Reggel borzasztó fejfájással keltem az alkoholnak és a nem túl sok alvásnak köszönhetően. Sikerült összeszednem magam, hogy ki is tudjam nyitni a szememet, és mellesleg ne csak homályosan lássak. A szobában óriási csend volt, és nem csak az érzés volt, hanem tényleg egyedül voltam. Hol van Jude??
Felvettem egy rövidgatyát és egy bő pólót, és lebattyogtam az előtérbe. Már a folyosón hallottam, hogy már többen ott vannak, így csak reménykedni tudtam, hogy Jude is velük van.-Sziasztok! Nem tudjátok Jude merre van? - ültem le Mina mellé.
-Nem. - válaszolta Fede és Mina egyszerre miután mosolyogva összenéztek.
-Pfuu, de szarul hazudtok! - gúnyolódtam
-Madridban megtudod, hogy miért és hol van. - vont vállat az uruguayi középpályás
-Madridban van? - vontam le a következtetést, mire szintén egyszerre bólintottak -De ugye nincs baj? - kezdtem aggódni
-Nyugi Mia, nincs baj! De azt megsúgom, hogy megnyerted a főnyereményt! - kacsintott a lány
-Köszi. - sértődött meg Valverde
-Vagyis te is, ahogy én is Fedevel. - kuncogott, amint kijavította magát.
-Pontosan! - értett vele egyet az említett játékos.Reggeli után elindultunk a reptér felé, és a real magánrepülőjével visszatértünk a spanyol fővárosba. Vini volt végig velem az úton. Elvileg Jude őt "küldte rám", hogy ne unatkozzak. Milyen figyelmes...
Hiába faggattam a brazilt, ő sem mondott semmit sem Bellingham tervéről. Vinícius haza vitt a reptérről, esélyem sem volt ellenkezni.-Majd élmény beszámolót kérek! - szólt utánam, miután kiszálltam az autóból. Meg sem várta a válaszomat, továbbhajtott.
Fogalmam sem volt, hogy hol és mi vár rám.
A lakásba belépve isteni finom illatok fogadtak. Egyedül Amyre gondoltam, hisz rajtam kívül ő lakik itt, de láttam, hogy a cipője helyett a papucsa van szétszórva az előszobában, és a táskája sincs itt.
Ahogy elindultam a nappali felé, rózsasziromból kirakott kis utat vettem észre a konyha felé.
A konyhába belépve leesett az állam.-Meglepetés! - ölelte át hátulról a derekamat a focista.
A konyhában az a látvány fogadott, amit minden lány elképzel, amikor megemlítik a gyertya fényes vacsorát. Az asztalon pislákoló gyertyák bevilágították az egész helyiséget. Mellettük egy vázában 5 szál vörös rózsa. Pontosan annyi, ahányadikán megismertük egymást.
-Ez csodálatos! - fordultam szembe vele
-Úgy, mint te. - mosolygott, majd egy lágy csókot lehelt az ajkamra
-Szeretlek, Jude! - suttogtam az ajkára
-Én annál is jobban! - szorított az ölelésen.~~~~
-Carbonara, ahogy szereted. - tett le elém egy adagot az említett ételből
-Honnan tudtad, hogy ez a kedvencem? - lepődtem meg
-Vannak biztos forrásaim. - kacsintott
-Amy? - kuncogtam, mire válaszként csak vállat vont jelezve, hogy nem fogja elmondani. - Tényleg ő hol van? - jutott eszembe, hogy nem is láttam a barátnőmet
-Kikötöztem a szobájában, hogy ne zavarjon. - nevetett
-Kreatív. - kuncogtam
-Amúgy Jobebal van. - válaszolt a kérdésre
-Nagyon egymásra találtak. - mondtam
-Inkább ez, minthogy utálják egymást. - jelentette ki
-Igaz. - értettem vele egyet -Hmm, Jude, ez isteni! - kóstoltam bele a tésztába
-Egy igazi profival van dolgod. - kacsintott
-Egooo - nevettemA vacsora után lefürödtünk, persze külön-külön, majd a szobámban elkezdtünk egy filmet nézni. Nem is akármilyet, a kedvencemet. Tényleg kitett magáért.
A film közben heves csókcsatába kezdtünk, és hasonló dolgok következtek, mint az egyik korábbi nála töltött esténken. Áttért a nyakamra és ott puszilgatott. A felsőm miatt nem igazán fért hozzá mellemhez, így az engedélyemmel
levette rólam a ruhadarabot. Fokozatosan egyre lejjebb ment. A nadrágomhoz érve rám nézett, én pedig egy apró bólintással beleegyeztem a további tevékenységeibe. Lehúzta rólam a nadrágot és a fehérneműmet is, és a nyelvévével neki látott a dolgoknak, amit halk nyögésekkel díjaztam.
Pár perc elteltével felém hajolt, és egy puszit nyomott a homlokomra.
-Készen állsz? - szólalt meg egy kis szemezés után. Válaszul csak bólintottam. Első alkalom vele vagy bárki mással, de legalább abban biztos vagyok, hogy ő a megfelelő személy hozzá.
Jude is levetkőzött, és behatolt a férfiasságával.
Lágy, óvatos mozdulatokat tett, hogy minél kevesebb fájdalmat okozzon.
-Szeretlek, Mia! - mondta két csók között, én pedig újra megcsókoltam. Persze belenyögtem a csókba, de ez ilyen. ;)Aktus után elég hamar elnyomott minket az álom, hosszú napunk volt, és múlt éjjel sem aludtunk túl sokat.
Reggel apró csókokra ébredtem fel.
-Jó reggelt! - motyogtam
-Jó délutánt hétalvó! - mosolygott
-Mennyi az idő? - döbbent le
-Délután két óra. - válaszolt
-Úristen! - temettem az arcomat a tenyerembe
-Szerencséd van velem, elintéztem, hogy ne legyen következménye annak, hogy nem mentél ma be. - jelentette ki
-Baszki, tényleg, a meló... - sóhajtottam
-Már mindegy, átaludtad szinte az egész munkaidődet. - kuncogott
-Nem vicces! - tettem keresztbe a karomat a mellkasom előtt.
-Amúgy Amy Jobenál aludt? - váltottam témát
-Gondolom - vont vállat - Nem írt neked?
Nem válaszoltam, csak ránéztem a telefonomra.amyws: Híreim vannak!!!
Fogadott a barátnőm üzenete a telefonomon. Reggel 9-kor írta.
miabrown: Na mi történt?
amyws: LEFEKÜDTEM JOBE BELLINGHAMMEL :D-Mi van? - döbbent le Jude az üzenetet olvasva
-Tessék, másnak is elintézted, hogy jó éjszakája legyen! - kacsintottam
-Milyen nagylelkű vagyok... - sóhajtottmiabrown: Mai fiatalok... XD
amyws: Judedal mi volt? ;)
miabrown: Minanak igaza volt, igazi főnyeremény ez a srác! :)Minden megosztok a legjobb barátnőmmel, de nem akartam a történteket telefonon megbeszélni.
Gyors elmentem a fürdőbe, hogy valami elviselhető külsőt varázsoljak magamnak.
-Mia, kedves exed hív téged! - kiabálta ki Jude a szobából
-Nehogy felvedd! - válaszoltamNem sokkal a telefon hívás után valaki csengetett.
-Mi a faszt keresel itt? - förmedtem rá az ajtóban álló exemre
-Jöttem meglátogatni az exemet. - vont vállat, majd félrelökött és csak úgy besétált a lakásba - Csá haver! - köszönt Judenak amint meglátta. A focista csak egy szúrós tekintettel válaszolt.
-Mit akarsz Miatól? - állt az exemmel szembe.
-Ezt én is kérdezhetném tőled. - vette fel ugyanazt a pozíciót.
-Jack, húzz innen! - szóltam közbe
-Miért? Hogy hagyjam, hogy ez a hülye focista bolondít, ahelyett, hogy velem boldogan élhetnél?- vágta rá
-Nem érdekel mit gondolsz, csak húzz innen! - kezdtem kijönni a sodromból
-Csak egy utolsó csók, és békén hagylak. - csúsztatta a kezét a derekamra. A szemem sarkából láttam Jude reakcióját. Mérges volt, nem is kicsit. Ha nem sikerült volna nekem, egyedül kiszabadulnom Jack fogásából akkor tutira neki ment volna.
-Biztos, hogy nem! - löktem el magamtól
-Akkor még később találkozunk szivi! - kacsintott, majd kisétáltam az ajtón
-Elég beteg ez az ember. - állapította meg az angol. Én meg csak nagyot sóhajtottam és a barátom nyakába borultam.-Lassan indulnom kéne anyáékhoz. Te is jössz? Amy is ott van még. - győzködött
-Ha szeretnéd, akkor megyek. - mosolyogtam
-Akkor vedd a cipődet és indulás! - csapott rá a fenekemre. Aucs.~~~
-Lefe.. - kiabált Amy, miután elmeséltem neki, hogy mi történt, de még időben befogtam a száját
-Nem kell kiabálni! - csesztem le
-És jó volt? - kérdezte izgatottan, én pedig teljesen elvörösödtem. - Ez egy igen! - nevetettJude ma éjjel a családjánál maradt. A Bellingham tesók meg akartak győzni minket, hogy aludjunk ott mi is, de ragaszkodtunk ahhoz, hogy haza menjünk. Kell néha külön is lenni.
YOU ARE READING
A titkos vendég | Jude Bellingham ff. |
FanfictionMadridba érkezve csak a munkámra tudtam összpontosítani. Egyedül arra vágytam csak, hogy gyógytornász lehessek,és egy percig sem jutott eszembe, hogy köztem és bármelyik focista között bármi is legyen. Míg végül titkos vendégem nem akadt. Jude Belli...