Ahmet Feride'ye dönüp "Dur ben bardağını değiştirim." Ahmet çay bardağını eline alıp ayağa tam kalkacakken...
Feride Ahmet'in kolunu tutup "Şey Dur önemli değil sofradan kalkmak günah sonuçta elini yıkayıp geldin sofraya..."Ahmet Feride'nin tuttuğu sağ koluna odaklanır.
Feride Ahmet'in onun eline baktığını görüp elini çeker.
Ahmet "Tamam." diyip yavaşça yerine geri oturur.
Kahvaltısını yapıp kalkarlar Ferideyle Sıla bulaşığı yıkar ve içeri geçerler.Sıla "Aşkım ayağın hala acıyor mu?"
Feride "Sanki geçti ya artık ağrımıyor üstüne yürüyünce..."Sıla konuyu farklı yere çekmek için "Kimin üstüne yürüyünce ..." Feride garipseyerek "Ne kim kimin..." Sıla gülerek "Sen Abimin..."
Feride etrafına bakarak "Ya Sıla dediğinin farkında mısın şakası bile komik değil bide ben salak gibi anlamadım." Sıla Gülerek "Ya Aşk havan değişsin diye korkma korkma şaka yaptım."Feride yan bakış atarak "Aşk olsun Sıla..."
Sıla "Olsun Canım aşkınıza da razıyız."
Feride sinirlenerek "Sılağğğ..." Sıla Ferideyi daha da sinirlendirerek "Abim gibi sinirlendin." Sıla kaçar ve Feride "Gel buraya sen kaşındın."Kaçarken lavabodan gelip içeri geçen Ahmet'e çarpar.
Sıla "Ayy abi pardon görmedim seni..."
Ahmet Sılaya bakarak "Allah'tan küçük bir şey değilim." Sıla "Ama abi-" Ahmet Sıla'nın sözünü keserek "Siz evin içinde çocuk gibi neden koşuyorsunuz."Feride Ahmet'e bakıp "Her insanın içinde çocuk vardır." Ahmet yönünü Feride'ye çevirip "Her insanın içinde çocuk var olabilir ama bunu apartman olan bı evde mi çıkaracaksınız.(Gine başladı bizim filozof...) " Feride" (Dağ ayısı nolacak) Şuan çıkmak istedi napalım..." Ahmet baş parmağını kaldırarak "Bana bak kız-" Sıla araya girerek "Yeter yeter abi bari bu mutlu günümde kavga etmeyin lütfen Allah rızası için..."
Ahmet susup Feride Sıla'nın dediğine anlam vermeye çalışırak bilmeyen bakışlarla Sılaya bakarken Sıla üzülerek "Şey bugün benim doğum günüm..." Feride hemen cevap vererek "Bugün 9 Eylül senin doğum günün mü?" Sıla "Evettt..."
O sırada Ahmet onları mutlu mutlu izler.
Feride Sılaya sarılarak "Doğum günün kutlu olsun Sıloşummm 'Elini tutarak' Bugün bütün güzellikler senin olsun Aşkımmm..." Sıla "Teşekkür ederimmmm Birtanemm..."
Sıla Feride'nin elini bırakıp "Bak Abi doğum gününü bilmeyen Feridem bile kutladı ama sen..." Ahmet "Ben unuttum Sıla..."
Feride sessizce "Odun işte nolacak."
Sıla güler.
Ahmet "Pardon bir şey mi dedin?"
Feride "Yok canım bir şey demedim."
Ahmet Sılaya dönerek "Şaka yaptım küçük kafalı Sılalom seni unutmak mümkün mü Doğum günün kutlu olsun Yeni yaşın senin gibi güzelliklerle gelsin annem seni 9 Eylül'de buldu..."
Sıla "Ya Abi her doğum günümde bunu söylemek zorunda mısın amacın sırf beni sinir etmek dimi?"
Ahmet gülerek "Adettendir kardeşim adetten 9 Yıldır söylüyorum seriyi bozmayalım dedim. (güler)"
Feride "Gıcık çocuk işte boşver Sılam sen onu..."
Ahmet gülerek "Bak oda meşhur lafını söylemeden edemiyor dimi prenses..."
Hepsi birden güler.Sıla bı koluyla Feride'yi bı koluyla abisine sarılıp elleri birbine değer Ahmetle Feride birbine bakarken Sıla "Birinizi çok kısa zamanda tanısam da yıllardır kız kardeşim gibi hissettiren biri de yıllardır üvey abim gibi olan öz abim olan ikinizide çok seviyorum." Feride ve Ahmet aynı anda "Bizde seni çok seviyoruz Kardeşim..."
Sıla ikisinin kollarının arasında küçük çocuk gibi gözükürken aralarından çıkar.
"Sizin bu uyum şaka mıdır?"
Ahmetle Feride birbirine bakıp sonra Sılaya dönüp aynı anda "Sılağğğ..."
Sıla gülerek "Bak ben bir şey yapmıyorum siz yapıyorsunuz ben sadece uyumunuzu söylüyorum."Feride ve Ahmet birbine bakıp utanıp sessiz olmayı seçerler.
Çünkü sanırım Sıla bu sefer haklıydı ikisininde düşünceleri tavırları,sinirlenmeleri,gülüşleri,kalpleri, karakterleri ve bakışları sanki birbininin aynası olan iki insan gibilerdi onların her özelliği aynıydı belki de bu yüzden birbirlerine tahammül edemeyen iki insandı onlar...
Sessizliği bozan Feride "Hadi Sıla ne duruyoruz madem bugün doğum günün dışarı çıkalım alışveriş yapalım."
Sıla istemsizce "Aşkım gerek yok ya hem senin ayağın hala tam iyileşmedi-"Feride Sıla'nın sözünü keserek "Hayır ya ben kendimi çok iyi hissediyorum Hadi madem için rahat etmeyecek hadi Ahmet gidelim doktora sonra ordan alışverişe gidelim bugün senin en mutlu günün sonuç olarak bunu senede bir yaşıyorsun lütfen bunu kendine yapma bugün çok güzel bir gün..."
Not: Sıla'nın gerçek Hayattaki doğum tarihini biliyorum sadece kendimce bir değişiklik yapmak istedim biliyorum 9 Eylül'de gelmedi ama bölümü erken yayınlamak istedimmm
Dipnot:
Eğer bölümü sevdiyseniz lütfen destek olmak için oylayıp yorum yapar mısınız? En çokta yorumlarınıza fikirlerinize ihtiyacım var azda olsa yorum yapar mısınız?
#kesfet #fyppppppppppp #kesfetmiyim #geçmişinizleri #geçmişinkülleri #aşk #ferideveAhmet #biokadaruyumluyuz
#AyveGüneş #kesfetol #destekamaçlıyorumyaparmısınız #ferideözdinç #ahmetcandündar #sıladündar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ay ve Güneş
RomansGeçmişin izleri onları tekrar karşılaştıran iki uyumlu aşığın zıt karşılaşması...(Onların kaderleri birbirlerine bağlı yazılmış...)