Faruk dışında herkes güler.
Faruk sinirlenerek "Seninde Sayısal dersin mükemmel sanırım biyoloji bildiğine göre..."Alaycı şekilde Sadece Faruk güler.
Ahmet bakış atarak "Evet sayısal dersimin iyi olduğu söylenir hatta birine kaç derece vuracağımı çok iyi bilirim 90° derece ister misin senin gibi dik kafalı insanlara güzel gider."Faruk dışında gine herkes güler.
Faruk tam bir şey söyleyecekken Feride söze girip "Neyse bu kadar şaka yeter Sıla'nın elbisesini alıp eve gidelim daha evi süslememiz lazım..."
Ahmet ve Sıla Feride'yi onaylar ve Kasaya doğru yol alırlar.Olduğu yerde duran
Faruk Ahmet'e sert bakışla arkalarından "Feride'yi senden Alıcam Ahmet bekle ve gör."
Feride arkasını dönüp "Hadi neyi bekliyorsun kasada adresi verecez."
Faruk "Tamam." diyerek Arkalarına koşar.
Herkesden önce kasaya giden Ahmet bi kaç bir şey alır,Faruk kendine beğendiklerini ve Sılaya da beğendikleri elbiseyi alırlar ve Alışverişi tamamlayıp çıkarlar.
Eve giderler.
Faruk "Vavv eviniz çok güzelmiş hadi içeri girelim."
İçeri girerler ama koridor ve ev çok karanlık
"Abi biz evin perdelerini mi çektik o yüzden karanlık olabilir mi acaba?"
Ahmet Sıla gibi tedirgin davranarak "Bilmiyorum abicim sen bi baksana önden gidip."
Sıla karanlıkta görmediği halde Ahmet'a bakarak "Abi ben mi bakıcam karanlıktan korktuğumu bildiğin halde gerçekten çok kötüsün abi..."
Faruk hemen araya girip "Sen nasıl abisin dur ben giderim Sıla çekil."
Ahmet eliyle Faruk'un bluzunden tutup duvara doğru çekerek "Senin adın Sıla mı olum ne artislik taslıyorsun Sıla gidecek dediysem gidecek her şeye karışıp durma hadini ve yerini bil."
Sıla söze girerek "Abi napıyorsun?"
Ahmet Faruk'u bırakır ve
Ahmet sinirli şekilde "Sana ne dediysem onu yap git odaya bak."
Sıla üzgün şekilde odaya gider ve bir anda ışık yanar konfetiler patlar Sıla gördükleri karşısında şaşırır.Çünkü onun hayatında ilk defa doğum günü partisi olacaktı ilk defa sevdikleri yanında,en yakın arkadaşı,annesi,dostları o ilk defa doğum gününde mutluydu...Hepsi bi ağızdan "Mutlu Yıllar Sılaaa..."
Sesi duyan Faruk içeri gider ve Ahmet Feride tek kalır koridorda Feride Ahmet'e dönüp "Bunu birlikte yaptık ilk defa seninle güzel bir şey yaptık."
Ahmet Kafasını yerden kaldırıp "Senin palanındı o yüzden mükemmeldi."
Feride "Eğer sen olmasaydın Sıla'nın sevdiklerini çağıramazdım ama sen olduğun için bu işte büyük sorumluluk senindi."
Ahmet "Sen olmasaydın Sıla'nın doğum gününü bi kez daha kutlayamayacak-..."
Feride işaret parmağını Ahmet'in dudağına dokunarak susması için "Şşşt böyle deme çünkü biz seninle birlikte mükemmeliz."
Parmağını çeker "İkimizde iyi iş çıkardık."
Ahmet bi anda Feride'ye sarılıp "Teşekkür ederim iyi ki varsın Feride iyi ki o gün seninle karşı-..."İçerideki herkes Ahmet Feride'yi görüp alkışlar.Ahmet kendini çeker.Feride ve Ahmet birbine bakıp utanır ve Feride "Şey biz yani siz bizi yani şey yanlış anladınız düşündüğünüz gibi bir şey yok dimi Ahmet..."
Ahmet Feride'yi hayranlıkla izlerken Feride'nin Ahmet'e dönmesiyle Ahmet "Hı şey evet evet öyle oldu."
Sıla Ahmet'in kulağına doğru "Abi sen ne kadar inkar etsende Gözlerin Feride diyor baksana haline..."
Ahmet Sılaya doğru "Kes Sıla Şimdi Feride duyacak."
Sıla gülerek "Başkalarının duyması değil de Feride'nin duyması hi abicim..."
Ahmet'in Annesi (Duygu)
"Oğlum sen ne kadar da saklasan gözlerin konuşuyor."
Ahmet annesine doğru ilerlerken "Anne ne gözleri ya hepiniz yanlış anladınız biz Sılaya sürpriz yaptık ya bu plan işe yaradı Sıla mutlu oldu diye mutluluk sarılması gibi bir şey aramızda bir şey yok."Feride üzülür.
Sıla şaşırarak "Ne yani ikiniz birlikte siz birlikte hareket edip bana sürpriz yaptınız ben şook..."
Ahmet bodoslama dalarak "Evet onu diyorum iki imkansız..."
Ahmet'in gözleri Feride'ye kayar.
Feride bir adım atarak "Ben anlatım şöyle oldu."Flashback
Ahmet daha da mutlu olur.
Sonra Feride'nin aklına bi fikir gelir ve bunu
Ahmet'e söyler "Ahmet benim aklıma bi fikir geldi."
Ahmet "Ne geldi aklına..."
Feride devam ederek
"Normalde evi hep birlikte gidip süsleyecektik ama sen Merte de söyle o sizin evi süsleyecek organizasyonları yapsın ben akrabalarını arayım daha doğrusu mutlu olacağı kişileri uzakta olsada okey mi?"
Ahmet gülerek "Olur (gülerek) Sen Feride Özdinç Vay çok zekisin unutma idolümsün."
Feride gülerek "Sanırım öyleyim."
Ahmet "Tamam o zaman bu hallolduysa o zaman...Neyse git elbiseyi dene de gel eminim sana çok güzel olucak."...
"İşte planımızı buydu Ahmet organizasyonu ayarladı sana özel sürprizlerimizde var sonra ben aranacak misafirleri ahmetle birlikte aradık."
Sıla Ahmet ve Feride'ye bakarak ikinizede çok teşekkür ederim beni mutlu ettiğiniz için..."
Ahmet lafa girerek "Neyse hadi Kıyafetlerinizi giyin."
Sıla heyecanla "Tamam."der.
Misafirler içeri gider ve Feride Tam Sıla'nın yanına gidecekken kapı çalar.
Ahmet Feride'ye bakarak "Baksana kapıya..."
Feride geri dönerek "Sen benden daha yakınsın ama neyse insanlık bende kalsın kapıyı ben açarım."
Feride Ahmet'e yan bakış atarak kapıya doğru gider ve kapıyı açar.
"(Bana karşı Ne kadar sinir olsanda bunu beğenceksin.)"Gelen kişi mağazadan
-İyi günler Feride Özdinç Adına sipariş var efendim bi sipariş daha var bu adrese Faruk keskin ama o sipariş iptal oldu efendim üründe kusur olduğu için...
-İyi günler Evet benim tamam Faruk'a siparişin iptal olduğunu ben iletirim.
-Gelen kodu ve şuraya imza atar mısınız?
-710907 kalemi alım.
-Buyrun.
İmzayı atar ve siparişi de alır.
-İyi günlerde kullanın.Kapıyı kapatır ve paketin içinde iki tane kıyafet olduğunu görüp
"Ben bir tane almıştım bu ikinci nerden geldi."
Ahmet Feride'ye dönerek "Ne nasıl olur ama...Bi bakabilir miyim?"
Feride şaşırak "Sen..."-------------------Devamı
için -------------------------
kesfet #ahfer #güneşveay #ikiimkansızınuyumu #feride #ahmet
#ayvegüneş #ikiimkansızagidençgift #geçmişinizleri
#ahmetcandündar #ferideözdinç #aşk #geçmişinacilari #kesfetmi #kesfetolsun #Ahfer #Biokadaruyumluyuz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ay ve Güneş
RomanceGeçmişin izleri onları tekrar karşılaştıran iki uyumlu aşığın zıt karşılaşması...(Onların kaderleri birbirlerine bağlı yazılmış...)