daha yaklaşıp hemde gülerek Ahmet'in yatağının yanında olan sehpanın üstündeki arabasının anahtarın alıp geri çekilerek

"Ne düşündün veya ne düşünüyorsun bilmiyorum ama kekelediğin doğru aptal kız (anahtarı göstererek) bunu alıp çıktım bu kadar basit..." Feride derin nefes alıp "Bunu baştan söylemez miydin psikopat çocuk..." Ahmet gülerek "Ben sanırım psikopat değilim ama sen aptalsın baştan beni konuşturmadığına göre..." Ahmet arkasını dönüp kapıyı açıp tam çıkacakken Feride "Evet belki aptal olduğum doğrudur ama senin gibi psikopatların burda ne işi var anlamıyorum." Bunu duyan Ahmet arkasını dönüp Feride'nin yanına gidip bileğini sıkarak "Bak kızım..."

Feride bileğinin acısıyla "Yapmaa aacııyorr." O sırada Feride'nin üstündeki çarşaf yere düşer ve Ahmetle Feride ikisi de arkasını döner Feride bileğini tutar. "Sen psikopatsın hemde manyaksın anladın mı?

Ahmet daha çok sinirlenerek "Bak beni dinle aptal kız seni üzmek canını yakmak istemiyorum LÜTFEN DAMARIMA BASMA ARTIK..." Gözünden yaş gelir konuşurken ve arkası dönük şekilde gider ve Feride gözünden yaş gelerek Ahmet'in söylediği karşınsında yatağa oturup "(Ben ona naptım en ufak şeyde bana karşı sinirlenip ya sözleriyle yada hareketleriyle canımı yakıyor (ağlar.) Neden neden ben bu kadar kötü biri miyim?)"

Sesleri lavaboda olan  sıla duyar ve "(Of gine mi kavga ediyorlar beş dakika tek bırakmaya gelmiyor.) (Lavobadan çıkar.) Feride Noldu canım (odaya girer ve Feride'nin ağladığını görür.)
Feride neden ağlıyorsun. Feride sılayı görünce "Pardon Sıla bı saniye (cropu giyer.) Şey özür dilerim." Sıla anlam vermeyerek "Noldu Feride ne için özür diliyorsun."

Devamı için destek olmak için oylayıp yorum yapar mısınız? Lütfen destek olur musunuz azda olsa...
#destek #keşfet #ahfer #ahmet #feride #ahmetveferide #geçmişinizleri #geçmişinkülleri #aşk #AyveGüneş
#imkansızagidenikiçift
✨🧩⭐🕳️🌟🌟🌟💫💫💫✨💨💨💨

Ay ve Güneş Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin