5.Bölüm: Önyargı.

207 20 3
                                    

                     ‧͙⁺˚*・༓☾ ☽༓・*˚⁺‧͙

𝙱𝚊𝚗𝚊 𝚋𝚒𝚛 𝚘̈𝚗𝚢𝚊𝚛𝚐ı 𝚟𝚎𝚛𝚒𝚗 𝚍𝚞̈𝚗𝚢𝚊𝚢ı 𝚢𝚎𝚛𝚒𝚗𝚍𝚎𝚗 𝚘𝚢𝚗𝚊𝚝𝚊𝚢ı𝚖.

      𝐆𝐚𝐛𝐫𝐢𝐞𝐥 𝐆. 𝐌𝐚𝐫𝐪𝐮𝐞𝐳.

𝙱𝚒𝚛 𝚘̈𝚗𝚢𝚊𝚛𝚐ı𝚢ı 𝚢𝚘𝚔 𝚎𝚝𝚖𝚎𝚔, 𝚊𝚝𝚘𝚖𝚞 𝚙𝚊𝚛𝚌̧𝚊𝚕𝚊𝚖𝚊𝚔𝚝𝚊𝚗 𝚍𝚊𝚐̆𝚊 𝚣𝚘𝚛𝚍𝚞𝚛.

      𝐀𝐥𝐛𝐞𝐫𝐭 𝐄𝐢𝐧𝐬𝐭𝐞𝐢𝐧.

            
  ‧͙⁺˚*・༓☾ ☽༓・*˚⁺‧͙


Yazar'dan:

Behram kapatığı telefonu sahibi olan Besim me verirken, ona merakla bakan kardeşleri ve kardeş yerine koyduğu kuzenlerine döndü.

"Ne oluyor Behram, dağa 2, hafta izinimiz var niye gidiyoruz Mardine?" Dedi Azat.

Hepsi işlerindem zarar izin almıştılar, şimdi neden hayla izinleri varken, gittiklerini anlamıyordular.

"Vallaha babamdan zarzor izin alıp ta geldim buraya kadar." Dedi Adar.

Babasına Maldivler'e gideceğim diye tuturmuş. Babası nekadar dükan da eleman yok desede annesi babasını ikna etmişti bir şekilde.

Behram eleri ile yüzünü sıvazlayıp oldukları geniş yatak odasındaki koltuğu gösterdi.
"İlk bir oturun" Herkez Behram mı dinleyip bazıları koltuğa bazılarıda çift kişilik yatağa oturdu. Hepsi odanın tam ortasında duran Behram'a merakla diyeceklerini bekliyordular.

Zaten sabah kardeş olan kuzenleri büyük abilerin den biri olan Boran'nın araması ile acilen Mardin ne gitmişlerdi. Hepsinin yüzünde sinir, onları meraklandırsa da verdikleri cevap küçük bir sorun çıktığı ve o sorunu çözüp gelecekleriydi.

Sorun neydi ve nasıl çözüleceklerdi?

"Amada Acuna bağladın Behram abi ya. Hayde ne diyeceksin de dağa Kad-yani işim var." Hamza az kalsın Kadir abisinin yatağına çivi koyması gerektiğini söyliyecekti. Belki şakası biraz abartı ola bilir ama zaten dört, beş tane koymuştu zaten onlarda tam götüne denk geliyordu.

Herkez ağzını buraya kadar tuta bilen Hamza ya göz devirip Behram ma baktı.
Behram bu konuyu pek hoşlarına gitmeyeceğini biliyirdu. Ondan konuyu nasıl açıcağı bir yana nasıl sankinleştireceğini düşünüyordu.

"Konu Ezel-"

"Söyleme şu oruspu nun ismini abi!" Dedi Firaz şiddet le. Genelde hep suskun olan kardeşi Ferzan a baktı. Kızın ismini duyan Ferzan oturduğu koltuktan utançla biraz dağa küçüldü. Bunu gören kuzeni Bekir bir elini onun omzuna koyarken, abisinin neden bu kız ile ilgili konuştuğunu anlama çalışıyor du.

Aşiret Ailem.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin