18.Bölüm."Maşaallah senin çocukluk arkadaşında hiç bitmiyor hele de..."

43 7 2
                                    

Ahmet elindekileri arabaya koyup kızların yanına geri gider "Hadi gidelim."
Sıla onaylayarak yola devam eder Feride ise "Hadi gidelim sanki Sılanın değilde kendi doğum günümmüş gibi hissediyorum çok mutluyum."

Sıla ve Ahmet gülümser.

Yolda ilerler tam gireceklerin Alışveriş merkezinin önüne geldiklerinde Feride düşünceler içinde olduğu için karşıdan gelen kişiyi görmeyip çarpışırlar.

Adam üstünü düzeltirken
-Hey Aptal kız önüne baksana...
Feride odağını yerden kaldırıp
-Asıl sen önüne bak budala şey
Feride kafasını kaldırıp adamı gördüğünde ikiside aynanda
"Sen burda ne yapıyorsun."
-Vay be hiç değişmemişsin Feride beni tekrarlamayı...
"Bana bak Faruk gıcıklık yapma asıl sen değişmemişsin."

Ahmet ve Sıla anlam veremeyip
Ahmet ani hareketle Feride'yi kolundan tutup kendine çekerek "Hey bu çocukta kim dağ ayı**** benziyor sen bunu tanıdığına emin misin?"

Feride Ahmete bakarak "Sen ne diyorsun o benim çocukluk arkadaşım onun hakkında böyle konuşamazsın."
Ahmet "Maşaallah senin çocukluk arkadaşında hiç bitmiyor hele de erkek neden acaba..."
Feride ahmete sinirli şekilde bağırarak "BANA BAK AHMET CAN DÜNDAR BU SENİ İLGİLENDİRMEZ PARDONDA SEN KİMSİN DE BUNA KARIŞIYORSUN."
Faruk "Sen kimsinde Ferideyle böyle konuşuyorsun."
Ahmet sinirlenerek " Şey ben Onun..."

Etraftaki herkes Ahmet ve Feride'ye bakar.
-Ay şu kıza bakın kesin çocuğa aşık bu kadar sinirlendiğine göre...
-Maşallah nazar değmez inşallah çok yakışıyorlar.
-Ay evet kavga etselerde çok yakışıyorlar.

Bunları Duyan Ahmet,Feride,Sıla ve Faruk etrafında onlara bakan insanlara bakarlar.
Faruk Feride'nin yanına gidip "Feride içinden ne çıktı öyle kız insanlar yanlış anladı sizi birbinizi seviyorsunuz sandı."(Güler.)
Ahmet sinirlenerek "Sen niye herşeye karışıyorsun onun avukatı mısın?"
Feride "Faruk kes senini benimle ilgili şeylere karışma..."

İşaret parmağını Ahmete doğru kaldıran Feride "Sende Ahmettt bana ba-"
Sıla Feridenin sözünü keserek "Yapmayın lütfen insanlar bize bakıyor doğum günümde beni mutlu edecektiniz ama şuan..."

Feride Sıla'nın yanına giderek "Tamam Sıla ben özür dileri-"
Sıla Feride'nin elini tutarak "Sadece senin suçun yok özür dilemene de gerek yok (Ahmet'e ve Faruk'a bakarak) ama lütfen burda kavga etmeyin."
Ahmet "Tamam abicim hadi gidelim."
Faruk söze girerek "Bende gelebilir miyim sizinle..."
Feride "Tab‐"
Ahmet Feride'nin sözünü keserek "Hayır sayende yeterince rezil olduk."
Faruk "Asıl senin yüzünden Ferideyi sorgula-"
Ahmet "Ne asıl senin yüzünd-"
Feride "Yeter ikinizde susun çocuk gibi kavga etmeyi kesin. Buna Sıla karar verecek siz değil evet Sıla Faruk bizimle gelsin mi çünkü bu senin doğum günün bugün senin..."

Sıla düşünürek cevap verir (Tehlikeli olsada abimin kıskanma duygusunu bu çocuk ortaya çıkarmama yardım edecek.) "Kavga etmeyeceksen günümü mahvedmeyeceksen gelebilirsin."
Faruk "Ay Teşekür ederim tabi Feride böyle mutlu olacaksa bu çocukla kavga etmem."
Ahmet (Feride için diyor ya bi tane kafasına koyu*** şuna o zaman görecek Feride'yi) "Hey sen işine bak biz bunu niye yanımıza alıyoruz ki zaten gereksiz şey..."
Feride "Ahmettt..."
Ahmet "Tamam ya zaten Sıla için susuyorum yoksa neyseggg..."
Faruk "Hadi gidelim sorun bittiğine göre..."
Ahmet sessizce "Ben senin sorunun olacam az kaldı."
Feride "Bir şey mi dedin Ahmet..."
Ahmet "Yok bir şey hadi gidelim içeriye dedim."

Feride Başıyla Ahmeti onaylar.

Sonra Ahmetin yanında Sıla,Sılanın yanında Feride ve Feridenin yanında Faruk şeklinde yan yana hep birlikte içeri girerler.
Ahmet sessizce "Şu çocuğa şimdiden uyuz oldum sürekli Feride'nin yanında..."
Sıla "Bende..."
Ahmet "Şey ben onu dışımdan mı söyledim."
Sıla sessizce "Ah abicim bak dilin bile Feride'ye olan aşkını susturamıyor."
Ahmet ciddileşerek "Ne alakası var uyuz tip beni sinir ediyor."

Feride "Siz öyle fısır fısır ne konuşuyorsunuz bakim..."
Ahmet "Şey biz-
Sıla Ahmetin sözünü keserek "Acaba hangi mağazaya girsek diye konuşuyorduk."
Feride "Hım ... gidelim mi orda çok güzel kıyafetler var."
Sıla "Olur hadi geçelim."
İçeriye girip bakarlar ama Sıla o elbiseleri beğenemez ve o sırada
Ahmet "Aaa bak Sıla bu elbise çok güzel ve sana çok iyi yakışır."

Sıla "Ay evet tam istediğim renkten ve doğum günü için çok güzel

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sıla "Ay evet tam istediğim renkten ve doğum günü için çok güzel..."
Feride "Evet çok güzel Sıla ne duruyorsun hadi git dene hemen üstünde de görelim."
Sıla "Tamam hemen giyip geliyorum."
Sıla elbiseyi denemek için kabine gider.
Faruk bi kenarda kendi halinde kıyafet bakarken Ahmet ve Feride de bakar o sırada Ahmet "O elbise Sıla'ya eminim çok yakışacak."
Feride "Evet senin böyle kıyafet işlerinden anladığını bilmiyordum."
Ahmet "Yani kıyafet diyince de ben..."
Feride "Hemen kendini öv zaten..."
Ahmet "Aaa bak kalbimi kırıyorsu- (Ahmet o sırada çok güzel bir elbise görür) Şşştt baksana Feroş bu elbisede sana çok güzel yakışır."

-------------------Devamı
için -------------------------

Bu bölüm erken geldiii içimden keyifle okumanızı dilerim sizler için uzun tuttum oylayıp yorum yapar mısınız? Bide hesabımı takip ederseniz sevinirimmm
Hikayenin tutması için lütfen destek olur musunuz?(Şimdiden teşekkürler)
🌟🌟🌟🌟🌟🌑🌑🌑🌑🌑 #ayvegüneş #ikiimkansızagidençgift #geçmişinizleri
#ahmetcandündar #ferideözdinç #aşk #geçmişinacilari #kesfetmi #kesfetolsun #Ahfer #Biokadaruyumluyuz

Ay ve Güneş Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin