3 hónappal később
3 hónap telt el, a pocakom már szépen gömbölyödik. Igyekszem nem figyelembe venni a tényt, hogy igazából nem tudok ki az apa. Őszinte leszek, amikor éppen a terhességnek köszönhető durva hangulatingadozásaim és érzékenységem következtében sírva panaszkodok Judenak vagy éppenséggel Amy és Jobe párosának, hogy nem tudom ki az apa, úgy érzem magam, mint egy kurva, aki minden hétvégén mással fekszik össze bulikban, és véletlen becsúszott egy gyerek. Nem kellemes érzés, de legalább nekem 2 ember között dől el, nem pedig ki tudja mennyi között.
Jó, hülye gondolatok, lépjünk tovább, vagyis inkább vissza.
Az elmúlt időszakban a focista még többet van velem, az összes szabadidejét rám, illetve a babára fordítja. Mivel megkaptam a munkát, így napi szintén vagy valami gyógytorna vagy masszázs van a csapatban, és ha nem ő van soron, még akkor is ott van velem/velünk.
Véglegesen összeköltöztünk, de nem a Real Madrid által biztosított otthonaikba, hanem Madrid gazdag negyedében választottunk új, közös otthont. Konkrétan itt megvan minden, sőt valószínűleg annyira kihasználni sem fogjuk tudni, viszont Jude ragaszkodott ahhoz, hogy itt válasszunk házat. Neki is még egy kicsit idegen a madridi környezet, hiszen egy éve van itt, és az is az edzésekről és meccsekről szólt, minthogy megszokja az itteni kultúrát és embereket. Pár házzal arrébb laknak még jelenlegi és egykori real játékosok is, mint péladául Kroos vagy Ronaldo. Én sosem voltam a luxushoz szokva, így kicsit fura még így élni.
Na de, hogy kicsit izgalmasabb vizekre evezzünk. Itt az idő, hogy megtudjuk a baba nemét. Nem akartam felhajtást belőle az apa helyzet miatt, viszont nem lehetett ellenállni két Bellingham és Amy egész napos győzködésének, hogy igenis kell 'gender reveal party'. Amy és Jobe magukra vállalták az esemény megszervezését, így rengeteget voltak nálunk, hogy minden a helyén legyen. Már csak egyetlen egy éjszaka választ el minket a nagy pillanattól.~~~~
-Kisfiút vagy kislányt szeretnétek jobban? - kérdezte Amy izgatottan. Pár óra és kezdődik, addig is Amyékkel szórakoztattuk egymást.
-Igazából mindegy, csak az én gyerekem legyen. - gúnyolódott Jude - Aucs - szisszent fel, miután erősen a combjára csaptam a beszólása után.
-Elsőnek fiú, másodiknak jöhet a lány. - vigyorogtam
-Micsoda tervek vannak itt! - bólogatott elismerően Jobe.
-A következő legalább már biztosan az enyém lesz. - folytatta tovább a gúnyolódást - Ne, ne, ne, ne! Ne bánts! - könyörgött, amint újabb csapásra emeltem a kezem.~~~~
-Mrs. Bellingham és a kicsi Bellingham! - simogatta meg a pocakomat a húgom
-A kicsi Bellinghamre ráhibáztál, másikra nem igazán. - tisztáztam
-Ne máár! - húzta el az 'á' betűt - Azt hittem, hogy Jude ha már véletlen teherbe ejt, akkor el is vesz.- döbbent le.
-Még ráér. - vontam vállat.Amy és Jobe intézkedtek arról, hogy mindenki, akik számunkra fontosak, azok itt legyenek.
A szüleinken és nagyszüleinken kívül az egész csapat itt volt, mivel mindkettőnk számára ők lettek a második családunk. Trentet, Jude egyik legjobb barátját, aki az angol válogatottban a csapattársa, ő is meglett hívva Jobe elmondásai szerint, de nem tudott Liverpoolból eljönni, így majd csak a karácsonyi szabadságuk alatt találkozunk vele.
Őszinte leszek, Amyn kívül nem igazán vannak, és nem is voltak annyira barátaim, így nem is kellett senkit sem Angliából még pluszban iderángatni.-Jól bánik veled, ebben biztos vagyok. - támaszkodott mellém a pulton apa, miközben Judeot figyeltem, ahogy Militão lányával játszik.
-Amikor először meglátogattunk itt, akkor nem voltam biztos abban, hogy jó társ lesz számodra, de szerencsére rossz megérzés volt. És ahogy látom, jó apa is lesz, nagyon jól bánik a gyerekekkel is! - mutatott feléjük.
-Ebben én is biztos vagyok! - szipogtam. Elérzékenyültem. Ez az egyetlen, amit utálok a terhességem alatt, mindig bőgök.Már nincs sok vissza, hogy kiderüljön a baba neme. Judedal éppen az egyik asztalnál beszélgettünk, amikor Denise csatlakozott hozzánk.
-Név elképzelés van már? - érdeklődött
-Ha fiú akkor Aaron, ha lány akkor Olivia. - magyarázta Jude az anyjának
-Könnyen megegyeztetek ebben a két névben?- kérdezett tovább
-Két veszekedést, és három hisztit leszámítva igen. - nevetett a focista. Reakcióm csak annyi volt, hogy felhúztam a szemöldökömet. Nem akartam az anyja előtt "bántalmazni„.Ha már focista az apa (reméljük!!), így természetesen Jobeék a labdás revealt választották. Szóval nemes egyszerűséggel Judenak bele kell rúgnia a labdába és minden kiderül. Emelett valami nagyon extra tortát rendeltek, amiben a krém rózsaszín vagy kék, ami ugye szintén a baba neméhez igazodik.
~~~
-Készen álltok? - kérdezte Amy izgatottan. A vendégek már a helyükön ülnek.
Judedal válaszként csak bólintottunk.
-3...2... - kezdett mindenki közösen visszaszámolni - 1!! - és ezzel a labda a levegőben szétdurrant, és kék por illetve konfetti lepte be a területet.
Még eszbe se kaptam, mikor Jude szoros ölelésében találtam magam, közben az ajkaink összetapadtak.
-Üdv a családban Aaron Bellingham! - simogatta meg a hasamat, én pedig a kezére tettem az enyémet.
Mindenki sorra jött gratulálni, addig Jobe kihozta a tortát. Felvágva, tényleg kék, valószínűleg áfonyás krém van benne.~~~~
Mindenki haza ment, már csak Jobe és Amy van itt. Mivel rajtunk kívűl nem tud senki sem a bennünk lévő kételyről, egyedül Vini tudja még, így a barátaink instagram storyjába kerültek fel videók az eseményről. Így, hogy már nem titok úgy a dolog, mi is továbbosztottuk, amit a többiek kitettek.
-Szuper lett ez az egész, köszönöm! - öleltem meg a barátnőmet a konyhában, miközben a fiúk a nappaliban fifáztak.
-Ez semmiség, Mia! - mosolygott. Mielőtt bármit reagálhattam volna, egy üzenet érkezett a telomra."lauraceliav üzenetet szeretne küldeni"
Természetesen a bennem lévő kíváncsiság arra késztetett, hogy egyből meg is nyissam a modell üzenetét.
lauraceliav: Máris gyerek? Nem semmik vagytok, meg kell, hogy mondjam... Ja, várjál! Jack tudja, hogy apa lesz? Hallottam a kis kalandotokról. ;) Szegény Jude... Mellettem nem kéne ilyen miatt aggódnia, ha egyáltalán tudja... Millió puszi Judenak! 😘
miabrown: Te miről beszélsz?Nem akartam lebuktatni magunkat, hátha csak valami "csapda".
lauraceliav: Jack mindent elmondott. Amúgy az ajtót is kinyithatnád, mindjárt ott vagyok személyesen is gratulálni!;)
Miért van mindig Madridban??
-Jude, olvasd el! - robogtam be a nappaliba és eléraktam a telefont.
-Engedd el! - sóhajtott, miután elolvasta
-Nehogy már ennyire ne érdekeljen! - akadtam ki
-Mia, csak provokálni akar, ezért nem kell foglalkozni vele! - mondta, de a hangján hallható volt, hogy ideges
-Hát én nem hiszlek el! - ráztam meg a fejem gúnyosan mosolyogva, majd kiviharzottam a konyhába. Egyből elkapott a sírás.
-Mia! - futott ki Jobe utánam, amint meglátta az arcomon legördülő könnycseppeket, nem szólt semmit, csak megölelt.
-Gyere, menjünk ki egy kicsit! - törte meg a pár perces csendet, miközben húzott ki a teraszra. - Ne haragudj Judera, neki is nehéz. Hidd el, ő sem tudja figyelmen kívül a dolgot. - kezdte amint leültünk a hintaágyba - Laura neki is írt.
-Mit? - vágtam közbe
-Megfenyegette, hogyha nem megy vissza hozzá, akkor kiad mindent. Beleértve azt, ami veled és Jackkel történt, és azt is, ami az ő kavarásukkor történt. Úgy fogalmazott, hogy a legapróbb részletekig mindent elmond. - hadarta
-Ez azt jelenti, hogy Laura és Jack ketten együtt akarnak minket tönkretenni. - sóhajtottam
YOU ARE READING
A titkos vendég | Jude Bellingham ff. |
FanfictionMadridba érkezve csak a munkámra tudtam összpontosítani. Egyedül arra vágytam csak, hogy gyógytornász lehessek,és egy percig sem jutott eszembe, hogy köztem és bármelyik focista között bármi is legyen. Míg végül titkos vendégem nem akadt. Jude Belli...