Ahmet T-shirt'nı çıkarıp eline alır ve feride odaya girip gözünü eliyle kapatarak "Şeey paardonn bee‐"
Ahmet Ferideye dönüp gülerek "Noldu prenses aynı şeyi yaşayınca şimdi benim burda sana saydırmam falan mı gere-"
Feride ahmetin sözünü keserek "Bana bak bay gıcık sen kendini ne zannediyorsun."
Ahmet elindeki T-shirt yatağın üstüne indirip ferideye doğru yavaş adımlarla ilerlerken elinin altından bakan feride "Napıyosun sen neden üsstüünü giyymiiyorssunn."Ahmet Ferideye doğru emin adımlarla giderken Feride de geriye doğru adımlar atar.
Ahmet "Sen neden gözünü kapatıyorsun yoksa utandın mı sen?"
Ahmet Güler.
Feride sinirlenerek elini gözünün önünden çekip başka yöne bakarak geriye doğru adım atarak "Senden korktuğum falan yok gıcık çocuk..."Feride'nin artık adım atacak yeri kalmaz ve duvara çarpar Ahmet Feride'ye yaklaşarak tam Feride kaçacakken Ahmet iki kolunu duvara dayayarak onun gitmesini engeller ve Ahmet "Noldu Feride Özdinç kaçmaya mı çalışıyorsun bu odaya sen girdin."
Feride Ahmetin gözlerinin içine bakarak "Hayatımda gördüğüm en ama e-"Ahmet sağ eliyle feridenin ağzını kapatarak "Şışştt feridecik sessiz ol ve beni dikkatlice dinle tamam mı? "
Feride kafasını sallar ve ahmet elini çekip geri duvara koyar ahmet ferideye biraz daha yaklaşarak...O kadar birbirlerine yakın olurlar ki Ahmet ve Feride'nin nefesleri birbine karışır Ahmet diyeceğini unutup Feridenin gözlerinde kaybolmayı seçmiş şekilde ona hayranlıkla bakar sanki dünya daki en güzel manzara Feride'nin gözleri o bi tek orda huzur buluyor,orda öfkesini yeniyor, kalbi huzur doluyor, ama herşeyini unutuyor ona bakınca...Aşkta birinde kaybolmak değil midir sizcede?
Feride Ahmetin ona çok dikkatli baktığını anlayıp kollarının arasından kaçıp çantasını almaya giderken Ahmet "Kaç bakim kaç sonunda kaçan yakalanır."
Feride çantasını alıp "Bir şey mi dedin gıcık çocuk..."
Ahmet gülerek "Duysaydın ilk söylememde lafı değiştirme‐"O sırada feride hızla odadan çıkıp giderken Ahmet elini kaldırıp "Unutma aptal kız özür borcun var."
Ahmet feridenin arkasından sırıtır.
"(Ya abi bu kız benim dünyanı döndürüyor) Ne diyorsun ahmet kendine gel bide gülüyorsun."Ahmet T-shirt giyip pantolonu giyip o sırada Feride ve Sıla
"Noldu Feride sanki nefesin zor çıkıyor."
Feride eliyle "Yok bir şey olmadı canım benim..."
Sıla Ferideye dikkatli şekilde bakarak "Sen bi gelsene" Feride anlam veremeyerek Sılaya doğru yaklaşır "Noldu Sıla..."Sıla sağ elini kaldırıp feridenin kalbinin üstüne koyarak "Ferideee kalbini küt küt atmasına sebep olan şey ney acaba..."
Feride tedirgin şekilde bakarak "Yookk caanıım nee alakası varrr."
Sıla Ferideye bakarak "Ah feride ah herşeyi yapabiliyorsun ama yalan söylemeyi beceremiyorsun gözlerin ve dilin buna izin vermiyor biliyor musun?"Feride gözlerini kaçırarak "Hayır Sıla ne alakası var." Sıla gülerek "Şuan bile yalan söylemeyi beceremiyorsun."
Ahmet içeriye girer "Hazır mısınız kızlar..." Feride konu değişmesi için "Hazırız hadi sılam çıkalım."
Sıla sessizce "Sen kaç kaç bakim daha nereye kadar sonra görüşücez seninle..."
Feride duymaz ama Ahmet duyar "Daha benimlede bi işi var."
Feride bir yere daldığı için ikisinide duymaz Ahmetin son kelimesini karşılık "Hı ney bir şey mi dediniz."Sıla söze girerek "Sen yürü yürü Feride hadi çıkalım seni de duydum abicim..."
Ahmet Sılaya bakarak "Aaa ne dedim ben sılalom..."
Sıla ahmete dönerek "Abiggg"
Ahmet gülerek " Tamam tamam hadi çıkalım yoksa bugün evden cikamiyacaz."Evden çıkarlar asansöre binerler o sırada ahmet ve feride göz göze gelir.
Flashback
Ahmet
Bu böyle olmayacak prenses
Feride'yi kucağına alır.
Feride
Ne napıyosun bırak beni biri görecek gıcık
Ahmet
Gıcık he
Feride
Ya bırak diyorum sen Gıcık kelimesine mi takıyorsun
Ahmet
Ya beş dakika sus be prenses
Feride
Bırakırsan susacam
Ahmet
Beş dakika susarsan eve bile yetişmiş olacaz
Asansöre binerler Feride Ahmet'in hala kucağındadır......
Ahmet ve feride birbine bakıp gülümser ikisinin birbine bakıp gülümsediğini gören Sıla da gülümser ve asansörden inerler.
Ahmet "Kızlar yürüyerek gidelim mi? Sizede değişikli olur hem..."
Sılayla Feride aynı anda "Olur."
Ahmet "Tamam siz bekleyin ben şunları arabaya koyup gelim."------------------Devamı-------------------------------------- için-------------------------
Bu bölümü keyifle okumanızı dilerim bölüm erken geldi bu hafta Lütfen oylayıp yorum yapar mısınız? Bide hesabımı takip ederseniz sevinirimmm
Hikayenin tutması için lütfen destek olur musunuz?(Şimdiden teşekkürler)
🌟🌟🌟🌟🌟🌑🌑🌑🌑🌑 #ayvegüneş #ikiimkansızagidençgift #geçmişinizleri
#ahmetcandündar #ferideözdinç #aşk #geçmişinacilari #kesfetmi #kesfetolsun
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ay ve Güneş
RomanceGeçmişin izleri onları tekrar karşılaştıran iki uyumlu aşığın zıt karşılaşması...(Onların kaderleri birbirlerine bağlı yazılmış...)