3.Bölüm: Tanışmak.

232 21 11
                                    

                      ‧͙⁺˚*・༓☾ ☽༓・*˚⁺‧͙

𝚈𝚊𝚐̆𝚖𝚞𝚛 𝚘𝚕𝚜𝚊𝚗 𝚋𝚒𝚗𝚕𝚎𝚛𝚌𝚎 𝚍𝚊𝚖𝚕𝚊 𝚊𝚛𝚊𝚜ı𝚗𝚍𝚊 𝚋𝚞𝚕𝚞𝚛 𝚝𝚞𝚝𝚊𝚛𝚍ı𝚖 𝚜𝚎𝚗𝚒.
𝙲̧𝚞̈𝚗𝚔𝚞̈ 𝚔𝚘𝚛𝚔𝚊𝚛ı𝚖.
𝚃𝚘𝚙𝚛𝚊𝚔 𝚊𝚕𝚍ı𝚐̆ı𝚗ı 𝚟𝚎𝚛𝚖𝚒𝚢𝚘𝚛 𝚐𝚎𝚛𝚒.

    
                       𝐂𝐞𝐦𝐚𝐥 𝐒𝐮̈𝐫𝐞𝐲𝐚.

                      ‧͙⁺˚*・༓☾ ☽༓・*˚⁺‧͙

Elimdeki pamuğu serumu yaptık ları koluma baskı yaprken, camdan hafif kararan havada, akan yolu izliyordum. Üst üste iki kere baygınlık geçirdiğim için beni hastaneye götürmüşler di. Uyandığımda beyaz bir tavan ve endişeden ağlayan annem ve Ege yi görmüştüm. Berkcan bir koltukta hayla telefonla oynarken, Boran ve babam çıkış işlemlerimi yapıyor dular. Kimliğimin sırt çantamdan almadıklarını bildiğim halde nasıl işlem yaptıkları bir ara garibime gelirken, sonradan aklıma gelen aşiret, ağalık falan la sorgulamayı bırakıp nedenini anlamıştım.

Benim uyanmamla annemle uzun bir sarılma ve kontrollerinden sonra doktorun, benim hassas bir bünyeye sahip olduğumu, ani gelen şok yüzün den küçük bir baygınlık geçirdiğimi söylemesiyle arabaya geri binip ev-pardon konağa gitmek için yola koyulmuş tuk.

Bu sefer cam kenarına ben oturuken hemen yanıma annem onun yanına da Ege oturuyordu. Boran ve Berkcan ise önümüzde oturmuşlardı yine.

Bu arada, ben aşık oldum.

Mardin büyüsüne kapıldım resmen. Bu gördüklerim televizyonda gördüklerimden dağa fazlası. İnsanları, sokakları, taştan evleri, tarihi eserle ve yerleriyle resmen aşık oldum buraya.

"Sevdin mi buraları." Annem saçımı okşarken sorduğu soruyla beli olmuyormu demek için kendimi zor tuttum.

"Sevmek az kalır bayıldım. Burasının güzel liği bir yana tarih kokuyor resmen." Heyecan barındıran sesimle Berkcan hariç hepsinin ağzından kıkırtı çıkarken, babam dikiz aynasından bir an bana bakarak konuştu. "Konağa gittik ten sonra seninle birlikte bir Mardin turu yapmaya ne dersin." Babam bana göz kırparak teklif ettiği geziyile heyecanlı bir şekilde kafamı ard arda saladım. "Evet lütfen." Babam ve annem benim bu halime gülerken Boran beni şoka sokacak bir çümel kurduki beli etmesemde şok olmuştum.

"Ben Asel li gezdiririm baba senin işin filan vardır." Bir tek ben değil telefon dan kafasını kaldırıp bunu diyenin abisinin olduğuna emin olmak için bakan Berkcan bile şaşkındı.

"Benim kızımdan önemli bir işim mi filan yok 2.gereksiz." Boran'na koyduğu lakap la ağzımdan bir kıkırtı kaçarken, Boran'nın bana bakarak kaşlarını çatma sıyla koltukta dik bir konuma geldim.

Korktuğumdan değil saygısızlık yapmak istemediğimden canım.

"Bençe Boran'nın gezdirmesi dağa uygun hem sen nin babamla işin yokmuydu." Annem in dediğiyle şaşırdım ama beli etmedim.

"Babamla bir iş- haa var doğru ya nasıl unuturum yağ ben." Babam annemin bakışlarıyla birlikte u dönüşü yaparken dikiz aynasından bana bakatı. "Bu seferlik Boran seni gezdirsin güzellim ama sözüm olsun baba-kız birlikte bir gezi yapacağız."

Anlayış la tebessüm edip başımı salladım.

İpler anam kadında.

"Bende geleyimi?" Ege'nin tatlı çıkan sesiyle Boran'na kalmadan ben heyecanlı bir şekilde cevapladım. "Gel tabi sende."
Ege sevinçle yumruk yaptığı elini kendine çekip yes dedi.

Aşiret Ailem.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin