Sıla ferideye bakarak "Her ne kadar uyumsuz olursanız olun Ay'ın güneşe ihtiyacı var-"
Feride Arkasını dönerek "İhtiyacı olduğunda gitmezdi o zaman"
Feride'nin dediğine anlam veremeyen Sıla "Ne demek istedin anlamadım".
Feride geçmişi hatırlayarak söylediği şey ona Ahmet'i hatırlattığı için "Pardon ben başka bir şey düşünüyordum."
Sıla"Bak Feridecim ben abimi tanıyorum birini kırdıysa o hatasını anlayıp özür dilemesini bilir."Feride duygularına hakim olmayıp "Bak sıla özür de değilim bana geçmişimi hatırlatan birinin yanında nasıl kalım ya-"
Sıla şaşır "Geçmiş derken"
Feride Sıla ya herşeyi anlatıp onu anlatamayacığını biliyor çünkü mert onun en yakın arkadaşı olduğu halde ona bile anlatamadı çünkü içinde hala birşeyleri bitirememişti. "Özür dilerim Sıla onu anlatamam."
Sıla Feride'nin elini sıkı sıkı tutarak "Bak Feride geçmiş çok acı verir azda olsa biliyorum ama içinde kalırsa daha zor olur hazır olduğunda dinlerim ama şimdi lütfen birazcık hatrım varsa bir hafta dolsun öyle şimdi gitme bari-"
Feride Sıla'nın sözünü keserek "Ama Sıl-"
Sıla "Aması falan yok lütfen"Feride sılayı üzmemek için "Tamam" der.
Sıla Feride'ye bakarak "Bak sen kendini üzme abimede bakma onun huyu bu anlıyor ama biraz geç anlıyor sıkıntılı birazcık da"
Feride ve Sıla birlikte gülerler ve o sırada mert gelir.
Mert "Kızlar müsait misiniz?"
Sıla cevap verir "Gel gel müsaitiz casus"
Mert hemen içeri girer "Ooo kızlar Allah neşenizi artırsın."
Sıla Gülerek "Amin cümleten"Mert Sıla'nın lafından sonra kendisi söze girer "Ahmet'i gördünüz mü en son sizin yanınıza gelmişti bende o sırada lavaboya girdim bı baktım yok nerde?"
Sıla söze girer "Abim bizim yanımıza hiç gelmedi sadece ben burada Ferideyle konuşurken kapı sesi duydum galiba abim çıktı gitti yanımıza gelmedi."
Mert şaşırarak "Sizin yanınıza gittiğine eminim acaba bir şey falan mı duydu ki-"
Feride Mert'e bakarak "ne duyduysa hak etmiştir o hayatımda gördüğüm en gıcık insan"Mert gülerek "Sen ona gıcık diye hitap ediyorsun dimi-" gülmeye devam eder.
O sırada Feride ve Sıla aynı anda "Mert kaşınma"
Mert tedirgin içinde "Ay tamam kızlar ben biraz daha burada kalırsam siz beni çiğ çiğ yersiniz Ahmet nerde bilmiyorsunuz zaten gece gelir o merak etmeyin kafasına iyi gelen bı yer var oraya gitmiştir."
Sıla lafa girerek "Sen onun nerde olduğunu biliyor musun?"
Mert iki elini sallayarak "Hayır hayır bilmiyorum yıllarca söylemedi çok ısrar ettim ama söylemedi sadece orda biraz rahatlıyor sonra kafa dağıtacak bir yere gidip sonra eve gelir merak etmeyin."
Feride "Zaten gideceği yeri biliyoruz klasik erkek ne olacak"
Mert söze girerek "O öyle biri değil önce ona iyi gelen bir yere gidiyor sonra oraya kimse nereye gittiğini sormasın diye bunu söylüyorum merak etmeyin diye (sessizce) aramızda sırrr"
Sıla "Ay napacaz abimin klasik işleri bide karışıp hepimizi kırar boşver"
Mert kapıya doğru yönelip "Neyse kızlar biz kaçar bay"
Feride ayağa kalkıp "Kaç kaç bakım sende"
Sılada ayağa kalkıp "Neyse ben seni geçirim".Mert ve Sıla kapıya geldiğinde Mert "Abin Feride'ye net aşık" Sıla Mert'in omzuna vurarak "Salak salak şeyler söyleme şimdi Feride duyacak."
Mert "Neyse hadi görüşürüz Feride'ye dikkat et."
Sıla "Tamam hadi görüşürüz."Devamı için lütfen oylayıp yorum yapar mısınız Tutması için destek olduğunuz için şimdiden teşekkür ederim 💖 🌟💫✨
#kesfet #ahfer #güneşveay #ikiimkansızınuyumu #feride #ahmet
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ay ve Güneş
RomanceGeçmişin izleri onları tekrar karşılaştıran iki uyumlu aşığın zıt karşılaşması...(Onların kaderleri birbirlerine bağlı yazılmış...)