6.Bölüm: Bakış açısı.

233 20 10
                                    


                       ‧͙⁺˚*・༓☾ ☽༓・*˚⁺‧͙

𝙳𝚞̈𝚗𝚢𝚊𝚗ı𝚗 𝚜𝚘𝚛𝚞𝚗𝚞, 𝚊𝚔ı𝚕𝚕𝚒 𝚒𝚗𝚜𝚊𝚗𝚕𝚊𝚛 𝚜̧𝚞̈𝚙𝚎𝚑𝚎𝚕𝚎𝚛𝚕𝚎 𝚍𝚘𝚕𝚞𝚢𝚔𝚎𝚗,
𝙰𝚙𝚝𝚊𝚕𝚕𝚊𝚛ı𝚗 𝚘̈𝚣𝚐𝚞̈𝚟𝚎𝚗𝚕𝚎 𝚍𝚘𝚕𝚞 𝚘𝚕𝚖𝚊𝚜ı.


                     𝐂𝐡𝐚𝐫𝐥𝐞𝐬 𝐁𝐮𝐤𝐨𝐰𝐬𝐤𝐢.

                       ‧͙⁺˚*・༓☾ ☽༓・*˚⁺‧͙

Asil'den:

Atilla abim yediği yumrukla sarsılıp minderden gerilirken nezaman içeriye girdiğini bilmediğim Agir abimim sinirlendiğinde anlında çıkan damarın iyiye işaret olmadığı beliydi.

Atilla abimin sinir olabilir ancak Agir abim gibi sakin birini sinirlenmesi onun ataklarının yanıda hiç kalıyordu.

Kısacası arasıra beni sinir etsede hatta en son o kıza nötr davranacağımı söylemem ile üstüm- Çağrı ve Barlas abimim de üstüne yürümüş olsada, rahmetliyi iyi bilirdik.

Atilla abim alayla sırıtıp sarsıldığı yerden kalktı.

"Paramı Agir abiye basıyorum, sen?" Barlas abim sırıtarak Çağrı abime baktı.

Burda da olmaz ama amk.

"Nıç. Bahis iptal her türlü Agir abim kazanır." Dedi gözlerini biran birle ayırmayıp sanki hareketlerini kaçırmak istemeyen Çağrı abim.

Barlas abim bunu doğrular anlamda başını salladı.

Kazanan beliydi biz kavgayı izlemek için burdaydık.

"Bakıyorum da bir kız için üç yıldır gelmediğin evine gelmişsin abi." Dedi Atilla abim tehtikar bir sesle.

Agir abim gelmemesi bizim gitmediğimiz anlamına gelmiyor du.

Ayda birkere kalkıp birkaç haftalığa orda kalmaya gidiyordum ve nerdeyse okulumuda orda okumaya karar vericektim ama Mardin bir yana dünya bir yana.

Atilla abim canına susamış olacaki Agir abime yaklaştı.

"Ee nerde, yok kardeşin göremiyorum ben." Dedi.

Haketen bu kız neden gelmiyor du? Acaba kork-

Aniden gelen nayif ve melodik bir sesle hepimiz aynı anda gelen yere doğru dönmüş tük.

"Biraz soluna doğru o kulanamadığın küçük beyninin içinde olduğu kafanı çevirmenle, aslında burda olduğumu anlarsın gö- pardon dilim sürştü Atilla." Dedi kız.

Kalbim bir anda hızlanmaya başladı. Masmavi gözlerinin altı kararmış, benbeyaz teni, dolgun pembe dudakları ve sakin duran yüz hatları benim ve Agir abime benzerliği bir yana; giydiği kolsuz, şortlu, mavi ayıcıklı pijaması ile benim gözümde hem tatlı, hem de güzel olmayı nasıl başardığını anlamamıştım.

"&Hassiktir çok güzel." Dedi Barlas ve Çağrı abim şokla.

Evet güzel ve tatlıydı.

Hepimiz hatta Agir abim bile şokla ona bakarken, Asel neden bakmayı düşünemediğim, bizim küçük tayfanın olduğu çardaktan, Atilla abime göz kırpıp onlara doğru ilerledi.

Hakatlan ben neyse de, avlu yetişkin insan kaynıyor ama birinin bile aklına oraya bakmak gelmiyor.

"Noldu kal gelmiş gibisin." Dedi alayla.

Aşiret Ailem.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin