12.

98 6 0
                                    

2 nappal később

Tegnap a Carvajallal, Vázquezzel, Mbappéval és Tchouaménivel leforgattuk a videót. Rengeteget nevettünk a srácok szerencsétlenkedésén. Délutánt ugyanúgy Judeddal töltöttem.

Jelenleg a szuperkupa döntőn ülök a kispadon a szakmai stábbal. Egyértelműen a Real Madrid az esélyes, de attól még kötelezően kell hozniuk a 110%-ot és úgy pályára lépni, mintha szinte esélyük se lenne.
34. percnél tartottunk, amikor Jude a térdét fogva feküdt a földön az Atalanta kapusával való ütközés után. Szerencsére nem lett baja, sőt ő kapta a sárga lapot is.
Az első félidő gól nélkül telt el. Nem tudtam félidőben beszélni az angollal, mert beviharzott az öltözőbe, oda pedig nem akartam bepofátlankodni.
A srácok továbbra is hozták a tőlük megszokott játékot, majd az 59. percben Valverde góljával megszereztük a vezetést. Kevesebb, mint 10 percen belül Bellingham gólpasszával Mbappé első meccsén a csapatban, első gólját is megszerezte. A 88. percben Ceballos váltotta az angol középpályást.

-Büszke vagyok rád! - veregettem meg a kispadon előttem levágódó focista vállát.
-Ma fixen ünneplünk. - fordult hátra felém egy óriási mosollyal az arcán.
-Te is jössz, Mia? - kérdezte Mbappé a "bulira" utalva. Én pedig csak bólintottam egyet.

A meccs 2-0-val végződött, így a csapat 6. alkalommal is elnyerte a szuperkupa győzelmet.
Az érmek és a trófea átadása után én is felmentem a pályára a focistákkal ünnepelni.

-Szeretlek, Mia! - lépett oda hozzám Jude és megcsókolt. Szinte az összes kamera felénk fordult. Az eddig viszonylag titokban tartott viszonyunk már mindenki számára világos.
Miután elváltunk egymástól, egy riporter jelent meg mellettünk. Látszott rajta, hogy az első napja lehet a munkában.
-Bocsi, hogy megzavarom ezt a romantikus pillanatot, de ha már így alakult... - kezdett bele a körülbelül 18 éves nagyon vékony, szemüveges szőke kissrác. - Ő a barátnőd? - mutatott rám
-Még nem. - kacsintott a focista, majd ott hagytuk szegény srácot.

Még egy kis ünneplés után a focisták bementek az öltözőbe lezuhanyozni és átöltözni.
Visszamentünk a hotelba, mert ugye a ma estét még Varsóban töltjük és reggel megyünk vissza Madridba.
Az egész hotel 2 éjszakára csak nekünk volt lefoglalva, így senkit sem zavarunk az éjszakai hangzavarral. Szép lassan mindannyian összegyűltünk az aulában. A srácok családja máshol vannak elszállásolva, mint mi, szóval megvártuk őket is míg ideértek.
Nem vittem túlzásba az öltözékemet. Egy fehér vászon nadrág és egy fekete crop top mellé esett a választásom, egyszerű, de kényelmes.

~~~~

-Olyan gyönyörű a kilátás innen! - gyönyörködtem a tájban, miközben Judedal kimentünk az egyik erkélyre, hogy egy kicsit kiszabaduljunk a kissé ittas barátaink hangzavarából.
-Pont, mint te! - húzott magához, én pedig szorosan átöleltem. Pár percig csendben, ölelkezve néztük tovább Varsó utcáit.
-Mia, - törte meg a csendet - nagyon sokat gondolkodtam, hogy mikor lenne itt az ideje, de azt hiszem itt és most lenne a legtökéletesebb. Amikor megláttalak és először beszéltünk, tudtam, hogy nekem ez a nő kell. Amellett, hogy gyönyörű vagy, okos, intelligens és kedves is. A sérülésnek hála közel kerülhettem hozzád. El sem tudod hinni, hogy mennyire megszerettelek. És ha már tegnap Lauranak is azt mondtam, hogy a barátnőm vagy, nem lenne érdemes és nem is szeretném tovább húzni. - mosolygott - Mia, leszel a barátnőm? - nézett mélyen a szemembe
-Nem kérdés, még szép, hogy igen! - vigyorogtam, miközben a pillangók a hasamban öröm táncot jártak. - Szeretlek! - suttogtam két csók között.
-Én is szeretlek! - vigyorgott, majd a derekamnál fogva még közelebb húzott magához, és ismét hosszas csókolózásba kezdtünk, de egy vaku villanás megzavart minket.
-Hoppá! - nevetett a kissé részeges Vinícius - Asszem megzavartunk itt valamit! - bökte oldalba a mellette álló Rodrygot, miközben tovább röhögött. Judedal egymásra néztünk, ideje visszamenni a többiekhez.

A nagy terembe érve a hangulat továbbra is jó volt, sőt azóta még jobb az alkohol okozta még nagyobb jókedv miatt.
Az egyik kanapéra Valverde és párja, Mina mellé ültünk le.
-Mia, igaz? - fordult felém a nő
-Igen. - mosolyogtam
-Már sokat hallottam rólad, vagyis Fede sokat mesélt már rólad és Juderól. Mióta vagytok együtt? - érdeklődött
-Igazából csak pár perce. - nevettem - Eddig csak minden nap találkoztunk munkán kívül is egy kis ideje.
-Naa, akkor sokáig fiatalok! - mosolygott - Koccintsuk valamivel rátok! - mutatott a bárpult felé. Se én, sem Jude nem nagyon szoktunk inni ünnepekkor sem, de ma kivételt tartunk, sok mindent ünneplünk most.
-Mehetünk! - húztam magammal a focistát a csapattársa és Mina után.
-4 vodka narancsot és 4 jäger shotot szeretnénk. - mondta Mina a pultos csajnak.
-Ezt rátok! - nézett ránk Valverde, koccintottunk és lehúztuk a shotunkat. Ha ez egyből nem is, de ütni fog. Nem bírom annyira a piát, és így is volt már bennem egy pohár pezsgő, és egy kis vodka.
Visszabattyogtunk a többiekhez a vodka narancsunkkal és beszálltunk a játékba. Az ittas állapotok nem szültek nagyobb kreativitás, mint a felelj vagy vetkőzz.
Már egy-két körön túl voltunk, amikor eljutottunk Judedal arra a pontra, hogy vetkőzni kelljen. Illetve mindkettőnk a cipőjétől és a zoknijától már elbúcsúzott.
-Mia, mikor vesztetted el a szüzességed? - kérdezett Vini. Nagyot nyeltem, majd egy vodka shotért nyúltam, mivel ezzel fűszereztük a játékot, vetkőzz és igyál.
-Vetkőzz szívem! - suttogta az angol a fülembe. Én pedig csak egy puszit nyomtam az arcára és levettem a felsőmet. A bennem lévő alkohol segített levetkőztetni a gátlásaimat, így magamhoz képes könnyedén ültem melltartóban egy egész focicsapat előtt.
-Jude, a kövi neked megy! - szólalt meg Kylian - Mi a legpiszkosabb gondolatod Miaval kapcsolatosan? - villantott egy kacér mosolyt
-Ne is akarjátok tudni! - kacsintott Bellingham és a pohárért nyúlt, majd egyből le is vette a rajta lévő fehér adidas pólót.
-Judeot szopatni jó érzés szóval megint tőled kérdezek. - nevetett Camavinga - Milyen csodálatos becenéven illetted a faszodat, amikor legutóbb túlzásba vitted az ivást? - próbálta anélkül elmondani, hogy ne röhögje el az egészet, de hat Judeon kívül mindenki nevetett. Jude csak a fejét fogta és egy újabb vodka shotot húzott le.
-Ha így folytatom, akkor ma újabb becenevet kap.- nevetett végül ő is velünk
-Köszönj el a nadrágodtól is, Bellingham! - böktem oldalba a könyökömmel
-Csak is a kedvedért! - kacsintott, és levette az említett ruhadarabot. Őszinte leszek, a szemem egy kicsit elidőzött egy bizonyos ponton, khm. Mire észbe kaptam, hogy eléggé feltűnően bámulom, elvörösödve elkaptam a fejem és inkább csak magam előtt a padlót kémleltem.
Még talán fél órát játszottunk, amikor már sokan hasonló állapotban voltak ruhaügyileg, mint Jude. Nem nagyon erőltettük tovább, mert azért senkinek sem akartuk a nudizását nézni.
-Hölgyek és urak, éjszakai jó tanács - támaszkodott a falnak Vinícius - védekezzetek, és ne olyan hangosan, én aludni akarok! - mondta a legnagyobb komolysággal, amit részegen hozni tudott.

Judedal eredetileg külön szobát kaptunk, ráadásul külön emeleten, de mégis inkább nála, az ő szobájában éjszakáztunk mindketten.

-Láttam, hogy egy kicsit elkalandozott a tekinteted miután levettem a nadrágomat. - mondta, miközben csak egy törölköző volt a derekára csavarva. Nem tudtam válaszolni, csak megvontam a vállam, de éreztem, hogy az arcom már paradicsom hasonmás.
Visszament a fürdőbe és már egy alsónadrágban jött vissza, majd befeküdt mellém.
-Ne csináld ezt velem! - motyogtam kótyagosan.
-Mégis mit? - vigyorgott
-Rohadj meg Jude Bellingham! - fordítottam hátat neki. Upszi, az alkohol sem nekem való. Úgy megkívántam a focistát.
-Nem fogok úgy rád menni, hogy nem vagy józan.- suttogta a fülembe.
-Szeretlek, Jude! - nyomtam egy puszit a szájára, miután visszafordultam felé - De most már maradj csendben, aludni akarok! - mondtam félálomban
-Igenis kisasszony! - mosolygott - Jó éjszakát! - puszilta meg a homlokomat.

Pár percen belül sikerült is elaludnom, immáron Jude Bellingham barátnőjeként. Micsoda este volt ez!

A titkos vendég | Jude Bellingham ff. |Where stories live. Discover now